نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۰
۵ |
۰
استقلال بدون ۲ بازیکن در لیگ بازی نمی‌کند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه استقلال برای در اختیار گذاشتن یکنان مطرح خود جهت حضور در بازی‌های آسیایی شرط ویژه‌ای مطرح کرده است.

از یک ماه قبل بود که رضا عنایتی تاکید داشت برای شرکت تیم امید در بازی‌های آسیایی چین روی حسین حسینی و ارسلان مطهری نظر دارد و می‌خواهد آنها را به عنوان سهمیه‌های بالای ۲۳ سال همراه خودش به این پیکارها ببرد.

این ماجرا فراز و نشیب‌های زیادی درست کرد و باشگاه استقلال پیرامون آن چند بار واکنش نشان داد حالا در همین رابطه مطلع شدیم جواد نکونام یک شرط ویژه برای فدراسیون و سازمان لیگ پیرامون استفاده از این دو بازیکن مطرح کرده و باشگاه استقلال هم قاطعانه در این مورد از سرمربی خود حمایت می‌کند. نکونام تاکید دارد فقط به شرطی اجازه می‌دهد حسینی و ارسلان به چین بروند که استقلال در خلال برگزاری بازی‌های آسیایی در لیگ و جام حذفی بازی نداشته باشد در غیر این صورت تحت هیچ شرایطی اجازه سفر ۲ بازیکن خود همراه با تیم ملی امید را نمی‌دهد.

استقلالی‌ها تاکید دارند یا نباید بازی رسمی کنند یا اینکه حسینی و مطهری نباید به چین بروند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کلنگلیس IR ۰۷:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
    ۳۰میلیون ########اخراج خطیرخائن
    • رضایاک اصلی۴ IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
      اتفاقا خطیر برای کیسه بسیار مناسبه
  • شیش۶ IR ۰۷:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
    بهانه هاشونم مثل خودشونه!کلا فدراسیون باید برنامه ی لیگ رو بده کیصه کشا بنویسن تا هر جور دوست دارن و صلاح میدونن اجرا کنند!در غیر اینصورت همه ضد کیصه و دشمن هستن .توهم بزرگ بودن رسیده به توهم توطئه .
  • فرامرز IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
    استقلال حق دارد و باید که این دو بازیکن را به تیم اعزامی به هانگژو ندهد چون در روزهای فیفا نیستند هیچ باشگاهی الزامی به دادن بازیکن ندارد از طرف دیگر فرض کنید اگر مصدوم شدند چه کسی پاسخگو است؟ این دو بازیکن در شرایط سنی زیر 23 سال نیستند که بگوییم در آینده به درد تیم امید خواهند خوردکه بگوییم پای حیثیت ملی طرف است و استقلال باید ایثار کند. اینجا فقط بحث منافع عنایتی و مسوولان مطرح است و باشگاه ها زیان خواهند دید.جرات کنید و فرصت را به بازیکنان واقعا جوان و امید بدهید.
  • فرزاد گرایی IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
    عنایتی هم تو این حیرو ویری که استقلال اینهمه مشکل داره قوز بالا قوز شده...اینهمه بازیکن بزرگسال تیمای دیگه گیر داده ب استقلال جواد نباید حتی یه بازیکن ذخیره هم ب عنایتی بده چرا از لنگ نمیبری هی گیر دادی ب تیم ما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی