نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
خبرورزشی‌گردی| پلیس مانع کتک‌کاری دو بازیکن استقلال و پرسپولیس شد/ دستگیری یکی از همراهان تیم ملی به اتهام آزار جنسی!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازی‌های آسیایی اینچئون در سال ۲۰۱۴ برای فوتبال ایران هم از نظر فنی و هم به لحاظ اخلاقی واقعا فاجعه بود.

۹ سال قبل دقیقا در همین روزها بود که رقابت‌های فوتبال بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ در شهر اینچئون کره جنوبی آغاز شد و تیم ملی امید کشورمان با هدایت نلو وینگادا پا به عرصه مسابقات مذکور گذاشت. رقابت‌هایی که برای فوتبال ما یک شکست تمام‌عیار بود و ملی‌پوشان امید با هدایت این پرتغالی حتی نتوانستند از گروه خودشان هم صعود کنند و خاطره تلخ بازی‌های آسیایی ۱۹۹۴ با استانکو پابلوکوویچ را دوباره زنده کردند.

البته تلخ‌تر از شکست فنی، اتفاقات حاشیه‌ای بود که در آن‌جا به وقوع پیوست. تیم امید مغلوب ویتنام شد و دقایقی پس از پایان این مسابقه، خبرنگاران حاضر در کره جنوبی و خبرگزاری‌های معتبر جهان این خبر را مخابره کردند که میان محسن مسلمان و آرش رضاوند، دو بازیکن سرشناس تیم امید که پیراهن پرسپولیس و استقلال را هم بر تن کرده‌اند، پس از پایان بازی با ویتنام درگیری لفظی پیش آمد و کار به تقابل فیزیکی هم می‌رفت کشیده شود که پلیس کره جنوبی دخالت کرد و اجازه وقوع چنین اتفاق تلخی را نداد.

اتفاقات تلخ به همین‌جا هم ختم نشد چون بر اساس گزارشی که روز ۲۶ شهریور سال ۱۳۹۳ در خبرورزشی منتشر شد، خبرگزاری رویترز و سایت اطلاع‌رسانی بازی‌های آسیایی مدعی شدند یکی از همراهان تیم ملی فوتبال امید در جریان گرفتن عکس یادگاری با یکی از بانوان حاضر در این مسابقات که به عنوان داوطلب در هیئت برگزاری حضور داشت، برخورد نامناسبی انجام داده و به همین خاطر با شکایت آن خانم به آزار جنسی متهم شده است! این‌طور که در خبرورزشی آن روز نوشتیم، فرد موردنظر به قید ضمانت آزاد شد ولی تا زمان برگزاری دادگاه اجازه ترک کره را نداشت.

پس از پایان رقابت‌های فوتبال بازی‌های آسیایی سال ۲۰۱۴ وینگادا از سمت خود برکنار شد تا زمینه برای سرمربیگری محمد خاکپور فراهم شود.

خبرورزشی‌گردی| پلیس مانع کتک‌کاری دو بازیکن استقلال و پرسپولیس شد/ دستگیری یکی از همراهان تیم ملی به اتهام آزار جنسی!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • رضا یاک فرعی ۷ تایی IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
    بقول آقا رضا( که همیشه یطرفه میره) ما هر چی میکشیم از لنگ و لنگیان است!! این داستانم تقصر بازیکنان لنگ است!! اصلا هر اتفاقی تو دنیا میفته تقصیر لنگیاست... آقا رضا خوب اینجوری مثل خودت پیام بدیم لنگی جان... این قصه که برا سالیان پیش است رسانه محترم!! بهتر از زمان حال بگی و تو این موقعیت مهم از لنگ و بازی النصر تیتر بزنید... انشاا... که موفق باشن لنگیا و منقاروند هم الکی تمارض نکنه، حتما میبرند النصر را البته بعضی ها میگن تو خواب و رویا...
    • دختر پرسپولیسی🤞 IR ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
      فشار بخور😂
  • روح IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
    لنگ می‌بره اما تور پاره پوری دراورشون
  • مهسا IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    من طرف داراستقلال کبیرم ولی امید وارم لنگ ببره چوت نماینده ایرانه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی