نظرسنجی

به نظر شما کدام‌یک در ۳ هفته باقی‌مانده امتیاز از دست می‌دهد؟
دلیل عجیب برای فروش نرفتن پیراهن ستاره جدید منچستریونایتد/ حرف ø موجود نیست!
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

منچستریونایتد به مدت یک ماه موفق به فروش پیراهن هویلون نشد و هواداران از این بابت خشمگین هستند.

هواداران از منچستریونایتد به دلیل عدم توانایی در فروش پیراهن‌های راسموس هویلون برای بیش از یک ماه انتقاد کردند. دلیل نفروختن پیراهن این بود که شیاطین سرخ برای به دست آوردن حرف دانمارکی «ø» با مشکلاتی روبرو شدند.

هویلون ۲۱ ساله ماه گذشته با ۷۲ میلیون پوند از آتالانتا به یونایتد پیوست. مشکلات تناسب اندام باعث شد که او مدتی بازی نکند و اولین بازی خود را در شکست ۳-۱ آخر هفته گذشته مقابل آرسنال انجام دهد. با این حال، هواداران تا پنجشنبه نتوانستند پیراهن شخصی هویلون را از فروشگاه باشگاه بخرند. و نشریه «میل» ادعا می‌کند که نفروختن پیراهن هویلون به دلیل نداشتن یکی از حروف دانمارکی است.

یک سری حروف ویژه این هفته به دست یونایتد رسیده و آنها سرانجام توانستند پس از بیش از یک ماه پیراهن هویلون را آماده کنند. هواداران منچستریونایتد را «بی‌کفایت» خطاب کردند. یکی از هواداران به میل آنلاین گفت: «این بی‌کفایتی است. خرید بزرگی در تابستان داشتید و هنوز نمی‌توانید پیراهنی با نام او تهیه کنید زیرا کسی سعی نکرد حرف «ø» دانمارکی را تهیه کند. این نشان‌دهنده‌ی کسب‌وکاری است که حتی در ابتدایی‌ترین مسائل هم خراب است.»

خرید پیراهن سفارشی هویلون در فروشگاه رسمی باشگاه یونایتد مطمئناً ارزان نیست. یک پیراهن معمولی «استادیومی» یا کپی، ۹۵ پوند برای هواداران هزینه دارد. و یک پیراهن «اصلی»، همان لباسی که بازیکنان می‌پوشند، ۱۲۵ پوند قیمت دارد.

بیشتر بخوانید: ۱۰ نقل‌وانتقالات تابستانی که بیش از حد ارزش‌گذاری شدند/ منچستریونایتد، آرسنال و چلسی میلیون‌ها پوند از دست دادند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما کدام‌یک در ۳ هفته باقی‌مانده امتیاز از دست می‌دهد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی