نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟
عصبانیت نکونام روی آنتن زنده: می‌خواهند برای استقلال مربی خارجی بیاورند/ اشتباه کردم پیشنهاد آجورلو را نپذیرفتم/ به یک‌باره از آسمان پول ریخت!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

سرمربی استقلال در گفت‌وگویی تلفنی با برنامه فوتبال برتر به ابهامان و صحبتهای هفته پیش مدیرعامل آبی‌ها پاسخ داد.

در پی مصاحبه هفته گذشته علی خطیر در برنامه فوتبال برتر جواد نکونام در صحبتهایی بی پرده سکوت یک هفته‌ای خود را درباره مباحث مطرح شده شکست. متن کامل حرفهای نکونام به شرح زیر است: 

بعد از استراحتی که بود جان نداشتم صحبتی انجام بدهم. نقل و انتقالات تمام شده و هرچه سعی کردیم بازیکن جذب کنیم نشد.نمی‌خواستم حرف بزنم اما با توجه به صحبت‌های مطرح شده در هفته گذشته مجبورم از خودم و تیمم و هواداران دفاع کنم. 

اگر حرفی می‌زنم به خاطر تیمم و هواداران است. مشکلی با کسی ندارم و هرکسی باید وظایف خود را انجام بدهد. با حرف‌هایی که زده شد، باید برخی صحبت‌ها را انجام بدهم.

صداقت داشته باشیم
آقای خطیر مدیر جوانی هستند و اولین باشگاهی است که کار می‌کنند. اگر ایشان ضربدر روی لیست می‌زد و می‌گفت پول نداریم و نمی‌توانیم بازیکن بگیریم هیچ کدام از این مشکلات به وجود نمی‌آمد. بنا بر این است که صداقت داشته باشیم و بتوانیم با همدیگر کار کنیم و وظیفه مان را درست انجام بدهیم. مشکلی با هم نداشتیم و نداریم و فقط بر سر مسائل مالی و جذب بازیکن برخی مسائل وجود دارد. ما بارها با هم صحبت کردیم و حتی به ایشان گفتم با همین بازیکنان ادامه می‌دهم. دلخوری ام هم فقط به این خاطر بود که نمی‌توانستیم بازیکن بگیریم. با این حال من وقتی بازیکن را می‌بینم و با او صحبت می‌کنم اما بعد از 20 روز می‌گویند نمی‌توانیم بازیکن بگیریم یعنی چه؟ من در این فوتبال عمر گذراندم و می‌دانم این یعنی چه.

کدام تیم شرایط ما را دارد؟
من قراردادم را 5 میلیارد کم کردم. اتفاقاتی که افتاده عجیب است. من فقط در بحث بازیکن بحث داشتم و موفقیت تیمم را می‌خواهم. کدام باشگاه لیگ برتری شرایط ما را دارد؟ تیم‌های دیگر را می‌بینید. بازیکنان ما کمتر از سایر تیم‌ها گرفته اند. امسال قرارداد کادر و بازیکنان پرداخت نشده و ما هیچ صحبتی نداشتیم. هواداران اما از من نتیجه می‌خواهند. در فوتبال همه چیز مشخص است.

استقلال را به من می‌دادند
آنروز ایشان فرمودند اگر شرایط استقلال خوب بود به من و شما نمی‌دادند. اینگونه نیست. به من می‌دادند، اما به شما نه. من سه سال قبل با استقلال مذاکره کردم، پارسال هم با آقای آجورلو صحبت کردم و ترجیح دادم در فولاد بمانم. اتفاقا همکاری با آقای آجورلو را اشتباه کردم که از دست دادم. ایشان مدیر من بوده است.

می‌خواهند مربی خارجی بیاورند
من خارج از چارچوب حرفی نزدم. ایشان می‌گوید نتیجه بگیر، اما می‌گویند اگر چهارم و پنجم و ششم شوید حمایت می‌کنیم. این حرف را نزنیم چون مشخصا همه چیز نتیجه است. این حرف را نزند. اگر اینطور است هم ممنون هستم. از طرف دیگر به دستیار من نگویند شما بیا دستیار مربی خارجی شو!

استراماچونی به چه حقی نظر داده؟
این حرف‌هایی که می‌زنم همه اش راست است؛ اگر هرکدام ازحرف‌هایم راست نیست، بیایند و بگویند. من به ایشان بازیکن معرفی کردم ، بعد رفته اند از استراماچونی و کمک‌هایش استعلام گرفتند. استراماچونی محترم است، اما نظر مربیان متفاوت است. اصلا حق ندارند از استراماچونی سوال کنند؟ به چه حقی ایشان نظر داده اند؟ اگر بازیکن خوب باشد، من جواب می‌دهم و اگر بد هم باشد، من جواب می‌دهم.

بد هم باشند مورد تایید من هستند
شما با مربیانی در ارتباط هستید که از آنها درباره بازیکن سوال می‌کنید. بحث فنی با من است و اینها بازیکنانی هستند که مورد تایید من هستند. حتی اگر بد باشند هم مورد تایید من است. این‌ها مسائلی است که باعث ناراحتی می‌شود. باعث می‌شود من با این همه سابقه و تجربه فکرهایی کنم که برخلاف مدیریت باشگاه ذهنم بهم بریزد.

با استقلال بحث مالی ندارم
من سالی که به استقلال آمدم، از لالیگا آمدم و کاپیتان اوساسونا بودم. کاپیتان تیم ملی ایران بودم و شرایطم مشخص است. هنوز هم از آن زمان پولی را طلبکار هستم. من که بحث مالی با استقلال نداشتم. من روز اول سوال کردم ، گفتم تیمی‌را می‌خواهیم که قابل احترام باشد و در لیگ بجنگیم.

ایشان مدام می‌گوید سقف قرارداد
من لیستی که از بازیکنان پرینت گرفتم و دادم ، موجود است. ایشان نگفت نمی‌توانیم بازیکن بگیریم.ایشان ناگهان گفتند باشگاه باید سقف را رعایت کنیم. صحبت کردیم به جای 4 بازیکن دو بازیکن بگیرم تا بحث نقل و انتقالاتی مان خوب پیش برود. این صحبت‌ها را به خود ایشان گفتم اما دفاعیه شان همین سقف قرارداد است. من می‌خواستم با مبلغ کمتر از آن 4 بازیکن دو بازیکن بگیریم. دست دادیم و قرار شد این کار را بکنیم. من با بازیکنان صحبت کردم و کار را جلو بردم، اما ایشان گفتند نمی‌توانیم بازیکن بگیریم. از آن زمان مشکلات درست شد. قبل از آن همه چیز خوب بود.

یکهو از آسمان پول ریخت
ایشان می‌گفت وقتم روی جذب بازیکن است اما از 4 بازیکن 3 نفر را نگرفتید! الان فکر کنم از آسمان پول ریخته پایین و گفته اند بازیکن بگیرید. من هم نمی‌دانم چه شده است.

تنها سالی است که تمرکز ندارم 
هرجور فکر کنید با روح و روان خودم و تیمم بازی شد. دوستانی که با من کار کرده اند، من را می‌شناسند. من تمام تمرکزم همیشه روی تیم است. امسال تنها سالی است که من هیچ تمرکزی نداشتم. الان بعد از سه ماه می‌گویند بازیکن بگیر. خب سه ماه پیش می‌گرفتید!

بازیکنان خوب بیرون مانده اند؟
می‌دانم دغدغه مدیر تیم من باشگاه است اما چرا هفته پیش حرف زدید؟ هرچه هست الان دو بازیکن می‌توانیم بگیریم اما بازیکن خوبی وجود ندارد. در اسپانیا و هلند و پرتغال و انگلیس و ... بازیکن خوب بیرون می‌ماند که ما جذب کنیم؟ اگر هم بازیکن خوبی باشد و در شان استقلال باشد، جذب او سخت است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • ع ق ق QA ۲۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
    خطیر عامل باند مشترک فدراسیون چهل ستونیان و شش تايی های آبی است باید سلطنت اینها در فوتبال پایان. یابد حتی اگر آنها را از ایران برانیم
  • سینا IR ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
    آقای نکونام. میگوید 5میلیارد کم. کردم. از چقدر کم. کردی؟ آیا دستمزد شما واقعی هستش؟؟ 2..ایشان میگوید بازیکن خواستم گفتند سقف قرارداد.. مگه قراربوده شما سقف قراردادنداشته باشید3ایشون از روزی که مربی شدند فقط فرافکنی.. بهانه جویی و نالیدن و گرفتن عیب وایراد از همه بودند درواقع بجز مسایل فنی و تیم به همه چی تمرکزداشته و نظرمیدادند.. 4ایشون از دوران آجرلو نام میبرند.. هرآدم عاقلی میدونه و میفهمه تمام بدبختی و مشکلات الان استقلال زیر سر همین آقاست و واقعا باید دادگاهی بشه.. هزار میلیارد بابت یه قهرمانی معیشتی.. 5آقای نکونام شما از روز اول میدونسنید استقلال چه حال و احوالی داره..نمیتونید بگید خبر نداشتید.. 6شما تنها چیزی که براتون مهم نیست هواداره.. پس از هواداران مایع نزارید.. و. منت هم نزارید.. در مقابل پول و شهرت شدید مربی استقلال.. پس یا کارتونو انجام بدید یا نمیتونی برو.. البته فکر نکنم 24میلیارد پول کمی نیست ازش بگذری..
  • عروس الع۶ین IR ۰۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
    زیاد مغلطه نکن .برای تو که نتیجه گرفتن کاری نداره .دم چارتا داور رو دیدن .چمن زمین میزبانیت رو نسبت به نوع بازیکن حریف بلند و کوتاه کردن و طول و عرض زمین رو دستکاری کردن و ده ۱۵ تا دادزن و اعتراض کن دور داور ریختن و به نیت رسیدن کاری نداره .با همین راهکارها و روشهای کیروشی که از استادت یاد گرفتی میتونی براحتی یه سومی با کیثه بیاری و شر رو بکنی .بنابراین هنوز اول فصل نشده احتیاج به این همه مظلوم نمایی و هوچیگری نیست.کیثه از تو یه سومی بی اما و اگر میخاد که مطمئنا میاری .چون خودت و کل یوم کیثه کشا میدونید که با وجود پرسپولیس و یکی دوتا تیم دیگه قهرمانی و نایبی پرسپولیس پره و نهایت تلاش کیثه میشه سومی .بنابراین از نالش کم کن و به همون سومی عصطقلال فکر کن تا ناکام تر از این نشی.😂😂😂😂😂😂
  • میلاد DE ۰۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
    ناراحت شدم بنده خدا نکونام عجب گیری افتاده آقای خطیر بدون جواد نکونام خط قرمز هواداراست
  • رابین IR ۰۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
    آخه برادر من آقای سرمربی وقتی خانواده ای نان شب رابه زور تهیه میکنن بعدیک نفرخانواده بلندشدوبگوید مبلمان راعوض کنیم تلویزیون فلان مارک بگیریم؟شما اگه مربی هستی با همین بازیکنان ادامه بده امسال سوم شوی سال بعد قهرمان الان بازیکن جدید استقلال راکجا میرساند ولله ولله تا 3سال بازیکن نگیرین تمام مشکلات حل میشود چقدر گرفتی که خیلی راحت میگه5ملیارد تخفیف دادم اخه برای یک مربی توایران 5ملیارد زیادنیست که شما تخفیف دادین؟
    • 😁😁😁 IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
      ۵ میلیارد تخفیف یعنی اینکه این داره مجانی کار میکنه. قیمت مربی خوب کلا ۵ میلیارده. حالا ببین این چقد عاشق استقلال بوده که حاضر شده مجانی کار کنه. واقعا درود به شرفش. عجب آدم لارجیه!! 😁😁😁
  • سامان IR ۰۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
    نکونام هرتیمی بره ، آخرش حاشیه درست میکنه
  • دانش اموخته منطق IR ۰۵:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
    پرونده این دو تیم رو ببندم و حراجشان کنند فوتبال چه آبدوخیاری از حرص ما به کام هتل پنج ستاره ی دیگران لذت هات رو در طبیعت ببر
  • محمدرضا IR ۰۶:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
    مشکلی ندارم و نداریم پس این عرایض چی بود کپی برابر اصل کارلوس کی‌روش حتی نوع لباس پوشیدن ، حرکات ورفتار طرز صحبت کردن
  • ناشناس IR ۰۷:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
    نکو نام دوست داشتنی حق با شماست هوادار هم اینارو می دونه ولی رسانه ای کردن کمکی نمی کنه آقای خطیر نباید به فوتبال برتر می رفت فوتبال برتر همونجایی بود که وقتی استقلال داشت خوب نتیجه می گرفت فتح ا... زاده و مظلومی رو بردن و دادگاهیشون کردن و .....تمرکز تیم رو بهم ریختن اختلاف بین تیم و .... انداختن آقای نکونام بازیکنی که بدرد نخوره اونم خارجی جذب نکنید مانند اون قبلیه که ۵ دقیقه برای استقلال بازی نکرد الان هم کلی پول می خواد شرایط استقلال الان شرایط ویژه ایه ، آقای خطیر باید بدنبال تسویه بدهی ها باشه و استقلال رو از این شرایط بحرانی در بیاره اگر نمی تونه راست و حسینی با هوادار صحبت کنه هم از قبول مسئولیتش عذرخواهی کنه هم اینکه واضح بگه هیچکی حاضر نیست کمک کنه و خدا خواسته می خوان تو سر استقلال بزنن و منبعد یا فردی دیگه نیاد مدیرعامل بشه یا قبلش پول با خودش بیاره نیمی از بدهی ها رو تسویه کنه و بگه که توان حل این مشکلات رو دارم که می خوام مدیر عامل استقلال بشم ، نکوی دوست داشتنی منبعد فقط روی تیم و بازیها تمرکز کن برای موفقیتت دعا می کنیم دوستت داریم و در قلب هواداران جا داری
  • علی IR ۰۷:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
    این نکونام هم شورش در آورده دیگه هی شلوغ کاری و سر وصدا تا اگر نتیجه گرفت که چه بهتر واگر احیانا نتیجه نگرفت بعدا اعلام کند به مصاحبه خودش مراجعه کنند و شرایط نامساوی بین استقلال و سپاهان را ببینید....
  • اکبرمعراجی IR ۰۸:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
    هوادار واقعی استقلال؛ حواسمون جمع باشه خطیر نیت پلیدی دارد وعملاً با استقلال و استقلالی جنگ میکند تا استقلال را بر زمین بزند... باید هوشیار باشیم
    • محمد IR ۲۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
      دوست عزیز خطیر دقیقا یه استقلالی دو آتیشه ست... هم نکونام و هم خطیر خوبن..فقط نباید اینجور مباحث رسانه ای بشه...
  • ساحل IR ۰۹:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
    آقای نکونام شما همون کسی نبودی که یک ریال به استقلال تخفیف ندادی و سر تمرین برای پرداخت بدهیت و دریافت مجوز آسیا کارت کشیدن برات؟
  • علمدارسینایی IR ۰۹:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
    جناب اقای خطیر تو پول نداری که پول هتل کمک سرمربی را پرداخت کنی انوقت میخواهی بری استراما دوم را بیاری که دار وندار استقلال را به غارت ببره جمع کن خودتو واز این باشگاه برو اقای خطیر تو به چه حقی با فرد خیانتکاری مثل استراماچونب مشورت میکنی کدام ادم بیشعوری تورا به عنوان مدیر عامل تایید کرده اونی که قراره بره از این باشگاه تو هستی اقای خطیر نه اقای نکونام
  • پرسپولیس سلطان ایران IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
    امسال هم هیچی نمیشین آخرش میزنین سر و کله همدیگه
  • ع ق ق QA ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
    من شخصا به دشمنی خطیر با پرسپولیس و فوتبال با دلیل یقین دارم ( جریان مستند سازی و ارسال منافقانه اوراق برای محروم کردن پرسپولیس به سعودی‌ها) ولی فکر می کنم او می خواهد استقلال را خراب کند
  • اس اس آبی IR ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
    آقای نکونام شما خودتون را ناراحت نکنید درویش مدیررقیب شخصیت این آدم را مشخص کرد که ای چقدر دروغگو دو رو وبی شخصیت در احترامات هستند درویش گفت که این قسم خورده که من درباره تیم شما حرف نزدم منم به بچه های رسانه ایی باشگاه گفتم شما دوباره بررسی کنید این خطیر قسم سخت خورده گفته من حرف درباره تیم شما که سفارش شده باشه ازطرف دولتمردان حرف نزدم آدمی که اینجوری مثل چیز دروغ میگه خاک برسراستقلال برای مدیر بی ارزشش
  • اس اس آبی IR ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
    آقایون دنبال استراماچونی هستند تا دوریال دلالی به جیب بزنند اینها که تا حالا بالا سرتیمی مثل استقلال یا هرتیم کوچکی هم نبودن همیشه نوکر ونوچه بودن استراماچونی اگرمردبود آن زمان حساس استقلال را ول نمی کرد بعدش تا ریال آخر قرامتش هم نمی گرفت برای نمونه هزار دلار تخفیف می داد تا خطیر به جیب بزنه نه مثل آقا نکونام پنج میلیارد تخفیف داده اینه تعصب ومردانگی خطیر بی کفایت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی