نظرسنجی

قهرمان جام حذفی ایران؟
تکلیف ۶ بازیکن سپاهان برای بازی‌های آسیایی مشخص شد
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرپرست تیم فوتبال سپاهان با انتشار یک استوری نسبت به موضوع مهمی واکنش نشان داده است.

صبح امروز بار دیگر اخبار پیرامون تیم فوتبال سپاهان داغ بود و منصور قنبرزاده با حضور به عنوان میهمان تلفنی برنامه درباره برخی از قراردادهای باشگاه سپاهان در پنجره تابستانی صحبت کرد.

این صحبت‌ها بار دیگر فضای پیرامون باشگاه سپاهان را متشنج کرد، تا مجتبی فریدونی مدیرعامل سابق سبزپوشان اصفهانی نسبت به این شرایط معترض شود و با اشاره به بندهای قانونی نسبت به تضعیف سپاهان پیش از ورود به رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا گلایه کند.

او در این مورد با اشاره به قوانین نوشته است: «بر اساس‌ مقررات‌ کنفدراسیون فوتبال آسیا برای‌ رقابت‌های فصل‌ جاری لیگ قهرمانان آسیا، یکی از شروط مجاز بودن بازیکن برای‌ شرکت در رقابت‌ های آسیایی ثبت بازیکنان طبق مقررات‌ فدراسیون کشور مربوطه برای‌ رقابت‌های داخلی است‌. به‌ بیان دیگر Eligibility بازیکن منوط به‌ اصلاح قرارداد این شش بازیکن خواهد بود. از آنجا که‌ در رأی کمیته انضباطی تنها جریمه های در نظر گرفته‌ شده‌ برای‌ باشگاه‌ قابل استیناف خواهی است‌ و رأی این کمیته قطعا تغییر نخواهد کرد، سپاهان صرفا در صورتی مجاز به‌ استفاده‌ از این شش بازیکن خود (به‌ علاوه‌ عیسی آل‌کثیر و دابو) خواهد بود که‌ بتواند با اصلاحات مورد نظر قراردادهای آنها در سازمان‌ لیگ ثبت کند. در غیر این صورت‌ و شکایت احتمالی حریفان آسیایی نتایج بازی ها سه‌ بر صفر به‌ نفع رقبا خواهد شد.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • جوادقمی IR ۰۶:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۵
    سلام قانون، اگر،باشد،ومجری قانون،هم از کسی،وتیمی،فشار،این و آن نترسد، وفدارسیون ،وکمیتها،از اهل فن باشند، وسر زیر بغل کسی نداشته باشند، وبودجها را یکسان،وقانون را در مورد همه،اجرا کنند،کار به اینجا کشیده نمشود،مردم را هالو حساب نکنید مردم خیلی از شما جلوتر هستند، همین رای را هم ترسیدید،وملاحضه کاری کردید،باید، همه بازیها،سه ، بر صفر می شد، اما پای همین رای،سفت باستید،تا دیگر،هیچ باشگاهی نتواند، قانون را،دور بزند،،اقایان،با حمایت از تخلف خودتان را از چشم مردم نیندازید، با پذیرفتن ،قانون،عزیزنر خواهید شد، به امید قهرمانی،تیم مورد علاقه شما،اما نه به هر قیمتی،
  • سپاهان کبیر IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
    خوب اگرقراره تواسیا سپاهان سه هیچ بشه دیگه چه بازی کردنیه
  • اکبر زارعی IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۱
    چونکه تیم پرسپولیس که آقای قنبرزاده (لنگی)یکی از سهامداران است شکسته خورده و حثیتش رفته او می خواهد به حریفان سپاهان خط بدهد که اعتراض کنید که نتيجه به سود آنها شود مرگ بر وطن فروش خائن خیلی خیلی ب،،. رحمت به هرچه آدم نامرده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام حذفی ایران؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی