نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
ماجرای مداخله عجیب نماینده‌های اصفهان در جریمه باشگاه سپاهان/ هشدار فدراسیون فوتبال به سیاسیون!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

در آستانه برگزاری انتخابات مجلس در اسفند ماه سال جاری، انتشار خبر کسر امتیاز و جریمه ۴۰ میلیاردی باشگاه سپاهان برخی از سیاسیون اصفهانی را به واکنش واداشت.

پیرو انتشار متنی در صفحه شخصی مهدی طغیانی، نماینده مردم اصفهان و از اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس، مسائل مربوط به کسر امتیاز از باشگاه سپاهان در ارتباط با رعایت نکردن سقف قراردادهای بازیکنان به موضوعی فراتر از بحث فوتبال و ورزش تبدیل شد. این در حالی است که کاندیداهای شرکت در انتخابات مجلس آینده از حدود دو ماه پیش خود را مهیای حضوری هرچه پرشورتر در این کارزار مهم سیاسی کرده‌اند. گ

یادآور می‌شود که انتخابات دوازدهمین دوره مجلس در تاریخ جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

ماجرای مداخله عجیب نماینده‌های اصفهان در جریمه باشگاه سپاهان/ هشدار فدراسیون فوتبال به سیاسیون!
استوری نماینده اصفهان در مجلس درباره حکم کمیته انضباطی علیه سپاهان

اما طی ۴۸ ساعت گذشته و پس از انتشار حکم کمیته انضباطی در ارتباط با شکایت باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس نسبت به رعایت نکردن سقف قرارداد از سوی برخی باشگاه‌ها از جمله باشگاه سپاهان (متن کامل حکم را می‌توانید اینجا بخوانید)، این موضوع به‌شدت مورد انتقاد طرفداران این تیم اصفهانی قرار گرفت تا برخی دیگر از نمایندگان اصفهانی نیز در این وضعیت وارد معرکه شده و جانب طرفداران اصفهانی تیم سپاهان را بگیرند. دو تن دیگر از این نمایندگان امیرحسین بانکی‌پورفرد، نماینده اصفهان و پروین صالحی، نماینده شهر مبارکه بودند که با ارسال نامه و انتشار پیام‌هایی جداگانه در همین راستا اقدام کردند.

ماجرای مداخله عجیب نماینده‌های اصفهان در جریمه باشگاه سپاهان/ هشدار فدراسیون فوتبال به سیاسیون!

ماجرای مداخله عجیب نماینده‌های اصفهان در جریمه باشگاه سپاهان/ هشدار فدراسیون فوتبال به سیاسیون!

بعدازظهر روز چهارشنبه ۲۲ شهریور گروهی از طرفداران تیم سپاهان با حضور مقابل فرمانداری و دفاتر نمایندگی نمایندگان استان اصفهان در مجلس و همچنین در فضای مجازی از مسئولان سیاسی شهر اصفهان خواستند نسبت به این موضوع بی‌تفاوت نباشند. اما ورود گروهی از مسئولان سیاسی استان اصفهان به بحث‌های فوتبالی، باعث بروز نگرانی‌هایی برای مسئولان فدراسیون فوتبال شد. تا جایی که امروز و در برنامه زنده تلویزیونی منصور قنبرزاده نایب رییس دوم فدراسیون فوتبال شمشیرش را برای باشگاه سپاهان از رو بست و در اقدامی کم‌سابقه مطالبی را درباره جزییات پرونده انضباطی باشگاه سپاهان عنوان کرد که پیش از این اوقات کمتر دیده شده بود مسئولی تا این حد بی پروا به ریز مسایل حقوقی در یک پرونده شکایتی ورود کند.

براساس این گزارش، در همین ارتباط مطلع شدیم طی تماس‌هایی از سوی برخی اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال با مسئولان ذی‌ربط و نمایندگان اصفهان در مجلس از آن‌ها درخواست شده بحث فوتبال و ورزش را به سیاست وارد نکنند.

یادآور می‌شود با توجه به حساسیت‌های فدراسیون بین‌المللی فوتبال نسبت به ورود اهالی غیرورزشی به موضوعات فوتبالی و از بین رفتن استقلال فدراسیون فوتبال، مسئولان این فدراسیون موضوعی را مطرح کرده‌اند که در صورت ادامه دادن این بحث‌ها ممکن است فدراسیون بین‌المللی فوتبال (FIFA) مشکلاتی را برای فدراسیون فوتبال کشورمان به وجود بیاورد. هرچند که مشخصا خطر این اتفاق که ممکن است منجر به تعلیق فدراسیون فوتبال شود هنوز برای بسیاری از سیاسیون و اهالی غیرورزشی به درستی جانیفتاده و اهمیت آن را درک نکرده اند. 

ناگفته نماند در تازه‌ترین واکنش محمدرضا ساکت، مدیرعامل باشگاه سپاهان، نسبت به رای صادرشده برای این تیم و کسر ۴ امتیاز اعتراض، و تاکید کرده در صورت عدم تغییر حکم صادره شکایتش را به دادگاه CAS در فیفا می‌برد و از آن طریق پیگیر ماجرا خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • محمد IR ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۴
    باند فاسد فدراسیون فوتبال باید نابود بشه تا شاهد یک تیم جام اسنپی نباشیم
  • محمد عبدی US ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۴
    کمیته انظباطی خیلی خیلی ارفاق و اغماض کرده
  • محمد صادق🚩 IR ۲۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۴
    اگه مثل یوونتوس با سپاهان برخورد می شد ، الان دور ور نمیداشتند 😠👊
  • سیامک IR ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۴
    بابا تو وظیفه خودت انجام بده تا مملکت به فلاکت نیوفته فوتبال به تو ربطی نداره
  • ناشناس IR ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۴
    انتخابات نزدیک ست .بی خیال نون ،آب و اقتصاد مردم بچسب به امتیاز های سپاهان
  • نوید IR ۰۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۵
    این نماینده های نامحترم که از همین حالا شروع به جمع کردن رأی برای خودشون کردن، اون موقع که پولهای همین مردم اصفهان توسط سپاهان و ساکت آشغال حیف و میل میشد و ریخت و پاش میکردن کدوم گوری بودن... آیا اون موقع کور و لال بودن و الان شفا یافتن...
  • احسانی AU ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۵
    سلام اینا بجای رای جمع کردن و دخالت در فوتبال و استخدامها بروند قانون مدیریت خدمات کشوری را اجرا کنند و یا بر اجرایش نظارت کنند شما هم شاسی بلند گرفته اید؟ ما که داریم از گشنگی می میریم...
  • نصف جهان IR ۰۴:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
    به درک که تعلیق میشه ،‌جام اسنپی کافیه💛

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی