نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - فولاد؟
یک زن خواستار برخورد با ستاره لیگ برتری؛ چرا او را اخراج نمی‌کنند؟/ مردم باید پاسخگو باشند
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

زنی که در کانون اتهامات علیه ستاره منچستریونایتد قرار دارد، می‌گوید آنتونی باید اخراج شود.

گابریلا کاوالین، نامزد سابق وینگر ۸۵ میلیون پوندی، از روسای اولدترافورد خواست تا آنتونی را از بازی محروم کنند، در حالی که پلیس در حال تحقیق در مورد اتهامات علیه این بازیکن است.

گابریلا به نشریه سان گفت: «آنتونی باید از زمین خارج شود. ناامیدکننده است که او هنوز اجازه بازی دارد در حالیکه تحت بازجویی است. من به خاطر این مساله کاملاً نابود شدم. چطور زندگی برای او نرمال طی می‌شود؟ آنها نمی‌توانند با وجود تمام حرف‌هایی که تا الان گفته شده کاری انجام ندهند. او باید حذف شود.»

گابریلا کنجکاو است بداند که چرا سران یونایتد سه ماه برای واکنش به اتهامات علیه این بازیکن صبر کردند. باشگاه همچنان به دلیل نوع واکنشی که به اتهامات تجاوز جنسی علیه میسون گرین‌وود نشان داد با انتقادات شدید مواجه است.

گابریلا ادعا می‌کند که آنتونی ۴ بار به او حمله کرده و آنتونی تمام اتهامات را رد کرده است. دوشنبه گذشته پس از گزارش این اتهامات توسط رسانه‌های برزیل، آنتونی از تیم ملی کنار گذاشته شد. دو روز بعد یونایتد بیانیه‌ای صادر کرد و تاکید کرد که موضوع را جدی می‌گیرند اما در طول تحقیقات پلیس اقدامی نمی‌کنند.

گابریلا در حالی که اشک می‌ریخت به نشریه سان گفت: «چرا سه ماه طول کشید تا یونایتد واکنش نشان بدهد؟ خوب نیست. ترجیح می‌دهم باور نکنم که چنین باشگاه بزرگی با چنین افراد بزرگ و حرفه‌ای، بر چنین مسائلی سرپوش بگذارد.» او قول داد که به مبارزه ادامه دهد تا ادعاهایش جدی گرفته شود. و ادامه داد: «من هر کاری که در توانم باشد انجام خواهم داد و تسلیم نخواهم شد. مردم باید پاسخگو باشند. مهم نیست چه حرفه‌ای دارند و چقدر مشهور هستند. اگر آنها علیه هم‌تیمی او اقدام کردند چرا با آنتونی متفاوت رفتار می‌کنند؟»

یونایتد مهاجم ۲۱ ساله‌اش میسون گرین‌وود را که به ظن تلاش برای تجاوز جنسی و رفتار خشونت‌آمیز و حمله در سال گذشته دستگیر شده بود، محروم کرد. همه اتهامات علیه گرین‌وود برداشته شد و او به باشگاه اسپانیایی ختافه قرض داده شد.

آنتونی در مصاحبه تلویزیونی برزیلی تاکید کرد: «من حقیقت را می‌دانم و همه چیز آشکار خواهد شد.» او همچنین علیه خشونت خانگی صحبت کرد و تاکید کرد که هرگز به یک زن آسیب نمی‌رساند. «من ۱۰۰ درصد مطمئن هستم که هرگز به زنی آسیب نرساندم و شواهدی را ارائه خواهم کرد. مردم حقیقت را خواهند فهمید. من هرگز به کسی حمله نکردم و هرگز این کار را نخواهم کرد. با اطمینان می‌گویم که هرگز مرتکب خشونت فیزیکی نشده‌ام.»

یونایتد دیروز گفت: «منچستریونایتد از اتهامات مطرح شده علیه آنتونی باخبر است و خاطرنشان می‌کند که پلیس در حال انجام تحقیقات است. باشگاه در انتظار اطلاعات بیشتر، هیچ اظهار نظر دیگری نخواهد کرد.»

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - فولاد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی