چهارشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۰
۸ |
۵
چرا گران‌ترین بازیکن استقلال به فرانسه نرفت؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

این روزها بار دیگر شایعه بازگشت عارف غلامی به استقلال شنیده می‌شود. این در حالی است که قبلا غلامی مدعی شده بود که از یک تیم خارجی پیشنهاد دارد و زمزمه‌هایی مبنی بر پیوستن او به لیگ ۲ فرانسه شنیده می‌شد.

قاعدتا این خود عارف غلامی است که باید در این مورد شفاف سازی کند اما بسیاری از بازیکنان پیشنهاد خارجی ندارند و فقط در رسانه‌ها عنوان می‌شود که چند تیم خارجی آن‌ها را می‌خواهند!

غلامی پارسال قرارداد سنگینی داشت و حالا باید دید استقلال می‌تواند حتی نصف آن قرارداد را هم با این بازیکن ببندد و در عین حال سقف بودجه را رعایت کند یا نه!

اتفاقی که برای سپاهان افتاد درس بزرگی برای همه باشگاه‌ها بود و مشخص شد که کمیته نظارت بر قراردادها با هیچ باشگاهی شوخی ندارد. قاعدتا غلامی اگر قرار باشد به استقلال برگردد باید نسبت به پارسال حسابی تخفیف بدهد و حتی شاید مجبور شود با یک‌سوم قرارداد فصل گذشته خود برای آبی‌پوشان بازی کند که به هر حال این مسئله بهتر از بیرون ماندن است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • رضایاک اصلی۶ IR ۲۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
    به نظر من غولومی را برگردونید به کیسه
  • کلنگلیس IR ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
    مدیربرنامه های این دوزاری خیلی قوی هستن ولی خطیر دست پرورده ی مهدی ویلتموسیه واینونابود کرد
  • رضا BR ۲۳:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
    در عظمت استقلال همین بس که خبر ورزشی روزی ۵۰ تا خبر در جهت تخریب استقلال کار میکنه. پیروزی چی جماعت هیچی جز عقده نیست.
  • فرانسه IR ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
    برو فرانسه. خودم برات تیم پیدا میکنم
  • حاج ۳لسچ IR ۰۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
    چون فرانسه ی در کار نبود که بخواد بره! این بازار گرمی ها منسوخ شده!
  • سام FI ۰۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
    اولا امیدوارم لستقلال این شخص حقه باز را حذب نکند مگر مجانیچراکه اون قرادادهای اجرلو واقعا گند زد به استقلال و حتی فوتبال کشور چون اشغالهاراده برابر پول دادند نه بازیکنان بدرد بخور واین اقا که الان هم نقشه کشیده بود برافریب استقلال وداستان فرانسه را با بیحیایی بیان کرد وخداروشکر روش سیاه شد قبلش هم چون خورش میدونست چه پول کلفتی ازاستقلال گرفته وفوتبالیست نبود راه وریا غفوری رو رفت و شد برامون نلسون ماندلا وچگوارا وجوونهاهم فریب خوردن که آی عارف غلامی با مردمه ومردمیه درصورتیکه نه فنیش دوریال میرزید ومیرزه ونه صداقتش و دردوبلای خیلی دفاعهها بزنع توسرش که یک دهمش گرفتن وخیلی ازش بهتربودن ودرباختهای حساس استقلال مثل دربی که از اون عیسی بی ادب گل خورد استقلال یکی لزدومقصر اصلی همین حقه لاز بدردنخور پاکوتاه بود که همیشه باهمه فورواردها انگار دعواداره وهمیشه هم خطامیکنه وکارت میگیره وگندمیزنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی