عجیب‌ترین اتفاق برای رقبای آسیایی/ تکلیف این ۶ بازیکن در لیگ قهرمانان آسیا چه می‌شود؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سپاهان در اولین مسابقه لیگ برتر ۲۷ شهریور میهمان تیم نیروی هوایی عراق است و این بازی قرار است در شهر اربیل برگزار خواهد شد.

پیش از مصاف سپاهان با نیروی هوایی عراق کمیته انضباطی به خاطر شکایت ۴ تیم از سپاهان ۴ امتیازاز این تیم کسر کرد. کمیته انضباطی هم چنین ۴۰ میلیارد تومان جریمه نقدی برای تیم سپاهان در نظر گرفت و دستور داد ۶ بازیکن این تیم باید قرارداد خود را تعدیل کنند. در غیر این صورت حق بازی برای تیم سپاهان در لیگ برتر را ندارند.

حال سوال اینجاست با توجه به اینکه برای اجرای آرای کمیته انضباطی اقدامی از سوی باشگاه سپاهان صورت نگرفته است، آیا ۶ بازیکن یاد شده می‌توانند برای سپاهان در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا به میدان بروند؟

بر اساس خبرهای رسیده حضور این بازیکنان در ترکیب سپاهان در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا بلامانع است. به این خاطر که این رای برای بازی‌های لیگ برتر صادر شده است. از سویی در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا موضوع سقف قرارداد اهمیتی ندارد و جالب اینجاست تیم‌های عربی به خصوص تیم‌های عربستانی با دستمزدهای کلان به بازیکنان خود برای قهرمانی در این بازی‌ها برنامه‌ریزی کرده اند و شاید اگر موضوع سپاهان به گوش آنها برسد، خیلی برایشان عجیب خواهد بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی