نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
کاپیتان سابق منچستریونایتد از سوی هواداران حریف هو شد؛ محیط اسکاتلند همیشه خصمانه است!/ باز هم برای جایگاهم می‌جنگم
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مگوایر که دوران سختی را در منچستریونایتد می‌گذراند و برای به دست آوردن جایگاهی ثابت در تیم می‌جنگد، در تیم ملی هم روزهای خوبی را سپری نمی‌کند اما با انتقادها کنار می‌آید و برای بهتر شدن تلاش می‌کند.

هری مگوایر می‌گوید که می‌تواند با تمام انتقادها کنار بیاید و سعی دارد که جایگاه خود را در منچستریونایتد به دست آورد. مدافع انگلیس وقتی در بازی دوستانه سه‌شنبه در گلاسکو در نیمه دوم به میدان رفت، مورد تمسخر هواداران اسکاتلند قرار گرفت و سر و صداها بعد از گل به خودی دقیقه ۶۷ او افزایش یافت.

اما این تمسخرها برای مگوایر چیز جدیدی نیست. او گفت: «می‌دانستیم که بازی مقابل اسکاتلندی‌ها خصمانه است و در نیمه دوم بیشترین فشار روی من بود. با این وجود پیش می‌روم و نگران نیستم. نمی‌گویم به این شرایط عادت کرده‌ام اما می‌توانم با آن کنار بیایم. من در دو سال گذشته مسائل زیادی را پشت سر گذاشتم و نزدیک به چهار سال کاپیتان منچستریونایتد بودم. این یک افتخار بزرگ بود و مسئولیت‌های زیادی به همراه داشت، و این هم بد و هم خوب است.»

از مگوایر در مورد طعنه‌های بی‌پایانی که از طرفداران حریف دریافت می‌کند پرسیده شد، لبخندی زد و سعی کرد جنبه مثبت را نگاه کند. او اضافه کرد: «خوب، این تقریبا فشار هم‌تیمی‌هایم را از بین می‌برد و همه را روی من می‌گذارد. باعث می‌شود آنها بهتر بازی کنند. بازی کردن در اسکاتلند همیشه کمی خصمانه است.»

مگوایر همچنان حضور ثابتی در تیم تن‌هاخ ندارد و تنها یک حضور کوتاه به عنوان بازیکن تعویضی در باخت ۳-۱ مقابل آرسنال داشت. مدافع میانی که بازوبند کاپیتانی خود را به برونو فرناندش داد، قرار بود در تابستان راهی وستهام شود اما به خاطر مسائل مالی با یونایتد درگیر شد. این بازیکن ۳۰ ساله در پاسخ به این سوال که چرا در نهایت در اولدترافورد ماندگار شد، گفت: «ما به توافق نرسیدیم. آنها از ماندن من خوشحال بودند و من خوشحالم که برای جایگاهم بجنگم. موقع تمرین یا بازی تمام توانم را می‌گذارم، می‌خواهم در بازی‌ها حضور داشته باشم. چهار هفته اول سخت بود چون یک بازی در هفته برگزار می‌شد و سرمربی من را انتخاب نکرد. اما ما در حال حاضر بازی‌های زیادی در پیش داریم و مطمئن هستم که بازی‌های زیادی را انجام خواهم داد.»

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی