نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
نقش ویژه کاپیتان در اتحاد تیم ملی/ این تیم حاشیه‌ها را کشته است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کیلیان امباپه به آرامی اما قدرتمندانه هدایت تیم ملی فرانسه را برعهده گرفته است.

روزنامه فرانسوی اکیپ در گزارشی به موفقیت کیلیان امباپه در نقش جدید خود به عنوان کاپیتان تیم ملی فرانسه اشاره کرده است. امباپه بعد از خداحافظی بازیکنان باتجربه فرانسه مثل هوگو لوریس و رافائل واران، بازوبند کاپیتانی فرانسه را بسته و حالا نقشی ویژه در متحد کردن تیم ایفا می‌کند.

یکی از منابع نزدیک به تیم ملی فرانسه به اکیپ گفته که امباپه ذهنیت خود را در تیم ملی فرانسه تغییر نداده اما حالا قبل از هر بازی صحبت کوتاهی برای هم‌تیمی‌هایش انجام می‌دهد چه به صورت انفرادی و چه گروهی. با این حال کاپیتان ۲۴ ساله فرانسه برای تاثیرگذاری بیشتر حرفهایش بر هم‌تیمی‌هایش به تلاش خود برای بهترین بودن در تیم تمرکز کرده تا الگوی مناسبی برای   سایر بازیکنان باشد. امباپه به دور از مستطیل سبز و   جریان بازی ها، به وضوح مسئولیتی را که برعهده دارد، تشخیص داده و فعالانه در مورد مسائل اجتماعی یا مشکلاتی که گاهی کل تیم را تحت تاثیر قرار می‌دهد صحبت کرده است.

آنتوان گریزمن دیگر ستاره فرانسوی که در ابتدا از اینکه به عنوان کاپیتان فرانسه انتخاب نشده بود ناراحت بود حالا نقش خود را به عنوان کاپیتان دوم به خوبی ایفا می‌کند و با امباپه کاملا هماهنگ است و این روحیه کادر فنی فرانسه را نیز تحت تاثیر قرار داده   است. لوکاس هرناندز مدافع باتجربه تیم نیز یکی دیگر از اعضای مهم در  حفظ اتحاد فرانسه است. او که طی دوران حضور خود در تیمهای اتلتیکو، بایرن مونیخ و حالا پاری سن ژرمن  با بسیاری از بازیکنان فرانسه هم‌تیمی بوده برای همه اعضای   تیم قابل احترام است و با ارتباط خوبی که با همه برقرار کرده اشتباهاتی که از آنها می‌بیند را تذکر می‌دهد و آنها را هدایت می‌کند.

آدرین ربیو و کینگزلی کومان معمولا ساکت هستند اما آنها هم به شدت از گروه کاپیتانهای تیم و همچنین نقش رهبری امباپه حمایت می‌کنند. برای تیمی که سالها از حواشی و درگیری بین ستاره های خود رنج می‌برده، رهبری قدرتمند و البته نامحسوس امباپه می‌تواند یک عامل تاثیرگذار در موفیتهای فرانسه باشد، در دوره ای که دیدیه دشان سرمربی فرانسه، نظم و اتحاد را بر هر موضوع دیگری اولویت داده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی