نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
پنجشنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۲
۶ |
۰
کلوب| فوتبالی که اسیر فمینیسم رسانه‌ای است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به نظر می‌رسد بسیاری از اتهامات درباره خشونت فیزیکی و جنسی بازیکنان، جنبه اخاذی و ساقط کردن اعتبار و ارزش مردان فوتبالیست دارد.

حتما بسیاری از شما فوتبال‌دوستان ماجراهای مربوط به اعمال خشونت فیزیکی و جنسی بازیکنان فوتبال علیه چند زن را دیده و شنیده‌اید و دست‌کم اطلاعات مختصری در این‌باره دارید؛ از میسون گرینوود و آنتونی در منچستریونایتد گرفته تا لوییس روبیالس، دنی آلوس، اشرف حکیمی و دیگران... ناگفته نماند که بنجامین مندی هم دیگر فوتبالیستی بود که متهم به تجاوز جنسی شده بود، اما در ادامه ثابت شد که بی‌گناه بوده است.

قاعدتا بسیاری از مردم جهان (هم داخل ایران هم خارج از ایران) زمانی که چنین اخباری را می‌بینند و می‌شنوند تصور می‌کنند که واقعا چنین اتفاقی رخ داده و بدون این‌که ماجرا را از نزدیک لمس کرده باشند، علیه متهم حکم صادر می‌کنند و خواهان نابودی کامل او می‌شوند. اما از این صحبت‌ها که بگذریم، من تصور می‌کنم که چنین اتفاقاتی ازپیش‌برنامه‌ریزی شده است و فمینیسم رسانه‌ای و فمینیست‌ها در بروز چنین اتفاقاتی نقش زیادی دارند، زیرا بسیار عجیب و در نوع خود مشکوک است که هر ماه یک فوتبالیست معروف به چنین مواردی متهم می‌شود و باشگاه آن بازیکن را از تمرینات محروم می‌کند و بعد از چند ماه کشمکش و بی‌اعتبار کردن آن بازیکن، معلوم می‌شود که فرد متهم‌شده هیچ خطایی را مرتکب نشده و در نهایت تبرئه می‌شود.

به نظر می‌رسد چنین اتفاقاتی بیشتر جنبه اخاذی و ساقط کردن اعتبار و ارزش مردان فوتبالیست و از کار بیکار کردن آن‌ها را دارد.

به امید روزی که سایه سیاست و سیاست‌های نادرست رسانه‌ای از سر ورزش و هنر جوامع کم شوند.

فرهنگ دانش| باشگاه خبرنگاران آزاد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • امیر IR ۲۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
    احسنت👌البته ما نمیتونیم همه‌رو یجور قضاوت کنیم و بگیم همه‌شون بیگناهن، اما در خیلی از موارد میشه رد نوعی انتقام‌گیری‌رو دید
  • m IR ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
    و باز هم زنان😖

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی