نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
چه کسی به کریستیانو رونالدو پس‌گردنی می‌زند؟/ آبروی باشگاه پرسپولیس مقابل لنز موبایل
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در شهریور ماه سال ۱۳۹۴ اتفاقی در فرودگاه امام رخ داد که باعث تعجب بسیاری از علاقه‌مندان به فوتبال در داخل و خارج از ایران شد.

در شهریور ماه سال ۱۳۹۴ و با رایزنی‌های مسئولان وقت فدراسیون تیمی متشکل از ستاره‌های قدیمی فوتبال جهان از جمله روبرتو کارلوس، دوایت یورک، لوئیس فیگو و همچنین بازیکنان مطرحی مثل کاناوارو ایتالیایی به تهران آمدند تا در قالب یک تیم فوتبالی به مصاف پیشکسوتان فوتبال کشورمان بروند.

اما اتفاقی که در آن برهه بیش از برگزاری این مسابقه توجه رسانه‌ها را به خود جلب کرد فردی بود که در هنگام ورود اعضای کاروان تیم منتخب جهان با زدن یک ضربه محکم به پشت سر روبرتو کارلوس یا اصطلاحا زدن یک «پس‌گردنی» (!) نظم ورودی تیم منتخب جهان به فرودگاه را برهم ریخت!

فردی که بعدها گفته شد در همان محوطه فرودگاه با تعدادی شرط‌بندی کرده بود تا مقابل چشم همه یک ضربه محکم به پشت سر روبرتو کارلوس بزند! در این باره گفته شد کارلوس این ضربه را متوجه نشده و یا فکر می‌کرده که در شلوغی ورود به محوطه فرودگاه دست کسی به سر او خورده است اما مسئولان حراست فرودگاه امام پس از دستگیری فرد ضارب توضیحات دیگری را از او شنیده بودند.

چه کسی به کریستیانو رونالدو پس‌گردنی می‌زند؟/ آبروی باشگاه پرسپولیس مقابل لنز موبایل
تصویر روبرتو کارلوس دقایقی پس از ورود به خاک کشورمان در سال ۱۳۹۴

حالا و با توجه به نزدیک شدن به زمان ورود کاروان تیم النصر عربستان به تهران قطعاً باید به شدت نسبت به این قبیل اتفاقات احتمالی مراقبت شود تا مبادا بار دیگر فردی به هر عنوانی بخواهد نسبت به مهمانان باشگاه پرسپولیس و اعضای تیم النصر عربستان به این شکل بی‌احترامی و تعرض کند.

قطعاً امروز نسبت به سال ۱۳۹۴ تعداد افراد موبایل به دست و دوربین‌های موبایل‌های آنها بیشتر شده و کوچکترین اتفاقات از لنز روشن و تیزبین موبایل‌ها پنهان نخواهند ماند. لذا این مسائل و رفتارهای دور از شأن مردم کشورمان می‌تواند چهره باشگاه پرسپولیس را در سطح قاره آسیا و حتی فراتر از آن خدشه‌دار کند.

لازم به یادآوری است؛ باشگاه النصر عربستان مجموعه‌ای از ستاره‌های فوتبال دنیا را در اختیار دارد که سرشناس‌ترین آنها کریستیانو رونالدو معروف به CR۷ است که همراه با این تیم برای رویارویی مقابل پرسپولیس به تهران خواهد آمد.

ناگفته نماند؛ دیدار این دو تیم سه‌شنبه ۲۸ شهریور در استادیوم آزادی و از ساعت ۲۱:۳۰ آغاز خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • یوسف IR ۰۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
    پس گردنی را وقتی میفهمه که بازنده از زمین بیرون میاد جناب کریستین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی