نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
چهارشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۶
۰ |
۰
راه‌کار کاپیتان تیم ملی برای فراموش کردن روزهای بد
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کاپیتان تیم ملی والیبال گفت: تمام اتفاقات گذشته را پاک می‌کنیم و با صعود به المپیک آن اتفاقات بد فراموش خواهد شد.

سید محمد موسوی در حاشیه تمرین امروز تیم ملی والیبال، اظهار داشت: همه بچه‌ها و کادرفنی سال سختی را پشت سر گذاشتند. نتیجه‌ای که می‌خواستیم حاصل نشده و همین امر باعث انگیزه مضاعف ما شده است. در 2 هفته گذشته فضای تمرینات ما در تهران کاملا متفاوت‌تر شده است. سعی کردیم در تیم همدلی ایجاد کرده و تمرینات را هدفمندتر کنیم. 

وی افزود: سعی کردیم این ذهنیت را در خودمان ایجاد کنیم که ما تیم ایران هستیم. اگر در سال‌های گذشته در چنین گروهی برای انتخابی المپیک شرکت می‌کردیم، انتظار این بود تیم‌های قبل از برزیل و ایتالیا را 3 بر صفر ببریم، بازی با برزیل هم که همیشه سخت بوده و ایتالیا را نیز شاید بتوانیم ببریم. در این حالت می‌توانیم مستقیم صعود کنیم. در حال حاضر شرایط برزیل هم مانند سال‌های گذشته نیست. از الان همه بچه‌ها این ذهنیت را دارند که در همین مرحله اول به میزبانی برزیل، راهی المپیک شویم زیرا بزرگ‌ترین هدف همه ما حضور در این رقابت‌ها است.

کاپیتان تیم ملی والیبال عنوان کرد: تمام اتفاقات گذشته را پاک می‌کنیم. مدال طلای بازی‌های آسیایی هانگژو و در ادامه انتخابی المپیک، تمام زحمات تیم، فدراسیون و همه عوامل را به بار می‌نشاند و با صعود به المپیک، آن اتفاقات بد فراموش خواهد شد. خودمان هم انگیزه خیلی بهتری پیدا می‌کنیم و لیگ جهانی سال آینده برای ما بازی‌های تدارکاتی خوبی می‌شود تا در المپیک نمایش خوبی داشته باشیم. اصلا نمی‌خواهیم به این رقابت‌ها برویم و مانند دوره قبلی حذف شویم. می‌خواهیم در المپیک هم حرف بزنیم. این بچه‌ها توانایی و پتانسیلش را دارند و ان‌شاءالله نتیجه خوب هم حاصل شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی