نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
چرا باید به چنین سوالی جواب بدهم؟/ بعد از این بازی دیگر روی نیمکت نمی‌نشینم
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

رودی فولر در مورد هدایت تیم ملی آلمان به عنوان جانشین هانسی فلیک حرف زده است.

رودی فولر مدیر ورزشی فدراسیون فوتبال آلمان حالا هدایت تیم ملی این کشور را به عنوان مربی موقت تیم برعهده گرفته است. آلمان روز یکشنبه هانسی فلیک را ۹ ماه پیش از شروع جام ملتهای اروپا که در خاک این کشور برگزار می‌شود، اخراج کرد. تیم ملی این کشور زیر نظر فلیک در ۴ دیدار از پنج مسابقه اخیر خود شکست خورد و همین موضوع فشارها بر فلیک را افزایش داد تا اینکه این مربی بعد از شکست ۴-۱ مقابل ژاپن در روز شنبه رسما از سوی فدراسیون فوتبال آلمان اخراج شد

فولر که تیم ملی آلمان را در جام جهانی ۲۰۰۲ به عنوان سرمربی به فینال رساند حالا بار دیگر روی نیمکت این تیم نشسته است. او در مورد نقش خود در تیم فعلی آلمان گفت: «بازی سه شنبه شب تنها بازی من به عنوان سرمربی تیم است و بعد از آن سعی می‌کنم از سرمربی جدید تا جایی که می‌توانم  حمایت کنم.»

وقتی از فولر سؤال شد آیا جانشین هانسی فلیک، یولیان ناگلزمن است، این مربی گفت: «چرا من باید به این سوال جواب بدهم. البته که نام مربیانی مطرح شده که من نمی‌توانم بگویم چه کسانی هستند. یولیان ناگلزمن مربی درجه‌یکی است مثل خیلی‌های دیگر.»

او در مورد بازی با آلمان هم حرف زد و گفت: «مهمترین نکته برای بازی فردا پیشرفت در کارهای دفاعی است.   فرانسه مسلما بهترین تیم حاللل حاضر فوتبال اروپاست. آنها بازیکنان فوق العاده سریعی دارند که در انتقال بازی سرعتی بالایی دارند. ما چنین چیزی را مقابل ژاپن تجربه کردیم و فهمیدیم که لو دادن توپ می‌تواند چه عواقبی داشته باشد. البته من فردا سعی خواهم کرد دشان را آزار بدهم و امیدوارم او من را ببخشد! دیدیه آدم فوق‌العاده‌ای است و یک مربی بزرگ. کافی است صحبت‌های او را بشنوید. دشان مثل یک مربی بزرگ صحبت می‌کند و حتی اگر کسی او را نشناسد تشخیص می‌دهد که با یک مربی بزرگ و موفق روبرو است.»

از فولر پرسیده شد که واکنش هانسی فلیک به حکم اخراجش چه بوده است. او در پاسخ گفت: «این اتفاق برای همه ما سخت بود. من و هانسی و برند نویندورف و یواخیم واتسکه همه ناراحت بودیم و لحظات سختی را گذراندیم. ولی از قبل به هانسی اطلاع داده شده بود که شرایط سختی دارد. او همچنان به توان خودش اطمینان داشت ولی ما مجبور بودیم به او بگوییم. من بعد از بازی با ژاپن به رختکن رفتم و احساس کردم با این شرایط ادامه کار واقعا سخت است. آنچه در تیم ملی بود دیگر جواب نمی‌داد.»

در همین ارتباط: گزینه‌های جذاب برای یک صندلی داغ/ کدام سرمربی روی نیمکت تیم ملی آلمان می‌نشیند؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمد IR ۰۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
    چهره رودی فولر پا به سن گذاشته، چقدر شبیه ایرانی ها شده.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی