یک استقلالی: اگر مشکل بیرانوند در استقلال رخ داده بود، «بحران ملی» پیش می‌آمد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بودن یا نبودن علیرضا بیرانوند در دیدار هفته آتی پرسپولیس با النصر عربستان هنوز به‌طور دقیق قطعی نشده ولی یکی از پیشکسوتان استقلال نسبت به این مسئله موضع‌گیری کرد.

محمد نوری بازیکن سال‌های گذشته استقلال در صحبتی که با خبرورزشی انجام داد، درباره موضوعاتی که در این هفته‌ها در برنامه‌های فوتبالی تلویزیون به آن‌ها پرداخته می‌شود اظهار داشت: جای تعجب است باشگاه پرسپولیس این‌همه مشکل دارد، این‌همه گرفتاری در تیم پرسپولیس می‌بینیم، اما یک برنامه برای رسیدگی به مشکلات این باشگاه ساخته نمی‌شود! این چه سبک انصاف و عدالت است؟

وی افزود: چرا پرسپولیس با وجود این‌که در لیگ قهرمانان آسیا بازی می‌کند دروازه‌بان ذخیره درست و حسابی ندارد؟ مگر این تیم نماینده ایران در آسیا نیست؟ الان استقلال بود در حد تیم ملی بزرگ می‌شد و نداشتن دروازه‌بان ذخیره مطمئن را به بحران ملی تبدیل می‌کردند! همین حالا با مصدومیت دروازه‌بان ملی‌پوش تیم پرسپولیس که نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا هم به شمار می‌رود، این تیم در شرایط بحرانی قرار گرفته اما هیچ‌کس نمی‌رود بگوید چرا این تیم دروازه‌بان ذخیره مطمئنی برای خودش انتخاب نکرده است!

متن کامل این گفت‌وگو را می‌توانید اینجا بخوانید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۰
  • محمد صادق🚩 IR ۰۸:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
    یکی نیست بهش بگه به تو چه ربطی داره 🚳🚳🚳
    • تاج کبیر IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
      همین قضیه باعث محرومیت دو بازیکن استقلال شد
  • مرتضی مقدم IR ۰۸:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
    بهرحال شما عقبتری از هم نسلای خودت و اشکالی نداره ولی اون بحران ملی که میگی از کنفرانس خبری مربی لالیگاییتون استارتش میخورد ،واااای ،فریاااااد ،دروازبان ندارم ،ندااااارم ،من مانده ام تنها ،ولی نمیرم ،اگ باختم بدونین دروازهههه بان نداشتم
  • فروید سرخ IR ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
    این ممد نوری که خیلی از طرفداران کیسه اصلاً نمی شناسنش اگر یک روز راجع به سرورش مصاحبه نکنه روزش شب نمیشه. بنده خدا برو به تیم خودت برس که روزی چهار تا مشکل ازش میزنه بیرون. راستی جدیدترین خبر اینه که سامره رو چکش انداخته بیرون ولی مدیریت باشگاه گفته سامره همچنان سرپرسته! دوباره یک بحران جدید. فردا نوری باز هم میاد میگه چرا سرپرست پرسپولیس همچنان سر کارشه ولی سرپرست کیسه دچار مشکل شده
  • ع ق ق QA ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
    فکر می کنم دلسوزی خاله خرسه باشه سطح فوتبال و فکر امثال این آقا اجازه نمی ده در باره پرسپولیس حرف بزنه
  • ایرانی IR ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
    فرقش تو مغزهاست، ما مثله کیسه ها هوچی گر و متوهم نیستیم، مشکلات کیسه هم به ما ارتباطی نداره، امثال تو هستید که شب روز دنبال پرسپولیس هستید
  • ع ق ق QA ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
    تفاوت همینجاست ما خودبزرگ بینی نداریم صبوریم و یحیی و درویش را قبول داریم و فکر می کنیم مربی در هر حالتی حق داره و کسی را هم در سطح بیرانوند نمی بینیم
  • محمد IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
    هی بازم حیا کن استقلالو رها کن متوهم
  • بنده خدا IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
    این نوری چقدر ذهن بیمارو عقب مانده ای داره که برعکس صحبت می کنه . آیا درویش بازیکنای نکونام رو رد کرده یا خطیر ،الان کسی مجبور کرده اینها ضد هم صحبت کنند یا نکنه نکو و خطیر هم پرسپولیسی هستند اومدند استقلال رو خراب کنند ؟اگر استقلال شرایط بی دروازه بانی و امثالهم امروز پرسپولیس رو داشت که آسمان و زمین رو بهم بافته بود واگر مشکلش حل نمیشد همه رو به جانبداری از پرسپولیس متهم میکرد . حالا خودتون متوجه بشید که تیم حکومتی کدومه.
  • کیان IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
    شما جماعت کیسه درباری برای تیمهای خارجی رقیب پرسپولیس جاسوسی نکنید خودش یک حرکت ملی است !!! پرسپولیس در بازیهای آسیایی و دوجانبه در امجدیه کیسه را با خوردبین و معینی و هواداران خودش یاری دادند بلعکس شما جماعت این کیسه درباری حتی به بازیکن خارجی که میخواهند جذب پرسپولیس شوند هم‌ کامنتهای زشتی می زنید که جذب پرسپولیس نشوند !!!
  • متخصص IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
    البته تیم شما خیلی بزرگه!!!!! تلویزیون و رسانه ها هم دراختیارش باید باشن تا اخبارش رو نشر بدن!!!!!
  • ! IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
    اخه پرسپولسیو بجا استقلال فرستادن با حق خوری استقلال عدم ارائه لیست کج بودن زمین و ....
  • نظاره گر US ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
    الان ایشون دلسوز پرسپولیس شده ؟! کاش اینگونه بود و به تقابل پرسپولیس با حریفان عرب ، بعنوان یک ایرانی نگاه میکرد. اما متاسفانه در متن صحبت مشخص میشه که داره شکوه و ناله می‌کنه که چرا مصدومیت بیرانوند موجب حاشیه سازی علیه پرسپولیس نشده !!!
  • دادا IR ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
    با احترام فکر کنم دلیلش اینه که حداقل ۷۰ درصد مردم ایران طرفدار پرسپولیس اند. و به همین دلیل مسایلش حساسیت بیشتری داره.پ و یک ملت دنبال وقایعش هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی