نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
شنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۲:۵۱
۳ |
۰
کلوب| استقلال با رفتار و کلام شما به آرامش می‌رسد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جار و جنجال و ناآرامی و درست‌کردن حاشیه‌های تازه همیشه هستند، همیشه می‌توانند باشند، همیشه می‌توان آن‌ها را سریع ایجاد کرد؛ اما هنر اصلی در مقابله و ایستادگی و سپس دوری و حتی فرار از همه آن‌هاست.

در این‌که اوضاع این فصل باشگاه و تیم استقلال سخت‌تر و مشکل‌دارتر و خطرناک‌تر از فصل‌های گذشته است شکی نیست و این را حتی در گفته‌های علی خطیر مدیرعامل این باشگاه می‌توان دید و متوجه شد. اما این‌که بخواهیم با تمامی این مشکلات و موانع و سنگ‌اندازی‌ها آرام باشیم و این آرامش را به تیم منتقل کنیم بسیار سخت است، بسیار کار دارد اما امری محال و ناشدنی نیست.

وقتی نمی‌توان از مشکلات کم کرد لااقل می‌توان مشکلی تازه بر مشکلات قبلی اضافه نکرد، می‌توان مشکلات را مدیریت کرد و از پس این مدیریت به یک آرامش نسبی رسید و با دستیابی به همین مقدار آرامش نسبی به موفقیت رسید. بله می‌توان، خیلی خوب هم می‌توان. این جملات تنها روی کاغذ زیبا و خواندشان لذت‌بخش نیست بلکه در عمل هم می‌توان آن‌ها را ایجاد کرد، آن‌ها را ساخت.

پس واقعا باشگاه و تیم استقلال این فصل با تفکر درست و منطقی و به دور از تنش و دعوا و فریادهای بی‌صدایتان (منظور علی خطیر و جواد نکونام است) به آرامش خواهد رسید. فعلا آرامش درونی باشگاه در رفتار و برخورد و بیان و کلام این دو نفر بستگی دارد، آرامشی که فصل‌هاست به همین دلایل از استقلال دور شده و باعث همین عدم نتیجه‌گیری و سپس عدم موفقیت شده است و اگر بخواهد این فصل هم مثل چند فصل گذشته با ناآرامی و تنش‌ها و دعواهای آشکار بگذرد باز باید شاهد تمدید این عدم موفقیت‌ها باشیم. عدم موفقیتی که بسیار باعث آزار و ناراحتی و سرخوردگی هواداران آبی شده است بویژه وقتی که در طرف مقابل شاهد موفقیت های متوالی رقیب دیرینه خود هم بوده اند بیشتر شده است.

محمود فخرالحاج| باشگاه خبرنگاران آزاد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • کلنگلیس IR ۰۶:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
    دم شماگرم الان وقت اتحاده نه تفرقه وآب توآسیاب دشمن ریختن
  • موج آبی IR ۰۸:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
    رانتپولیس سرش سلامت مگه مهمه که چی به سر استقلال و هواداراش آوردن؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی