سه‌شنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۴
۶ |
۰
واکنش جالب مورایس به ماجرای شکایت استقلال و پرسپولیس
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی سپاهان حاضر نشد به شکایت چهار باشگاه از طلایی‌پوشان واکنش نشان بدهد.

ژوزه مورایس که امشب (سه‌شنبه) برای تماشای دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل آنگولا به ورزشگاه آزادی آمده بود، اظهار داشت: بازی خوب و مستحکمی از همه بازیکنان دیدیم و در راستای آماده‌سازی برای بازی‌های پیش رو بود. ما چهار گل در این مسابقه مشاهده کردیم که اتفاق مهمی بود.

وی در مورد عملکرد سه بازیکن سپاهان برابر آنگولا تصریح کرد: آن ها عملکرد باثباتی داشتند. شهریار مغانلو در دقایق پایانی به میدان آمد و گل زنی کرد. از یک مهاجم می‌خواهیم که گل بزند و مغانلو عملکرد خوبی ارائه کرد. پیام نیازمند ثبات خوبی در زمین داشت. محمد دانشگر نیز همان چیزی بود که به آن عادت دارد و باثبات بود. از عملکرد این بازیکنان و نیز پیروزی ایران خوشحال هستم.

سرمربی سپاهان اصفهان در واکنش به پرسش‌هایی پیرامون حضور این تیم در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، دست بالای طلایی‌پوشان در قهرمانی لیگ برتر و شکایت باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس از سپاهان، پاسخ مشابهی داد و گفت: من آمده‌ام که بازی تیم ملی را ببینم!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • آریا US ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
    مربی با شخصیتی هست و دوست نداره وارد مسائل حاشیه ای بشه! اما تخلف کردن و با ۱ بازیکن فقط ۷۰ میلیارد قرارداد بستن!! این بنده خدا تقصیری نداره؛ ساکت باید جوابگو باشه که قیمت قرارداد بازیکنان شاغل در لیگ رو خراب کرد و کسی که ۱۰ تومن ارزش داشت رو؛ به قیمت ۳۰ تومن خرید!! حالا الان نوبت تاج هست که ثابت کنه بیطرفه!!! اگر امتیازی کسر نشد؛ تیمهای پایتخت هم باید بازیکنان گران قیمت اروپایی بگیرن!
    • رضایاک اصلی۴ IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
      تا بوده کیسه دنبال امتیاز معیشتی بوده پرسپولیس را وارد این بازیا نکنید لطفا
    • فرامرز IR ۰۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
      ساکت و باندش به خاطر خلافی که کردند باید برکنار بشوند مثل داستان برکناری شد سپس بلاتر از فیفا و پلاتینی از یوفا یا کنار رفتن لوچانو موجی بعد از قضیه کالچو پولی در یوونتوس
  • ناشناس IR ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
    سرمربی حرفه ای به این می گن ، فصل قبل هم لایق قهرمانی بود
  • خط شکن IR ۰۵:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۴
    هوی لنگیا خاموش شماراچه به نظردادن درموردسپاهان حقیرترازاینی که بخای نظربدید باشگاه شما گدایی بودنش راثابت کرده شماره کارت میده صدقه سر جمع میکنه لنگی پلید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی