دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۷
۰ |
۱
یوونتوس اتفاق شوکه‌کننده برای پوگبا را تایید کرد
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یوونتوس مثبت شدن نتیجه اولیه تست دوپینگ پل پوگبا را تایید و اعلام کرد که با کمیته ضد دوپینگ برای مراحل بعدی وضعیت پوگبا همکاری خواهد کرد.

 یوونتوس پس از محرومیت موقت پل پوگبا به دلیل رد شدن در تست آنتی دوپینگ سری آ، بیانیه‌ای منتشر کرد و تأیید کرد که «مراحل  بعدی را بررسی خواهد کرد».

این هافبک پس از پیروزی ۳-۰ خارج از خانه مقابل اودینزه در ۲۰ اوت، سطح تستوسترون بالایی را در آزمایش خون خود نشان داد. پوگبا در آن مسابقه روی نیمکت نشست، اما یکی از افرادی بود که به طور تصادفی برای انجام تست دوپینگ انتخاب شد.

بعد از ظهر امروز پس از گزارش های اولیه خبرگزاری آنسا، دادگاه مبارزه با دوپینگ رسما تایید کرد که پوگبا پس از رد شدن در تست اولیه دوپینگ به طور موقت محروم شده است.

باشگاه فوتبال یوونتوس اعلام کرد: امروز، ۱۱ سپتامبر ۲۰۲۳، فوتبالیست پل پوگبا به دنبال نتایج آزمایشات انجام شده در ۲۰ آگوست ۲۰۲۳، حکم تعلیق احتیاطی از دادگاه ملی ضد دوپینگ دریافت کرد.باشگاه این حق را برای خود محفوظ می دارد که مراحل بعدی را بررسی کند.

نمونه خون اکنون برای تایید نتیجه مثبت آنالیز می شود و سپس پوگبا یا اشتباه را می پذیرد یا سعی می کند ثابت کند که مواد افزایش دهنده را به اشتباه مصرف کرده و یا آلودگی غیر عادی رخ داده است.

حتی اگر او از اتهام مصرف عمدی مواد تقویت‌کننده عملکرد معاف شود، بررسی آن یک روند طولانی است، زیرا خوزه لوئیس پالومینو، مدافع آتالانتا تقریباً چهار ماه محروم شد و در نهایت به دلیل مصرف کلستبول بی‌گناه شناخته شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی