نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
شنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۹
۱۸ |
۱
بازیکن ۳۰میلیاردی استقلال کیست؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علی خطیر در تلویزیون گفت ما یک قرارداد ۳۰ میلیاردی را ثبت کردیم اما هیچ دروغی نگفتیم.

مدیرعامل استقلال می‌گوید استقلال تنها باشگاهی است که قراردادها را به طور واقعی ثبت کرده است. او گفت ما به بازیکنی پیشنهاد ۲۵میلیاردی دادیم اما قبول نکرد و حالا قرارداد همان بازیکن با یک باشگاه دیگر ۱۵میلیارد تومان در سازمان لیگ ثبت شده است! اتفاقا خطیر در این مورد درست می‌گوید و باید دید چرا بعضی‌ها همچنان قانون را دور می‌زنند!

مدیر استقلال همچنین گفت ما قرارداد ۳۰میلیاردی هم داشتیم. در این مورد شنیدیم بازیکن ۳۰میلیاردی استقلال مهرداد محمدی است که با نظر کادر فنی جذب شد و در بازی چهارم استقلال هم گل‌زنی کرد.البته به طور طبیعی سطح توقعات از محمدی بالاست ولی به‌هرحال خطیر در این مورد شفاف‌سازی کرد و گفت کاش بقیه باشگاه‌ها هم در بحث قراردادها با صداقت رفتار می‌کردند.

استقلال امسال سقف بودجه را رعایت کرده اما تیم پرمهره‌ای محسوب نمی‌شود و خیلی‌ها می‌گویند نسبت به سایر مدعیان شرایط مطلوبی ندارد. همان‌طور که می‌دانید جواد نکونام هم از وضعیت نقل و انتقالات باشگاه راضی نیست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۹
  • رضایاک اصلی۳ IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
    اینا قرارداد معمولی های کیسه هستن. حسینی ۷۰ میلیارد گرفته از کیسه
    • کلنگلیس IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
      خدا☝️شفات🤲 بده لنگی 👹جان 👺
  • عروس الع۶ین IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
    عقل سلیم میگه چطور بازیکنان سابق کیثه قبول میکنن بازیکنی که تازه اومده ۳۰ میلیارد بگیره و اونها مثلا ۱۵ میلیارد!یکی نیست از همین مثلا مدیر و یا بقول جوات بچه بپرسه چطوری این معادله رو حل کردی! حل این مسئله دو راه بیشتر نداره .یا به دیگر بازیکنان کیثه بیشتر از ۳۰ میلیارد داده یا مثل ..... دروغ میگه.راه سومش هم اینه ‌ه فکر کرده همه مثل خودش و مجری برنامه اسکول تشریف دارن .درسته کیثه کشا حاضرن برای بالا بردن شخصیت کیثه و نقطه ضعف اصلیشون به یک بازیکنی که پرسپولیسی هست بیش از اینها پول بدن تا راضی به خفت کیثه پوشی بشه ولی تفاوت این بازیکن با بازیکنان سابقه دار کیثه دیگه ۱۵ میلیارد نیست!
  • رضا BR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
    آقا چه حرفیه همه میدونیم بیرانوند به عشق پرسپولیس پیشنهاد صد میلیاردی رو رد کرد و ۱۵ میلیارد بست. حالا بماند بیرانوند اونقد گشنه اس که حتی از هزارتومنی هم نمیگذره.
  • رضا IR ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
    ایناهمیشه دسپیش میگیرن پس نیوفتن
  • مرتضی گروسی IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۹
    من نمیدونم چرافقط گیردادین به استقلال پس تیم لنگ وشله زرد سپاهان یاتراختورررر چی پس مشخص هست شماها هم لنگی هستید
    • مجید IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۹
      واقعا نمیدونی چرا گیر دادن به کیسه تیمی که پارسال چهارصد و هفتاد میلیارد پول دادن به بازیکناش ولی هنوزم میگن چهل درصد پول گرفتن نباید گیر بدن بهشون پرسپولیس چقدر بازیکن خارج شده چقدر وارد شده کلا چهار خرید داشته ده نفر خروجی الان نه مهاجم داره نه گلر نه دفاع چپ ولی شما که مثلا اوضاعتون بدترینه همین الان پنج تا فروارد دارید سه تا گلر خوب دارید بقیه پست ها هم همینطور شولهذزرد و هفتراکتور هم مقل شما هستن میلیارد ها دلار خرج الکی کردید که بتویند پرسپولیس زمین بزنید ولی نمیتونید
  • مجید IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۹
    چطور تیمی که فصل قبل چهارصد وهفتاد میلیارد بسته شده و فقط دونفر بازیکن قرضیش خارج شدن و پنج شش نفر بازیکن جدید وارد شده که بیست میلیارد فقط پول رضایتنامه دو بازیکن امیدش بوده غلامی پارسال بیست و هشت میلیارد بوده بعد امثال چشمی که کاپیتان های تیم هستن با ده میلیارد قرارداد میبندن اتفاقا کیسه تنها تیمیه که هیچوقت قرارداد سالم نبسته پارسال هم گفتن دویست و پنجاه و نه میلیارد بسته شده اخر سر با چهارصد و هفتاد میلیارد بسته شد یعنی همه بازیکنا حداقل بیست و پنج درصد افزایش قرارداد داشته باشن که جز قرارداد همه بازیکنای فوتبال هست الان باید 620میلیارد تیمش ببندن تازه الان که بازیکن خارجی دارندمیخرندهم بیشتر هم میشه
    • کلنگلیس IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۹
      توهم برلنگیها👺عیب نیست یک عادت است🤣😂🤣😂

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی