نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
۳۰
دروازه‌بان پرسپولیس همسایه عابدزاده و شاهرودی شد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با توجه به اتفاقی که برای علیرضا بیرانوند در بازی مقابل بلغارستان رخ داد، این سنگربان به احتمال زیاد جدال حساس ۲۸ شهریور برابر النصر عربستان را از دست می‌دهد.

قبل از رویارویی ایران و بلغارستان کمتر کسی فکر می‌کرد پیروزی خارج از خانه ما مقابل این حریف اروپایی به قیمت از دست دادن سنگربان اول تیم ملی تبدیل شود اما علیرضا بیرانوند که در جام جهانی دچار مشکل آسیب‌دیدگی شد و بازی با انگلیس و ولز را از کف داد، حالا دوباره مصدوم شده و به احتمال فراوان مسابقه با النصر عربستان در روز اول مرحله گروهی فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا را از دست می‌دهد. اتفاق تلخی که البته برای ستارگان فوتبال ایران طی دوران حضورشان در پرسپولیس اصلا مسئله بی‌نظیری محسوب نمی‌شود و قبلا هم چند بازیکن بزرگ سرخ‌پوش به واسطه همین مشکل لطمات بزرگی خورده‌اند.

از دست دادن جام جهانی

دو بازیکن بزرگ پرسپولیس قبل از آغاز جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه به واسطه مصدومیت لطمات سنگینی خوردند. رضا شاهرودی مهره فیکس تیم ملی در جناح چپ محسوب می‌شد و همه در انتظار بازی کردن او برای ایران بودند اما چند روز قبل از جدال با یوگسلاوی و آغاز رقابت‌های جام جهانی مصدوم شد تا مرحوم مهرداد میناوند به جای او فیکس بازی کند و درخشش در همان مسابقات باعث شد یک ماه پس از پایان جام جهانی فرانسه با باشگاه اشتروم گراتس اتریش قرارداد ببندد.

همچنین احمدرضا عابدزاده هم به خاطر آسیب‌دیدگی مسابقه اول ایران در آن تورنمنت برابر یوگسلاوی را از دست داد. ما آن بازی را با یک گل واگذار کردیم و نیما نکیسا چند موقعیت خوب را از حریف گرفت ولی هنوز هم گروهی از کارشناسان معتقدند اگر عابدزاده برابر یوگسلاوی درون دروازه ایران بود، روی آن ضربه کاشته مغلوب میهایلوویچ نمی‌شد و شاید بازی را نمی‌باختیم.

شوک قبل از جام ملت‌ها

دیگر بازیکن پرسپولیس که به‌واسطه مصدومیت فرصت حضور در یک تورنمنت بزرگ را از دست داد، حامد کاویانپور بود؛ فوتبالیستی که قبل از جام ملت‌های ۲۰۰۴ آسیب دید تا برانکو ایوانکویچ مجبور به تغییر شود. شاید اگر حامد به آن مسابقات می‌رفت شرایط زندگی ورزشی‌اش عوض می‌شد.

در همسایگی عابدزاده و شاهرودی

حالا مصدومیت علیرضا بیرانوند موجب شده تا او به نوعی با احمدرضا عابدزاده و رضا شاهرودی همسایه شود چون اگر به بازی با النصر نرسد، دقیقا مانند همین دو پرسپولیسی یک فرصت بسیار خوب را از دست داده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۶
  • فرامرز IR ۰۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
    البته جواد نکونام از مسابقات مقدماتی جام‌جهانی 2002 به بعد عملاً جای حامد کاویانپور را گرفته بود
    • میلاد IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
      این نقشه ها سودی نداره برای گول زدن النصر. بیرانوند با قلعه نویی هماهنگ کرد زودتر بیاد بیرون که مصدوم نشه و یه طوری هم اعلام کنن که مصدوم شده تا النصر فریب بخوره که با چه روشی بازیکنه. خیالتون راحت بیرانوند کاملا سالمه
  • محمد حبیبی IR ۰۴:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
    آره خیلی به همسایگی ربط داشت مام که قاق
  • عروس الع۶ین IR ۰۴:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
    مطمئن باشید با اراده ای که بیرو داره به بازی با النصر میرسه و اتفاقا با برد پرسپولیس بعضیها دچار سوزش شدید خواهند شد .همونهایی که برای جلوگیری از بی ابرویی نام ایران از ورودشان به اسیا جلوگیری شد .😂😂😂
    • عروس النصر IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
      گریه کن که گریه قشنگه. میبینیمت
    • امیر محمد پرسپولیسی IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
      بد بخت شدیم دلخوشیمون این بود که بیرو داخل دروازست حالا دیگه به چی بنازیم ۴ هفته مصدوم شد
  • مرتضی US ۰۵:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
    متاسفانه صدمه دیدن بازیکنان قبل از مسابقات مهم سابقه طولانی داره، چه در ایران و چه در دنیا. به خاطر میارم که قبل از جام ملتهای آسیا که در ایران برگزار شد و برای اولین بار تیم ملی قهرمان آسیا شد جلال طالبی که یکی از تکنیکی ترین و یکی از بهترین بازی ساز های فوتبال بود مصدوم شد و مسابقات را از دست داد. موقع جام باشگاه های آسیا که تیم تاج قهرمان شد پرویز قلیچ خانی که کامل ترین فوتبالیست تاریخ ایران شناخته میشه آن مسابقات را از دست داد. قبل از جام جهانی ۱۹۷۸ هم حسن روشن آسیب دید و فکر میکنم فقط در بازی آخر مقابل پرو بازی کرد و تنها گل ایران به پرو را زد. الهیار صیاد منش هم که در انگلیس روی فرم خوبی بود آسیب دید و جام جهانی را از دست داد.
    • سعید IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
      تیم ده هزارمیلیاردی باتیم چهارصدمیلیاردی فکرنمیکنم بازی منصفانه ای باشه
  • اس اس کبیر ۰۷:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
    این بچه لرخیلی ادعاداره امیدوارم مثل بازی باالغرافه قطرتیم حکومتی پنج تاگل بخوره تا....
    • پرسپولیس IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
      بازیتون باالعین که گدارشگرمیگفت خداکنه بازی زودترتمام بشه تابیشترگل نخوریم😂
    • فرامرز صادقی IR ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۹
      این بچه لر بدجوری سوزوندتون،نه؟؟؟؟😂😂😂😂😂
  • بغض یایا در پشت فرمان IR ۰۸:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
    پرتاب اوت نمایشی کار دستش داد. البته اگه فیلم نباشه
    • ناشناس IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
      پرتاب اوت نبود که
  • علی IR ۰۸:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
    گلممد یاسین سلمانی رو بذاره توی دروازه.وقتی اولویت جذب یاسین سلمانی توی خط هافبک که لنگ ترافیک داره توی این پست ارجح است به خرید دروازه بانی یا مهاجم دیگه گلممد حق هیچ هوچی گری نداره. و درویش باید بزنه تو دهنش اگه اعتراض کرد.
    • کیسه هوچی IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
      خوشم میاد این سوزش جامها جاش برای شما حالا حالا ها خوب بشونیست تو نمی‌خواد باری سرورت نسخه بپیچی برو فعلا از تلویزیون بازیهای سرورتو ببین
  • امیر IR ۰۸:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
    آقا!مطمئنی که جریان کنار رفتن یکی از اینا به مصدومیت ارتباط داشت؟مسئله دیگه ای نبود؟چیزی مثل دوپینگ و سه پینگ؟همون کلکایی که تو وزنه برداری میزدن؟مث دوپینگ محمد نوری تو دربی که کاسه و کوزشو تو سروکله شهاب زاهدی شکستن؟بعد طرف رفت یه تیم دیگه و اون یکی هم رفت خارج از کشور و موضوع مثل جریان داور اخیر دربی ماستمالی شد؟البته امیدوارم بیرو برگرده،صحیح و سالم،چون آخر شهریور میخوام با چشمای خودم نتیجه حق خوری استقلال رو جلوی النصر ببینم،اونم تو خاک خودمون!
    • رضا IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
      توبروبفکرپرچم عربستان باش شایدبازی باتماشاچی بودباخودت ببری ورزشگاه باشگاهت ومربیت بی کفایت بوده نامه نزده چه ربطی به پرسپولیس داره
    • یک هموطن IR ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۹
      دوپینگ که کار شماست دادا، فرهاد جک تری دی و اون تیم که کلا همه باهم پودر زده بودن فراموش نشده هنوز
  • امیرخان IR ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
    رونالدو خطاب به بیرانوند ؛ چطوری بیرووووو🤣🤣🤣🤣
  • علی IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
    جناب آقای گلمحمدی که 5 تا دفاع وسط و 10 تا مدافع داری ، چطور جلوی کیسه کشا سر بالا کنیم ؟ ( آبکش نشیم )
  • پرسپولیس IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
    هرسال میره فینال اسیاهمین تیم های میلیاردی به زانودرمیاره که میره فینال اسیا
  • ali IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
    اولا بیرانوند اصلا گلر خوبی نیست دوما خیلی حقه بازه با اینکار میخاد بازی با آنگولا هم یک بازی ملی بهش اضافه بشه چون اگر نیازمند تو بازی با بلغارستان نمیومد شک نکنید تو بازی با آنگولا نیازمند گلر میشد ولی با اینکار که بیرانوند کرد دوبازی به بازی‌های ملی خودش اضافه کرد در ضمن یک کلین شیتم واسش حساب شد مثل بازی با انگلیس و ازبکستان
  • چهل سال مهندسی لیگ لنگ IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
    سهیل مهدی بعد از اینکه متوجه شد منقاروند مصدوم شده زمان دربی را به تعویق انداخت..!!
    • زینال IR ۰۷:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۹
      خودت خجالت نمیکشی از اینکه مثل بچه‌های دو ساله بهونه میکنی؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی