نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
یکشنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۵
۵ |
۰
ایران - آنگولا؛ چرا بدون تماشاگر؟!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به نظر می‌رسد فدراسیون فوتبال تصمیم دارد بازی ایران - آنگولا را بدون حضور تماشاگر برگزار کند.

گفته می‌شود به بهانه بهسازی استادیوم آزادی، دیدار دوستانه تیم‌های ملی ایران - آنگولا قرار است بدون حضور تماشاگر برگزار شد.

تصاویر دریافتی از استادیوم آزادی مشخص می‌کند تنها بخشی از استادیوم آزادی در دست بازسازی است و حتی در هفته‌های گذشته هم می‌شد بازی استقلال و پرسپولیس را در این استادیوم با حضور تماشاگر برگزار کرد. همان طور که در دوران کرونا دیدارهای این دو تیم با حضور ۳۰ تا ۴۰ درصدی تماشاگر برگزار می‌شد. هم اکنون هم بیش از ۵۰ درصد از سکوهای استادیوم آزادی قابل استفاده است.

ایران - آنگولا در صورتی که با تماشاگر برگزار شود، تماشاگران کمی‌برای تماشای این بازی به استادیوم می‌آیند. بی تعارف بازی با تیمی‌چون آنگولا که خالی از ستاره است و ستاره‌هایش جذابیت خاصی برای مردم ندارند، نمی‌تواند تماشاگر زیادی را به استادیوم آزادی بکشاند و اگر فدراسیون فوتبال نتواند یکی دو هزار تماشاگر را برای این بازی در استادیوم جانمایی کند، بدون شک دچار ضعیف مدیریت است. هر چند گفته می‌شود حضور یا عدم حضور تماشاگر در این دیدار بستگی به تصمیم نهادهای بالادستی دارد.

برگزاری این بازی بدون حضور تماشاگر بدون شک مورد تعجب رسانه‌های گروهی خارجی خواهد بود و بهتر است فدراسیون فوتبال تصمیم بگیرد این بازی را با حضور تماشاگر برگزار کند و در ادامه هم دیدارهای استقلال و پرسپولیس در استادیوم آزادی با حضور تماشاگر برگزار شود. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مهسا DE ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۹
    از ترس مردم بازی بدون تماشاگره...خرابی استادیوم آزادی بهانه اس. خب اگه اینطوری بود بازی رو مینداختن تو مشهد یا تبریز که هوادارا بتونن برن استادیوم. اینها کلا مشکلشون مردم هستش...
    • کامیار IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
      شماها کاملا تو توهم گیر کردین. مثلا از تو میترسن؟ آخرین شورشتون هم که خوابید و به هیج نتیجه ای نرسید!!!!فیلم توهم رو حتما ببین.فکر کنم مال 1363 باشه. داستان امثال تو هستش.
  • شمسعلی IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۹
    مشخصه چرا بدونه تماشاگره..سکو بهانه اس!
  • هومن IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۹
    تمام ایران استادیوم آزادی نیست چرا بازی در شهرهای دیگر مثل تبریز ،اهواز،اصفهان با استادیوم های مجهز و استاندار برگزار نمی شه؟؟؟
  • ت IR ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۹
    حیفه بزارید مردم برن ببینن تا انگیزه بیشتری در دو تیم حاکم بشود وبازی زیبایی از اب در بیاید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی