روزهای تلخ و دردناک سرمربی مشهور؛ عمل جراحی بعدی انجام شد/ معجزه برای تنهایی دستشویی رفتن یکی از بزرگ‌ترین مربیان تاریخ فوتبال!
منبع: Mirror
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لوئی فان‌خال، سرمربی سابق منچستریونایتد، منتظر است تا دریابد که آیا عمل جراحی‌اش برای مبارزه با سرطان موفقیت‌آمیز بوده یا خیر.

تقریبا ۳ سال است که فان‌خال ۷۲ ساله با نوع تهاجمی سرطان پروستات مبارزه می‌کند، اگرچه بیماری خود را برای مدت زیادی مخفی نگه داشت زیرا نمی‌خواست این موضوع تلاش هلند برای صعود به جام جهانی زمستان گذشته در قطر را تحت‌الشعاع قرار دهد.

این مرد هلندی فاش کرده که تحت یک عمل پزشکی دیگر قرار گرفته و امیدوار است که پزشکان در اواخر این ماه خبرهای خوبی به او بدهند. او گفت: «حالم خوب است. دو سه هفته پیش عمل کردم. آنها تمام تلاششان را کردند و با جزئیات شما را خسته نمی‌کنم. باید صبر کنیم تا دوباره در تاریخ ۱۹ سپتامبر (۲۸ شهریور) به بیمارستان برگردم تا همه چیز مشخص شود. شاید معجزه‌ای رخ بدهد و دوباره بتوانم تنهایی به دستشویی بروم.»

فان‌خال که در طول تقریباً ۳۰ سال دوران مربیگری درخشان خود هدایت آژاکس، بارسلونا و بایرن مونیخ را نیز بر عهده داشت، با خروج از اولدترافورد اعلام بازنشستگی کرد. او به بازی برگشت تا به هلند برای صعود به جام جهانی کمک کند، اما پس از شکست در مرحله یک‌چهارم نهایی توسط قهرمان نهایی این رقابت‌ها کنار رفت. او اصرار دارد که دیگر وسوسه نمی‌شود که از بازنشستگی خارج شود.

فان‌خال در همان رویدادی که در مورد سرطان خود حرف زده بود، با گفتن اینکه در قطر به نفع لیونل مسی و آرژانتین تقلب شده، جنجال برانگیخت. او گفت: «وقتی می‌بینم که آرژانتین چگونه گل می‌زند و ما چگونه گل می‌زنیم و چگونه برخی از بازیکنان آرژانتین از حد مجاز فراتر رفته و مجازات نشدند، به این نتیجه می‌رسم که همه چیز از پیش طراحی شده بود. اینکه مسی باید قهرمان جهان شود؟ فکر می‌کنم اینطور است، بله.»

با این حال ویرجیل فان‌دایک کاپیتان هلند با سرمربی سابق خود مخالفت کرد و گفت: «البته این نظر اوست. همه می‌توانند نظر خود را بیان کنند. من با او هم‌نظر نیستم.»

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی