نظرسنجی

قهرمان لیگ قهرمانان اروپا؟

نظرسنجی

قهرمان لیگ برتر ایران؟
کلوب| آنها رونالدو را با تست می‌خرند و ما بازیکن بی‌مشتری را بدون تست!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رشد و پیشرفت فوتبال کشورهای مختلف بخصوص همسایه‌های عربی آنچنان سرعت گرفته که امروزه باشگاه‌های عربستانی ستاره‌های دنیای فوتبال از کریس رونالدو، نیمار جونیور، کریم بنزما و ... را جذب و البته قرارداد را بعد از گرفتن تست پزشکی و سالم بودن امضا می‌کنند.

 خبر رسیده باشگاه النصر بعد از جذب رونالدو با آن هزینه نجومی تنها هشت ماه برای جبران آن هزینه زمان نیاز داشت.

روز گذشته هم خبر رسید پرسپولیس به عنوان قهرمان چند فصل اخیر لیگ برتر فوتبال ایران، شبیه اکثر ما ایرانی‌ها در زمان خرید لحظه آخری عید، یک بازیکن خارجی را بدون انجام آزمایشات پزشکی به خدمت گرفت.

این خرید در حالی انجام شده که فارغ از هزینه خرج شده برای این بازیکن، اگر هنگام ورود مشخص شود که این بازیکن مصدوم بوده و نمی‌تواند چند صباحی به میدان برود چه اتفاقی قرار است رخ دهد و این هزینه به هیچ هدر خواهدرفت.

چند وقت قبل هم چنین اتفاقی برای باشگاه تراکتور رخ داد و برای بازیکنی که اصلا به میدان نرفت و مبتلا به بیماری و مصدومیت بود نه تنها هزینه قراردادش را گرفت بلکه با شکایت، باشگاه ایرانی را محکوم کرد و به عبارتی پرشورها نه تنها سود نکردند بلکه دو سر ضرر دادند.

انتظار است مدیران فوتبالی بجای خرج‌های اشتباه و بدون تست، به پایه‌سازی و حرفه‌ای کردن باشگاه اقدام کنند تا برای تبلیغ خود این چنین خریدهای عجیب داشته باشند و چند سال بعد با شکایت و کلی ضرر پرونده‌های سنگینی برای فوتبال کشور رقم بزنند.

سینا پسران افشاریان| باشگاه خبرنگاران آزاد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حاج قدرت IR ۰۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
    چون آنها پول دارند و البته مدیریت در مصرف منابع! اما ما نه پول داریم نه مدیریت مصرف منابع! فقط خدا برکت بده ما ادعا داریم و شعار!!
  • زیگزاگ IR ۰۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
    هر چیزی در بستر سالم رشد میکنه و بهترین استعدادها در فضای آلوده، مسموم خواهند شد.
  • ایران US ۰۷:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
    با پیشنهاد نگارنده مبنی بر لزوم سرمایه گذاری در آکادمی و فوتبال پایه ( از استعداد یابی تا پرورش آنها و بکارگیری و ترانسفر) موافقم. اما اینکه کلا از خرید بازیکن ( اعم از داخلی یا خارجی ) صرف نظر گردد ، توصیه ای کاملا غیر علمی و غیر عملی است. البته در زمینه ی خرید بازیکن باید حرفه ای عمل شود و از فصل قبل برنامه ریزی گردد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان لیگ قهرمانان اروپا؟

نظرسنجی

قهرمان لیگ برتر ایران؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی