نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
استقبال طعنه‌آمیز از شکایت ساکت: در دادگاه می‌بینمت!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نایب رئیس فدراسیون فوتبال با ارسال پیامی مهم به محمدرضا ساکت، از شکایت او استقبال کرد.

در هفته‌های گذشته محمدرضا ساکت در جدال با فدراسیون فوتبال قرار گرفته و در این بین تقابل او با منصور قنبرزاده، نایب رئیس فدراسیون، بیش از سایرین به چشم آمده است.

پس از اعلام شکایت محمدرضا ساکت از قنبرزاده، حالا او متعاقبا در پیامی از این شکایت استقبال داشته و اعلام کرده که در این دادگاه حاضر خواهد شد.

قنبرزاده همچنین تاکید کرده ناگفته‌های خود را که نتوانسته در تلویزیون بگوید، در دادگاه خواهد گفت که این موضوع هم خط و نشان سنگینی برای مدیرعامل سپاهان محسوب می‌شود.

این پیام را در ادامه می‌خوانید:

جناب آقای مهندس ساکت
مدیرعامل محترم باشگاه سپاهان اصفهان

باسلام و احترام، پیرو اطلاعیه رسمی باشگاه سپاهان مبنی بر شکایت از بنده به دادگاه و متعاقب آن انعکاس و اطلاع‌رسانی آن در شبکه ملی (مجله خبر شبکه خبر) و اکثر خبرگزاری‌های رسمی و روزنامه‌های سراسری از این اقدام شما بسیار استقبال می‌کنم و ناگفته‌هایی را که بدلیل حرمت به فوتبال کشور قابل بازگویی در رسانه ملی نبود فرصتی است تا در حضور مرجع قضایی بازگو کنم امیدوارم این فرصت مهیا شود تا سیه روشود هرانکه در او غش باشد.

ما گر ز سر بریده میترسیدم / در محفل عاشقان نمی‌رقصیدیم.

منصور قنبرزاده
نایب رییس دوم فدراسیون فوتبال و رییس کارگروه ناظر بر قراردادهای ورزشی

بیشتر بخوانید: قعرنشینی سپاهان با حمله دوباره ۴ تیم لیگ برتری؟/ چهار امتیاز کم است، تمام بازی‌ها را ۳-۰ کنید!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • سینا IR ۲۳:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۵
    چرا مردم نامحرم هستند؟؟؟ چرا حتما کار به دادگاه باید بکشه تا حرف بزنید؟؟؟ این بگم بگم ها توی مملکت ما تمومی نداره.. چون همه فاسدند... همه یه جورایی خلاف کردند وقتی تاریخ مصرفشون تموم میشه افشا میکنند... آقایان میدونید اگه جرمی رو بدونید و گزارش ندید خوده شما هم مجرم هستید؟؟؟ البته بعید میدونم قوه قضاییه کاری بکنه.. دادگاه و قوه قضائیه فقط با آدمای بی کس و بدبخت و بیچاره کارداره... یارو میخواست شیطونو سنگ بزنه.. شیطون بهش گفت تو دیگه چرا؟؟؟ توکه از خودمونی..
  • ابوالفضل عابدی IR ۰۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
    واقعا روی که آقای ساکت دارد سنگ بای قزوین ندارد
  • Farid US ۰۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
    Hame Saket va bande Saket va esfehanyha ra kheily khoub mishenasand dame in agha garm federasion bayad baed az hokme asly hamechiz ra be mardom begoyad Saket salhahe ziady hast ke in karha ra anjam midahad

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی