نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
تلاش وزارت ورزش برای بخشیده شدن تماشاگران پرسپولیس در آسیا
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمد پولادگر می‌گوید وزارت ورزش تمام تلاش خود را برای بخشودگی تماشاگران پرسپولیس خواهد کرد.

محمد پولادگر معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش در خصوص تفاهم‌نامه با عربستان در حوزه ورزشی گفت: در مورد تفاهم‌نامه با کشورها من دوست دارم به دیپلماسی ورزشی اشاره کنم ک دیپلماسی کارا، زود بازده و سریع الوصول است و از دیپلماسی سیاسی فوی‌تر است. امیدوارم کشور عزیزمان در حوزه دیپلماسی ورزشی در سال‌های پیش رو استفاده بیشتری کند و بخش دیپلماسی سیاسی هم به بخش ورزشی توجه بیشتری کند.

وی افزود: قبلا این توجه کمتر بود اما در دولت جدید این تفاهم شکل گرفته است. ما جلسه مهمی با وزیر امور خارجه داریم و میدانم این را در دستور کار دارند.

او در خصوص مشکلات ورزشگاه آزادی گفت: برای مشکلات تدابیر شده و دولت در حال سرمایه گذاری است. اگر در شرایطی نباشیم که سیستم را اصلاح کنیم و شرایطی فراهم نکنیم که سایر کشورها بیایند اینجا و رویداد ورزشی برگزار کنیم، ساخت و ساز ما به تاخیر میخورد.

پولادگر درباره احتمال حضور تماشاگران در ورزشگاه برای بازی پرسپولیس النصر گفت: امیدواریم این اتفاق بیفتد و همه این تلاش را می‌کنیم که تماشاگران حضور داشته باشند.

معاون وزیر راجع به روند بازسازی ورزشگاه آزادی اظهار داشت: من اطلاع دقیق ندارم اما میدانم همه در تلاش هستند مشکلات حل شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • پرسپولیس کهکشانی IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۹
    برای اعتبار فوتبال آسیا خیلی ضایعست اگه بازی بدون تماشاچی باشه
  • غیرت جنوب IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۹
    هیچ کجای دنیا تماشاگران را محروم نمی کنند مگر تو آسیا با اون قانون های من درآوردی - دو سال پیش تو هند بخاطر تخطی تو فضای مجازی دارن ۱۰۰ هزار تماشاگر را محروم میکنند
  • التیام IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۹
    بله آقای پولادگر شما بخاطر اینکه خانمها واقایون را راه ندین ورزش رفتین سکوها را خراب کردین ولی حالا مهربون وکاربلد شدین میخوان محرومیت هوادار را برطرف کنید فیلم بازی نکنید شما از خدا تونه بازی بدون هوادار باشه اینو همه میدونن ..
  • شفای بابا مسعود IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۹
    آقای پولادگر گفتن که قبلا روابط و دیپلماسی ورزشی کمتر بود و الان بیشتر شده لطفا به ایشان بگوئید اتفاقا دیپلماسی فوتبالی اونم فقط برای پرسپولیس همیشه بوده الان هم هست که شما دنبال کارشون هستین ، در زمان آقای خاتمی بخاطر موضوع قرارداد علی دایی همین دیپلماسی به کار آمدذ و پای امیر قطر هم وسط کشیده شددر زمان دولت بنفش هم بازم همین دیپلماسی وسط کار آمد و قضیه طارمی رو دولت وقت با ترکها حل و فصل کرد عجیب هم آنست که همه این کمکهای دیپلماسی فقط به پرسپولیس میشه و چقدر خوبیم ما !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی