نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
دلیل اصلی انصراف ستاره مطرح برای پرسپولیسی شدن لو رفت/ این زن مشکل‌ساز نشد؛ مسئله پول بود!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رضا درویش در برنامه فوتبال برتر مدعی شد عده‌ای در صفحه اجتماعی همسر کایسدو فحاشی و تهدید کردند که باعث ناراحتی او و آمدنش منتفی شد!

یکی از حواشی عجیب اخیر فوتبال ایران، خرید مهاجم خارجی بدون مشورت و هماهنگی با یحیی گل‌محمدی بود!

باشگاه پرسپولیس برای خرید نبیل باهویی در روز آخر فرصت برای بستن لیست آسیایی بدون در نظر گرفتن نظر فنی یحیی گل‌محمدی اقدام به این کار کرد. سرمربی پرسپولیس اما در مصاحبه‌ای کوتاه نسبت به این موضوع واکنش نشان داد و ناراحتی خود را از این اقدام باشگاه اعلام کرد. گزینه مورد نظر یحیی گل‌محمدی که مهرداد خانبان آنالیزور پرسپولیس پس از دیدن فیلم‌های متعدد انتخاب کرده بود، فیلیپه کایسدو بود.

مهاجم باتجربه و کهنه‌کار اهل کشور اکوادور که سابقه بازی در لیگ برتر انگلیس و سری‌آ ایتالیا را در کارنامه خود دارد و در تیم‌هایی مانند منچسترسیتی، لاتزیو و اینتر سابقه بازی دارد. در همین راستا خبردار شدیم فیلیپه کایسدو ابتدا خواهان مبلغ یک میلیون و ۳۰۰ هزار دلار برای یک فصل از باشگاه پرسپولیس درخواست کرد. همین درخواست باعث شد مذاکرات ادامه پیدا کند و البته کایسدو راضی شد دو ساله با ارقام ۷۰۰ هزار دلار برای سال اول و یک میلیون دلار برای سال دوم، قراردادش با پرسپولیس را به امضاء برساند اما...

انتظار می رفت رضا درویش که به‌واسطه عملکرد پرسپولیس در پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی، کارنامه‌اش مورد انتقاد هواداران این باشگاه قرار گرفته و بتواند با جذب فیلیپه کایسدو هم رضایت هواداران را جلب کند و هم اینکه بتواند رضایت کادرفنی را به‌دست آورد اما چنین نشد.

در حالی که به نظر می رسید باشگاه پرسپولیس در روزهای اخیر مذاکرات مثبتی با فلیپه کایسدو، مهاجم سابق تیم‌های اینترمیلان، لاتزیو و منچسترسیتی برای حضور او در جمع سرخ‌پوشان پایتخت انجام داده باشد ناگهان با اعلام درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس جذب کایسدو به خاطر فحاشی و پیام‌های توهین آمیز و حمله مجازی به صفحه اینستاگرام همسرش منتفی شد!

این درحالی است که شنیدیم دلیل اصلی منتفی شدن این نقل و انتقال تعلل باشگاه پرسپولیس و عدم توافق مالی کایسدو با باشگاه ایرانی بوده و این موضوع ربطی به حمله کاربران ایرانی به صفحه شخصی همسر این مهاجم نداشته است!

ظاهرا رضا درویش حاضر نشده برای یک مهاجم ۳۵ ساله مبلغ یک میلیون و ۷۰۰ هزار دلار برای ۲ سال بپردازد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۲
  • ارتش سرخ IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
    درویش هروز کشورعراق کربلاست ومثه....... دروغ میگویدشاید برای کاردیگی میره کربلادریک ماه سه باریااونجا فامیلاش زندگی میکنه یاراننده اتوبوس هست یاقاجاق میبردیاکه به کسانی که قول داده بودکه شودمدیرعامل باشگاه پرسپولیس ببرتشون کربلابخاطرارزوش....... ..... ...... .... ......
    • MM IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
      خب همه که مثه منقاروند(خدای تمارض) نیستند که بیچاره فقط و فقط بخاطر هواراداش پول نگیره(🖒) و با مبلغ نا چیزی با ۱۵ میلیارد بیاد لنگستان!! خیلی ناراحتم واسه این مبلغ بسیار ناچیز کاش اونم نمیگرفت واسه خاطر لنگیا!! گلممدرو از طرف من ببوسین...
    • پرسپولیس US ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
      جناب MM معلومه بیرانوند بد داغی روی دلتون گذاشته. خیلی ذوق زده شده بودین ...
  • امیرعلی IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
    شاید حاضر نبود سهم یحیی رو بده و می‌گفت همش واسه خودم
    • عباس IR ۱۹:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
      پول کم بود از اردوغان می خواستید اونم می گفت تامام خخخخخخخ
  • Esi IR ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
    تیمهای عربی ۴۰ تا ۲۰۰ میلیون یورو هزینه میکنن تو مملکت ما لنگ ۱ میلیون هستن . عقب افتاده ترین فوتبال رو داریم . خاک تو سر مسئولین .
  • سیدمحمد IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    عربستان و نگاه مارو نگاه اونا رونالدو نقد میخرن ما لنگ ی بازیکن درپیت هستیم جهان سوم میگن راسته اونا فقظ نفت دارن ما غیر از نفت هزار منابع درامدی داریم که خرج خودمون نمیشن
  • پرسپولیس IR ۰۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
    دقیقا کیسه کشان(زامبی ها) به صفحه همسر کاسیدو حمله کردن.شما نویسنده این متن هم چون استقلالی هستید میخواهید همه چیز را وارونه جلوه دهید و ماست مالی کنید.
  • عابد IR ۰۷:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
    فوتبال ایران بدون استقلال اپل گل گلی هستش با شرف فقط استقلال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی