امیدوارم پرسپولیس مقابل النصر آبروریزی نکند/ فدراسیون فوتبال پشت قلعه‌نویی قایم شده و عنایتی را قربانی می‌کنند!
منبع: اطلاعات
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: دست آخر یک آدم کله‌گنده سیاسی تلفن می‌زند به فدراسیون و جلوی هر حکمی را می‌گیرد!

با نزدیک شدن به زمان برگزاری دیدارهای نمایندگان فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا، بحث‌های پیرامون زیرساخت‌های فوتبال کشور داغ شده است و انتقادات از اوضاع نابسامان این حوزه نیز شدت گرفته است. درباره این موضوعات و همچنین وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس در آستانه دیدار با النصر عربستان، با یکی از بازیکنان و مربیان اسبق فوتبال کشور گفتگویی را انجام داده‌ایم.

محمداحمدزاده بازیکن اسبق تیم ملی و سرمربی اسبق ملوان گفت: فوتبال ما خیلی وقت است از مسیر درست خارج شده است و هیج جای آن نشانی از موفقیت و پیشرفت دیده نمی‌شود. این چیزی است که دردآور است. سیستم این فوتبال ایراد دارد. تصمیمات نادرست بلای جان فوتبال شده است. اداره لیگ اشکال دارد. در تیم ملی هم تصمیمات زیرسوال است. تصمیمی که گرفته شده درباره تیم ملی و می‌گویند باید قهرمان شود اشتباه است. شما حساب کنید تیم ما یکی از پیرترین بازیکنان جام جهانی بود و آقای قلعه‌نویی تقریبا همان نفرات را دعوت کرده است. چون می‌خواهیم قهرمان شویم همه چیز را قربانی می‌کنیم.

وی افزود: ما باید به فکر مشکلات اساسی تیم ملی باشیم. باید بپرسیم چرا سازندگی نداشتیم. به جای فکر کردن به مشکلات، دنبال جام ملت‌ها و قهرمانی هستیم. همه تیم‌ها در جام ملت‌ها دنبال ساختن برای جام جهانی هستند، اما ما مسیری دیگر را انتخاب می‌کنیم. آقای قلعه‌نویی باید دنبال ساختن باشد برای جام جهانی. شما تیم ملی ژاپن را دیدید. فقط آن‌ها نیستند. همه دنبال آینده هستند و ما دنبال قهرمانی در جام ملت‌ها. قهرمان شویم خوب است منتهی وقتی قهرمانی خوب است که همه چیز سرجای خودش باشد. این تیم پیر به درد آینده نمی‌خورد.  

پیشکسوت فوتبال ایران در ادامه گفت: با مردم روراست باشید. می‌دانیم مردم قهرمانی می‌خواهند، اما به آن‌ها توضیح دهید که راه موفقیت در جام جهانی بعدی سازندگی در جام ملت‌هاست. من هیچ آینده‌ای برای این فوتبال نمی‌بینم. استادیوم ما پیر شده، تیم ملی ما پیر شده و همه چیز روی به فرسودگی است. لیگ ما بی‌برنامه جلو می‌رود و دیگر این لیگ پدیده‌ای ندارد. مدیران و مربیان همه به دنبال بردن هستند. همه هم سرشان را در برف کرده‌اند. فردا هم فدراسیون فوتبال پشت امیر قلعه‌نویی قایم می‌شود. تیم امید هم نتیجه نگیرد همه این‌ها رضا عنایتی را قربانی می‌کنند.  

احمدزاده افزود: ما یک ورزشگاه ملی داریم و آن فضاحت را به بار آوردند. نساجی مجبور است برود آزادی بازی کند و آنهم در شرایطی که متعلق به یک شهر دیگر است. کی می‌خواهید فکر کنید؟ تازه رئیس جمهور الان می‌گوید باید یک ورزشگاه بسازیم. یعنی این موضوع را قبلا نمی‌دانستند؟ این فکر باید ۲۰ سال قبل می‌شد. این هم می‌گویند، چون باشگاه‌های ما به تیم‌های عربستانی خورده و نگرانند آبروریزی شود.

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران درباره تقابل پرسپولیس با یاران رونالدو گفت: خدا کند اتفاق بدی رخ ندهد. منطق می‌گوید ما در تهران اسیر آن‌ها خواهیم شد. نمی‌شود تیمی که هزینه‌اش یک پنجاهم النصر است آن‌ها را شکست دهد. تفاوت فوتبال ما با عربستانی‌ها فاحش است. باید انتظارات را پایین بیاوریم. فکر می‌کنم تقابل یکطرفه‌ای خواهد بود. امیدواریم آبروی فوتبال ما نرود.

وی درباره تدارکاتی تیم ملی گفت: این تدارکات بد نبود. ما در گذشته و در زمان کی‌روش بازی‌هایی از این ضعیف‌تر انجام می‌دادیم و می‌رفتیم جام جهانی. حالا باز جای شکرش باقی است که چند تا بازی درجه دو و سه فراهم کردند.  احمدزاده در پایان درباره درگیری‌های این روزهای باشگاه‌ها بر سر عدم رعایت سقف قرارداد گفت: وقتی چیزی سر جای خودش نباشد این اتفاقات می‌افتد. الان فوتبال ما دچار هرج و مرج است. این بیانیه‌ها که باشگاه‌ها علیه هم می‌دهند آبروی فوتبال ایران را برده است. در باشگاه استقلال مدیرعامل و سرمربی قهر هستند. دست آخر هم یک آدم کله گنده سیاسی تلفن می‌زند به فدراسیون و جلوی هر حکمی را می‌گیرد. هر کدام این باشگاه‌ها برای خودشان آدم‌هایی دارند که صاحب قدرت هستند لذا قانون اجرا نمی‌شود. وقتی فدراسیون فوتبال توانایی اداره و اجرای قانون را ندارد همین است که می‌بینیم. چه زمانی بوده که باشگاه‌ها اینگونه برابر هم ایستاده باشند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • فرامرز IR ۲۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
    بدون تعارف همه حرف های احمد زاده درست بود بجز این حرفش که تیم ملی تدارک بدی نداشت چون بجز یک بازی در برابر ازبکستان که تیم ملی فوتبال بزرگسالان را تحت فشار قرار داد و خوش شانس بودیم که گل نخوردیم و با حرفه‌ای گری آزمون به گل رسیدیم بقیه حریفان تدارکاتی تیم ملی از کیفیتی برخوردار نبودند که ایرادهای تیم ملی را آشکار کنند این که کی روش هم به دنبال بازی با تیم های ضعیف بود هم توجیه قابل قبولی نیست که ضعیف بودن تیم هایی که برای تیم ملی در این زمان در نظر گرفته شده را بخواهیم درست بدانیم .کی روش مربی ای بود با نقاط ضعف و قوت خاص خودش و هرگز همه اعمال او را. نه می شود کاملاً درست دانست و نه کاملآ غلط.مهم استفاده از تجربه حضور اوست نباید در کی روش ذوب بود و نه صد درصد او را رد کرد و دوره اش را دوره سیاهی ارزیابی کرد.
  • محمد IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
    رئیس‌جمهور تازه دستور داده و احتمالا ۴ دوره دیگر از ریاست جمهوری بگذرد و یکی دیگه پیدا بشه کلنگ بزنه و ۵۰ سال آینده شاید یک ورزشگاه ۱۰ هزار نفری ساختند !
  • همشهری IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
    تیم ملی هنوز محک اصلی نخورده بگذار با تیم های قوی بازی کنه تا مشخص بشه با چهار تیم درجه دهم بازی کردن هنر نیست
  • از ابادان IR ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
    ما چطور بگیم این تیم ملی فوتبال همه سن بالا و در واقع مثله ماشین موتور تعمير هستند. وحید امیری. احسان حاج صفی. سامان قدوس سرلک خلاصه این تیم اصلآ و ابدا بدرد نمیخورد خب آگر مربی راست میگه با یه تیم درست حسابی تدارک ببینه نه تیم آنگولا. خلاصه‌ در یک کلمه هیچ چیزه مملکت ما درست نیست این تیم ملی فوتبال هم مثله بقیه مسائل
  • محمد IR ۰۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
    کدام کارسفارشی،نبوده مهندسی وکارشناسی،بوده که فوتبال باشدنتیجه بی تجربگی همین است ورزشو ورزشکارمیسازه دانش رادانشمنداماحیف،هیچ چیزجای،خودش،نیست
  • بی نام IR ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
    بابا در این فوتبال ایران ببندید خیال هممون راحت بشه.به دنیا آسیا بگید مادیگه ورزشی به اسم فوتباااال ندااااریم.تمام.
  • ع IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
    حرفهای‌منطقی‌فوتبالیها‌کنار‌زدند‌سیاسیها‌را‌وارد‌ورزش‌کردند‌این‌بلا‌رابه‌سر‌مموکت‌و‌فوتبال‌والیبال‌و‌کشتی‌و..‌‌اورده‌اینها‌را‌ککر‌بزتید‌ورزش‌درست‌میشودطرف‌سه سال‌کازگر‌نظامی‌کرده‌الان‌امده‌شدا‌رئیس فدررسیونفلانجا‌چی‌میداند
  • رامین صفایی IR ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
    اطمینان دارم که پرسپولیس زنگ تفریح النصر خواهد بود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی