نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
یک ایستگاه کهکشانی برای برنابئوی جدید با ۳ سال کار و ۷۰میلیون یورو هزینه
منبع: Marca
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

خانه رئال مادرید تحت بازسازی است و ساخت ایستگاه متروی جدید در این ورزشگاه با توجه به امکانات فوق‌العاده‌اش به سه سال زمان نیاز خواهد داشت.

سانتیاگو برنابئوی جدید دارای یک ایستگاه متروی کاملاً جدید خواهد بود که ظرفیت آن را برای پاسخگویی مؤثرتر به هجوم کاربران، که به دلیل ظرفیت چند رشته‌ای بیشتر به استادیوم می‌آیند، چند برابر خواهد کرد. برنابئو دیگر فقط میزبان یک بازی در هر دو هفته نخواهد بود، بلکه به کانون رویدادهای اصلی مادرید و اسپانیا تبدیل خواهد شد. این امر تغییر محیط را اجباری می‌کند و باعث می‌شود که مناطق عابران پیاده گسترش پیدا کنند، امکانات مترو بیشتر شود و پارکینگ گسترده‌تر شود.

کار بر روی مترو در سه ماهه اول سال ۲۰۲۴ آغاز خواهد شد و سه سال به طول خواهد انجامید و بازسازی کلی مترو ۷۰ میلیون یورو هزینه دارد. سطح فعلی ایستگاه خط ۱۰ که در سال ۱۹۸۲ برای جام جهانی ایجاد شد، سه برابر خواهد شد (از ۴۸۴۳ متر مربع فعلی به ۱۲۴۸۱ متر مربع) و ۱۲ آسانسور جدید و ۲۴ پله برقی خواهد داشت. دسترسی این ایستگاه برای افراد دارای معلولیت بسیار عالی خواهد بود. این پروژه دارای طراحی بزرگتر و مدرن‌تری است که در آن راهروهای فعلی با یک لابی بزرگ جایگزین می‌شود که از آن سطوح میانی و خود سکوها قابل مشاهده است.

بیشتر بخوانید: نگاهی به بازسازی ۵۰۰میلیون پوندی سانتیاگو برنابئو/ این ورزشگاه چشم‌ها را به خود خیره می‌کند +ویدیو

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی