نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
شکایت غیرمنتظره کاپیتان از تیم محبوبش/ اگر باشگاه جریمه شود...
منبع: Football Italia
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بونوچی علیه یوونتوس که او را از امکانات باشگاه محروم کرده، اقدام قانونی خواهد کرد.

گزارش‌های متعددی در ایتالیا ادعا می‌کنند که لئوناردو بونوچی پس از خروج از یوونتوس در تابستان، علیه این تیم اقدام قانونی خواهد کرد. ملی‌پوش ایتالیایی مجبور شد در طول پیش‌فصل به طور جداگانه تمرین کند زیرا بخشی از برنامه‌های ماسیمیلیانو آلگری نبود. او در روز آخر با انتقال آزاد به تیم بوندسلیگایی اونیون برلین پیوست اما معتقد است که یوونتوس با دور نگه داشتن او از تیم اصلی برای چند هفته به او آسیب رساند.

همانطور که رومئو آگرستی و جانلوکا دی‌مارتزیو گزارش داده‌اند، بونوچی از باشگاه سابق خود که گفته می‌شود او را در شرایط مناسبی برای تمرین قرار نداده و قرارداد جمعی با اتحادیه فوتبالیست‌های ایتالیا را زیر پا گذاشته شکایت خواهد کرد. دی‌مارتزیو گزارش می‌دهد که بونوچی شب‌ها و در زمان‌های متفاوتی از بقیه تیم در زمین یوونتوس تمرین می‌کرد. او هرگز با کادر فنی ملاقات نکرد و نتوانست از همه امکانات تمرینی استفاده کند. وکلای بونوچی، آنتونیو کونته و گابریله زوکرتی امروز شکایت حقوقی خود را ارائه خواهند کرد.

مدافع ایتالیایی تصریح کرده که اگر در دادگاه پیروز شود، مبلغ را به «نئورولند»، یک سازمان غیردولتی حامی خانواده‌های کودکان بستری در بخش مغز و اعصاب کودکان در بیمارستان رجینا مارگریتا در تورین، و «لایو اونلوس» که دفیبریلاتورها را برای باشگاه‌های ورزشی و مدارس خریداری می‌کند، اهدا خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی