نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
فدراسیون فوتبال توهین به مهدی طارمی را محکوم کرد؛ این اظهارات از سوی خانواده بزرگ فوتبال جهان رد می‌شود/ این اظهارات شرم‌آور است!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران و تیم ملی فوتبال سخنان توهین‌آمیز بازیکن سابق اسپورتینگ لیسبون علیه مهدی طارمی را محکوم کردند.

در پی اظهارات سخیف کارلوس خاویر بازیکن سابق اسپورتینگ لیسبون علیه مهدی طارمی بازیکن ایرانی تیم پورتو، فدراسیون فوتبال و اعضای تیم ملی فوتبال ایران، اظهارات نژادپرستانه را محکوم کردند.

در بیانیه حمایتی فدراسیون فوتبال و اعضای تیم ملی فوتبال ایران از مهدی طارمی آمده است: «تعجب‌آور و مایه تأسف است که این اظهارات نژادپرستانه علیه یک بازیکن متعهد و وفادار بیان شده است، آن هم از سوی فردی که خود عضوی از خانواده جهانی فوتبال است. اعضای تیم ملی ایران این اظهارات شرم‌آور را محکوم و تاکید می‌کند، زبان جهانی فوتبال زبان مهربانی است و قطعا همانطور که ادبیات سخیف و ناپسند استفاده شده در کلام این بازیکن سابق فوتبال علیه طارمی با واکنش منفی در این کشور روبه‌رو شده، این اظهارات از سوی تمامی اعضای خانواده بزرگ و بین‌المللی فوتبال در سرتاسر جهان نیز رد می‌شود».

در ادامه همین مطلب بخوانید: توهین نژادپرستانه علیه طارمی جنجال‌آفرین شد/ خشم ادامه‌دار پورتو بعد از عذرخواهی اسطوره پرتغالی؛ کافی نیست مجازاتش کنید

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • ناشناس IR ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۹
    توهین به علی دایی رو چرا محکوم نمی کنید
    • سیدهاشم حسینی IR ۰۷:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
      عقل نداری راحتی به بازیکنمون از یه کشور دیگه توهین شده موقعش برای دایی هم خیلی رگ دادیم و بازم میدیم تو اصن فک نکنم متوجه باشی چی شده
  • رضا BR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۹
    شایدم واقعا طارمی نیاز داشت به همچین حرفهای تند و حتی توهین آمیزی تا شاید دیگه دست از این حرکات برداره. شما وقتی یه صحنه ی جوانمردانه تو فوتبال می بینید با اینکه هیچ کدوم اون تیم ها رو هم نشناسید باز از اون حرکت لذت می‌برید. اما کارهای این چنینی که طارمی میکنه فکر کنم به هیچ کس حس خوبی نده. به هر حال ورزش به جوانمردی و رعایت اصول اخلاقیشه که قشنگه.
  • Fereydoun US ۰۴:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
    federasioune Iran ta hala koja boud? fedrasioune bisavade I ra mitavanad be rahathy az in agha va televisione va keshvare Purtugal shekayate rsmy konad!!! chera ta hala kary nakarde, kole Iran bayad poshteh in bashand in agha yek Irany hast, bedid be man karash ra dar dadgah anjam midaham faghat makharejash ra bedahid

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی