نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
نامه‌ای برای پایان دوران پرحاشیه فرهاد مشیری در لیگ برتر انگلیس/ من یکی از شما هستم؛ پایه‌های آینده‌ای روشن‌تر گذاشته شده است
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مالک اورتون سرانجام با کمپانی آمریکایی قرارداد امضا کرد و سهامش در این باشگاه انگلیسی را فروخت. او در نامه‌ای رسما این موضوع را اعلام کرد.

آقای فرهاد مشیری بیزینس‌من ایرانی-بریتانیایی با کمپانی 777Partners قرارداد امضا کرد و امروز نامه زیر را برای تمام سهامداران اورتون ارسال کرد.

«سهامداران محترم

من در مورد قصدم برای فروش سهام خود در اورتون به 777Partners می‌نویسم. همانطور که از نامه سرگشاده من در جولای سال گذشته مطلع هستید، من در مورد نیاز به سرمایه‌گذاری جدید و تامین مالی ورزشگاه جدید نمادین خود در براملی مور داک، که تا به امروز عمدتاً تامین مالی آن را انجام داده‌ام، واضح صحبت کردم. لزوم این امر با تغییرات سریع در ماهیت مالکیت و تامین مالی باشگاه‌های برتر فوتبال آشکارتر شد. دو پنجره نقل و انتقالات اخیر نشان داده که روزهای حمایت مالی افراد نیکوکار به سر آمده چرا که بزرگترین باشگاه‌ها در حال حاضر معمولاً در اختیار شرکت‌های سهامی خاص با منابع خوب، سرمایه‌گذاران تخصصی ورزشی یا شرکت‌ها و صندوق‌های دولتی هستند.

در جستجوی سرمایه‌گذار، با تعدادی از گروه‌ها صحبت کردم و برخی از فرصت‌های قدرتمند را در نظر گرفتم. با این حال، از طریق گفتگوهای طولانی با 777 مطمئن شدم که آنها بهترین شرکا برای پیشبرد اهداف باشگاه بزرگ ما با تمام مزایای مدل سرمایه‌گذاری چند باشگاهی خود هستند.

در نتیجه این توافق، ما یک سرمایه‌گذار با تجربه و دارای ارتباطات خوب در باشگاه‌های فوتبال داریم که به افزایش فرصت‌های تجاری کمک می‌کند و تامین مالی کامل ورزشگاه جدیدمان تضمین می‌شود که عاملی حیاتی در موفقیت آینده خواهد بود. این توافق باعث خواهد شد که اورتون بخشی از گروه فوتبال 777 شود که در حال حاضر شامل سویا اسپانیا، جنوا ایتالیا، واسکوداگاما از برزیل و سایر باشگاه‌های مشهور از سراسر جهان می‌شود. 777 از طریق آن گروه، دسترسی باشگاه‌های خود را به ابزارهای کلاس جهانی برای پشتیبانی از عملیات فوتبال و فرصت‌های تجاری جهانی فراهم می‌کند. اعتقاد من این است که این تخصص، همراه با قدرت جمعی باشگاه‌های درون گروه، باعث می‌شود که 777 گزینه مناسبی برای اورتون باشد.

حرفم این است که آینده باشگاه ما مثبت خواهد بود. چند سال اخیر برای اورتونی‌ها آسان نبوده، و من هم یکی از شما هستم. تماشای تقلاهای ما در زمین سخت بوده، با این حال پایه‌های آینده‌ای روشن‌تر گذاشته شده است.

در مورد ورزشگاه جدید در دو سال گذشته پیشرفت‌های باورنکردنی داشتیم. به همین روند ادامه خواهیم داد. اورتون به زودی در ورزشگاهی بازی خواهد کرد که باعث غبطه لیگ برتر و فراتر از آن خواهد بود. ورزشگاهی که موقعیت مکانی بسیار عالی دارد. ورزشگاهی که از همه مهمتر به اورتون سکوی فوق‌العاده‌ای برای رشد می‌دهد و شمال لیورپول و جوامع اطراف آن را متحول می‌کند. من تا همیشه به آنچه به دست آورده‌ایم افتخار خواهم کرد.

در پایان از رئیس و کسانی که در سمت‌های موقت در باشگاه فعالیت می‌کنند به خاطر تعهدشان برای ایجاد سرمایه‌گذاری و فرصت جدید برای باشگاه تشکر می‌کنم. آنها به ارائه پشتیبانی و راهنمایی برای اجرای روان این فرآیند ادامه خواهند داد، که شامل کسب تاییدیه قانونی مورد نیاز از لیگ برتر، اتحادیه فوتبال و سازمان رفتار مالی است.

همچنین به طور رسمی به سهامداران نامه می‌نویسم تا از طریق رای سهامداران در تکمیل معامله درخواست حمایت کنم. البته قصد من این است که به این سرمایه‌گذاری رای مثبت بدهم، که همانطور که گفته‌ام و اعتقاد راسخ دارم به نفع باشگاه و آینده ما است.

از حمایت همیشگی شما از این باشگاه بزرگ فوتبال سپاسگزارم.»

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی