نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
لوئیس روبیالس: از اعتصاب غذای مادرم ترسیدم اما از زندان نه!/ به چشمانم نگاه کن، من آدم خوبی هستم!
منبع: Daily Star
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئیس سابق فدراسیون فوتبال اسپانیا در پی جنجال‌های جهانی شدید از سمت خود استعفا کرد و در برنامه پیرز مورگان ظاهر شد تا در مورد جزئیات بیشتر حرف بزند.

لوئیس روبیالس با پیرز مورگان به گفت و گو نشست تا استعفای خود را از ریاست فدراسیون فوتبال اسپانیا تایید کند و به اعتصاب غذای مادرش و اینکه آیا از مجازات زندان می‌ترسد یا نه، اشاره کرد.

لوئیس روبیالس، رئیس سابق فدراسیون فوتبال اسپانیا فاش کرد که از اعتصاب غذای مادرش خیلی ترسید و نگران سلامتی او بود. جنیفر ارموسو به خاطر حرکت ناشایست روبیالس در جریان قهرمانی اسپانیا در جام‌جهانی ۲۰۲۳ زنان شکایت کرد و رئیس سرانجام از سمت خود کناره‌گیری کرد.

آنجلس بجار، مادر ۷۲ ساله روبیالس، در ماه آگوست با حبس کردن خود در کلیسایی در نزدیکی مالاگا در تلاش برای پاک کردن نام پسرش از اتهامات، دست به اعتصاب غذا زد. بجار به ایستگاه تلویزیونی اسپانیایی گفت که برای پاک کردن نام پسرش آماده مرگ است و خاطرنشان کرد: «تا وقتی بدنم طاقت بیاورد اینجا می‌مانم. حاضرم برای عدالت بمیرم. پسرم آدم شریفی است و کاری که آنها انجام می‌دهند منصفانه نیست.»

اما اعتراض بجار با انتقال سریعش به بیمارستان متوقف شد و کشیش کلیسا توضیح داد: «او به دلیل گرما و دیگر مسائل احساس خوبی نداشت. پاهایش متورم شده بود و خیلی خسته بود. خیلی هم عصبی شده بود.»

پیرز مورگان از روبیالس در مورد اعتصاب غذای مادرش سوال کرد و او پاسخ داد: «برای او خیلی می‌ترسیدم. مچ پای او کاملاً متورم شده بود، او از فشار خون بالا رنج می‌برد.»

روبیالس در ادامه گفت که چنین واکنش‌هایی بر کل خانواده‌اش از جمله دخترانش تأثیر منفی گذاشته است. «من خیلی خوش‌شانس هستم که سه دختر زیبا و بالغ، اما کمی حساس دارم. فکر می‌کنم آنها بیشتر برای من و برای پدر و مادرم رنج می‌کشند تا برای خودشان. آنها هم دوستانی دارند. با این حال گاهی به من زنگ می‌زنند تا به من قوت قلب بدهند.»

ممکن است روبیالس به جرایم نقدی و محکومیت تا ۴ سال روبرو شود. او در پاسخ در مورد اتهاماتش گفت: «من وکیل و شهروند اسپانیایی هستم، درگیر پرونده‌های زیادی بودم، ایمان دارم حقایق آشکار خواهد شد و همه چیز درست می‌شود.»

مورگان گفت: «اما تو در قلبت باور نمی‌کنی که مجرم هستی»، او پاسخ داد: «به صورت من نگاه کن، من آدم خوبی هستم. به صورتم نگاه کن، در چشمانم نگاه کن.»

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی