نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
رونالدو
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وضعیت میزبانی از کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی النصر عربستان در دیدار با پرسپولیس، بحث داغ این روزهای کشور است.

تیم پرسپولیس در چارچوب مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا سه‌شنبه ۲۸ شهریور به مصاف تیم پرستاره النصر عربستان می‌رود؛ تیمی که کریستیانو رونالدو را در اختیار دارد و ماجرای حضور این فوق ستاره پرتغالی در ایران و شرایط میزبانی از او سوژه داغ بسیاری از رسانه‌ها در چند روز اخیر شده است.

سایت خبرورزشی در همین زمینه یک نظرسنجی منتشر کرد و ارزیابی مخاطبین خود از سطح نگرانی‌ها درباره حضور رونالدو در ایران را مورد پرسش قرار داد.

بیش از ۴۵هزار نفر در این نظرسنجی شرکت کردند. در حالی که قریب به نیمی از آن‌ها حضور کریس رونالدو در ایران را اتفاقی عادی دانسته یا به تدابیر مسئولان اعتماد دارند، حدودا همین تعداد از رأی‌دهنده‌ها بر این باورند که بحث میزبانی آبرومند از کریس رونالدو در حالی که موردتوجه رسانه‌های مختلف جهان است، جای نگرانی دارد.

کریستیانو رونالدو در ایران؛ جای نگرانی نیست!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • ع IR ۰۶:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    ای کاش کریس رونالدو چند وقت یکبار به ایران سفر کنه تا ما ایرانی ها طعم مسئول بودن مسئولین درقبال ایران رو بچشیم وبه تمام خیابان‌های ایران ازجمله جنوب پایتخت وحتی به تمام شهرهای ایران هم بره تا مسئولین بخاطر رونالدو فکری به حال خیابنهای پایتخت وشهرهای ایران کنن که در مقابل ورود ی چهره سرشناس آبرو ریزی نشه ای کاش سفر کریس ادامه دار بود و تهران وحتی ایران گلستان میشد
  • ناشناس IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    موافقم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی