کریستیانو رونالدو زودتر از انتظار به استقبال پرسپولیس رفت!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کریستیانو رونالدو که به علت سه اخطاره شدن بازی با لوکزامبورگ را از دست داد زودتر از موعد تعیین شده به تمرینات النصر برمی گردد.

کریستیانو رونالدو به دلیل دریافت کارت زرد در بازی مقابل اسلواکی سه اخطاره شده و بازی بعدی پرتغال مقابل لوکزامبورگ در انتخابی یورو ۲۰۲۶ را از دست داد؛ او البته خوش شانس بود که به خاطر تکل خشن به گردن مارتین دوبراوکا، با اخراج سختگیرانه‌تری مواجه نشد.

کاپیتان پرتغال به همین دلیل هم تیمی های خود در تیم ملی را زودتر از موعد تعیین شده ترک کرد. او که از بازی بعدی محروم است امروز اردوی پرتغال را به مقصد عربستان ترک کرد تا به تمرینات تیم باشگاهی‌اش النصر اضافه شود.

گونسالو راموس که در غیاب رونالدو وظیفه گلزنی به دوش او خواهد بود با ستایش این بازیکن گفت: او همواره به هر نحوی که شده از ما حمایت می‌کند و تا همین امروز در کنارمان حضور داشت. در نهایت او باید به تمرین تیم باشگاهی‌اش برمی‌گشت.

البته غیبت رونالدو مقابل لوکزامبورگ خیلی نمی‌تواند برای پرتغال دردسرساز باشد. این تیم با ۵ برد از ۵ بازی در آستانه صعود به یورو ۲۰۲۶ قرار دارد چرا که فاصله ۵ بازی تا پایان دور انتخابی به ترتیب با تیم‌های دوم و سوم ۵ و ۳ امتیاز اختلاف دارد.

النصر شنبه هفته آینده مقابل الرائد به میدان می‌رود و رونالدو از فردا در تمرینات تیمش برای این دیدار حضور خواهد یافت. النصر بعد از بازی با الرائد باید خود را آماده تقابل حساس با پرسپولیس در شب اول دور گروهی فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • محسن IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
    اینقدر گنده نکنید تیم دوزاری پیروزی رو فقط با پارتی بازی میاد تو اسیا
  • نازنین IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
    پرسپولیس جلوی رونالدو هیچی نیست النصر که بیاد ایران کل دنیا طرفداری اونو میکنن تیم دوزاری پرسپولیسه حاجی مثل اینکه خیلی از دنیا عقبی
  • ناشناس IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
    اینقدر گنده نکنید پیروزی با پارتی اومده تو آسیا تو گروهی حذف میشید دلخوش نباشید بیرانوند هم بهونه آورد که مقابل رونالدو بازی نکنه🤣
  • آریا IR ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
    النصرتوی آزادی جشن گل برپا می کنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی