نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
بهترین بازیکن تاریخ فوتبال
منبع: Mirror
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

طرفداران فوتبال همیشه در مورد اینکه چه کسی بهترین بازیکن تمام دوران‌ها است بحث می‌کنند و هوش مصنوعی اکنون یک بار برای همیشه به این بحث پایان می‌دهد و ده بازیکن برتر تاریخ را معرفی می‌کند.

کریستیانو رونالدو، لیونل مسی، پله... می‌توان تا آخر دنیا در مورد اینکه چه کسی بهترین بازیکن تاریخ است بحث کرد.

بازیکنان در سالهای گذشته با نمایش‌های فردی خود در صحنه‌های جهانی روح هواداران را تسخیر می‌کردند و کشورهای خود را به سمت جام‌های جهانی و قهرمانی اروپا هدایت می‌کردند. امروزه فوتبالیست‌ها با کسب عناوین بی‌شمار لیگ قهرمانان و توپ طلا، توجهات را به بازی‌های باشگاهی معطوف کرده‌اند. اینکه آیا آنهایی که در گذشته بودند می‌توانستند با سختی‌های بازی مدرن کنار بیایند، سؤالی است که پاسخ به آن غیرممکن است. در همین حال، احتمالا بسیاری از ستاره‌های اخیر نمی‌توانند توانایی‌های خود را در برخی از زمین‌های بد گذشته به نمایش بگذارند.

از ChatGPT خواسته شده تا به یک پاسخ قطعی در مورد اینکه بهترین بازیکن تمام دوران‌ها کیست، دست پیدا کند. به آنچه پیشنهاد داده نگاه کنید:

۱۰- فرنتس پوشکاش

این اسطوره مجارستانی به خاطر مهارت گلزنی‌اش شناخته شده بود. او ۶۲۵ گل در سطح باشگاهی و ۸۴ گل در صحنه بین‌المللی به ثمر رساند. او که دوران حرفه‌ای خود را در زادگاهش آغاز کرد، در سال ۱۹۵۸ به رئال‌مادرید رفت و پنج قهرمانی لیگ و سه جام اروپا را به دست آورد. پوشکاش در فهرست بهترین گلزنان تاریخ باشگاه در رده ششم قرار دارد.

۹- جورج بست

وینگر اهل ایرلند شمالی به دلیل عملکردش در منچستریونایتد و کشورش اغلب به عنوان یکی از بهترین وینگرهای تاریخ در نظر گرفته می‌شود. او به خاطر دریبل زدن‌های چشم‌نواز و استعدادش در بازی با توپ شهرت دارد. افسانه بست آنقدر خاص و مشهور است که مجسمه‌اش در کنار دیگر نمادهای شیاطین سرخ در خارج از اولدترافورد گذاشته شده است.

۸- زین‌الدین زیدان

هافبک فرانسوی به خاطر ظرافت در بازی با توپ و توانایی در فوتبال تماشایی شهرت داشت. یکی دیگر از چهره‌های افسانه‌ای رئال مادرید که در طول دوران حرفه‌ای خود در کن، بوردو و یوونتوس نیز حضور داشت. از مهم‌ترین اتفاقات دوران حرفه‌ای او می‌توان به یک شلیک تماشایی در فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال ۲۰۰۲ و قهرمانی در جام‌جهانی ۱۹۹۸ با فرانسه اشاره کرد.

۷- فرانتس بکن‌باوئر

اولین مدافع این لیست به عنوان یکی از بهترین مدافعان تمام دوران‌ها در پست خود در نظر گرفته می‌شود. بکن‌باوئر در نقش «سوئیپر» معنای دفاع میانی را مجدداً تعریف کرد. او نقش مهمی برای بایرن‌مونیخ و آلمان غربی در طول دوران حرفه‌ای بسیار موفق خود ایفا کرد و چهار قهرمانی بوندسلیگا، سه جام اروپا و یک جام‌جهانی را به دست آورد.

۶- آلفردو دی‌استفانو

دی‌استفانو هم‌تیمی فرنتس پوشکاش بود و این زوج قدرتمندترین زوج حمله در تاریخ فوتبال را تشکیل دادند. این بازیکن اسپانیایی یک مهاجم همه‌کاره بود که به رئال‌مادرید در آغاز سلطه‌گری در دهه‌های ۱۹۵۰ و ۱۹۶۰ کمک کرد، و با ۴۸۰ گل باشگاهی رکورد گلزنی چشمگیری دارد. سپیدپوش‌ها ورزشگاهی را که مورد استفاده تیم دوم و تیم بانوان است، به افتخار او نامگذاری کردند.

۵- یوهان کرویف

یوهان کرویف از جایگاهش در فرهنگ عامه فوتبال مطمئن بود، حتی قبل از اینکه فلسفه نوآورانه «توتال فوتبال» را در نوکمپ ایجاد کند. این مرد هلندی دوران‌های موفقی را با بارسلونا و آژاکس پشت سر گذاشت و در طول دوران حرفه‌ای خود ۱۰ عنوان قهرمانی لیگ و سه جام اروپا را به دست آورد و سه توپ طلا کسب کرد.

۴- کریستیانو رونالدو

این مهاجم پرتغالی قدرت مسلط و مسلم باشگاه‌هایی مانند منچستریونایتد، رئال‌مادرید و یوونتوس بود. او ۵ توپ طلا را به کلکسیون پر از جام خود اضافه کرده و با ۴۵۰ گل در صدر فهرست بهترین گلزنان تاریخ رئال‌مادرید قرار دارد.

لیونل مسی و کریستیانو رونالدو

۳- لیونل مسی

مسی رقیب سرسخت کریستیانو رونالدو بوده و این دو مسلماً در دو دهه گذشته باعث پیشرفت یکدیگر شده‌اند. خیلی‌ها مسی را بزرگترین بازیکن نسل خود می‌دانند. این بازیکن آرژانتینی که به خاطر توانایی درخشان در دریبل زدن و غریزه گلزنی‌اش مورد تحسین قرار می‌گیرد، در بارسلونا به موفقیت‌های چشمگیری دست پیدا کرد و با کمک به قهرمانی کشورش در جام‌جهانی ۲۰۲۲ به شک و شبهه‌ها پاسخ محکمی داد.

۲- دیگو مارادونا

دیگو مارادونا هم در کشورش آرژانتین و هم در ناپل تقریبا همانند خدا پرستش می‌شود. مهارت و خلاقیت بی‌نظیرش از سلاح‌های قوی او در طول دوران حرفه‌ای‌اش بود. او قهرمان جام‌جهانی در سال ۱۹۸۶ شد، البته «دست خدا» باعث شد که انگلیسی‌ها با او دشمن شوند.

۱- پله

با وجود تمام نام‌های برجسته در این لیست، پله همواره به عنوان بزرگترین فوتبالیست‌ تاریخ شناخته می‌شود. او سه بار قهرمان جام جهانی شد و بیش از ۱۰۰۰ گل نیز به ثمر رساند. پله هرگز وارد فوتبال اروپا نشد و بیشتر دوران حرفه‌ای خود را در باشگاه برزیلی سانتوس گذراند. این موضوع تاثیری بر بهترین بودن او نگذاشته و رتبه اول در فهرست بهترین بازیکنان تاریخ متعلق به پله افسانه‌ای است.

این فهرست بدون شک بحث‌های زیادی را به همراه خواهد داشت و برخی از فوتبال‌دوستان کاملا با نام‌های حاضر در لیست و یا ترتیب آنها مخالف هستند. با این حال، ChatGPT در این مورد توضیح داده است: «تعیین ۱۰ بازیکن برتر تاریخ بسیار نسبی است و نظرات در مورد این موضوع بسته به سلیقه شخصی، نسل‌ها و معیارهای مورد استفاده برای ارزیابی می‌تواند بسیار متفاوت باشد. این لیست قطعی نیست و بازیکنان افسانه‌ای دیگری نیز وجود دارند که می‌توانند در این فهرست قرار بگیرند.»

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۳۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲۶
  • آبی رنگ عشقه IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
    اگرهوش مصنوعی به هر کس غیر از مارادونا رای بدهد معلوم میشود آی کیو ش خیلی پائین است
    • میلاد IR ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
      عباس بوعذار
    • محمد IR ۱۸:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
      مارادونا فوتبالیست نیست بلکه خود فوتباله حالا بقیه برای بهترین شدن با هم رقابت کنند
    • حسین IR ۰۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
      مسی
    • پارسا IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
      قطعا بهترین بازیکن تاریخ رونالدینیو هستش نه مسی نه رونالدو فقط رونالدینیو
    • پرسپولیس۶-----VS----استقلال (کیسه) ۰ IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
      من هیچی از قدیمیای فوتبال نمیدونم فقط میدونم هر رنگ آبی استقلال نیست آبی رنگ عشقه یا قلب نماد عشقه استاد (کیسه)؟؟؟؟ تازه قلبم که قرمزه پس کیسه نظر نده بهتره سلامتی ۶تایی ها
    • بهرام IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
      سیروس دین محمدی
    • آراد US ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
      مارادونا ستاره واقعی فوتبال
    • دانیال IR ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
      واقعا رونالدینیو تو لیست نیست
    • کیان IR ۰۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
      پله سه بار قهرمان جهان شد برید به مارادونا بگید چند بار قهرمان شد
    • ابوالفضل IR ۰۷:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
      علی دایی😎😂
    • هوادار IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
      مسی و مارادونا رو باید از لیست حذف کنن
    • پرسپولیس قهرمان ابدی IR ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
      پله دهم هم نیست ۵۰ سال پیش جلو دروازه وایمیسته تا گل بزنه ضمنا پله را انگلیسی ها و رسانه ها بزرگ کردن برا کوبیدن مارادونا
    • محمد IR ۲۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۱
      واقعا متاسفم واسه همه تون میدونن کریس رونالدو بزرگترین فوتبالیست تاریخها ولی می‌ترسین به زبون بیارید ..هر چه فوتبالیست بزرگ تاریخ را بیارید رونالدو هم بیاورید ببینید بین مردم جهان کدام مشهور تره فقط رونالدو
  • cr7 IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
    با همش موافقم جز رونالدو و مسی. رونالدو باید بالاتر از مسی باشه. رونالدو 3 مسی 4
    • طاها IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
      به نظر من همشون خوب بودن ولی مارادونا با مسی دو اسطوره آرژانتینی تو فوتبال تاریخ سازی کردن و جفتشان در پست خودشان بهترین بودند
    • مهدیارقاضی خانی IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
      موافقم اما به نظرم اصلا مسی نباید در این لیست باشه.
    • کارو IR ۰۵:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
      😍😘👌
    • ب ت چ IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
      چرت و پرت نگو مسی بهتره تو گوگل بزنی هم میاره مسی بهتر از رونالدوعه
    • ناشناس IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
      یه مشت بچه سال تازه به دوران رسیده بزرگی مسی تو عقلتون اصلا نمیگنجه🤣😔
  • ارتش سرخ پایتخت DE ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
    فقط علی کریمی🫡
    • کیارش IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
      فقد علی کرمی به نظر منم تمام
  • فرامرز IR ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
    با توجه به سالهای طولانی درخشش تعداد و مرغوبیت جام های گرفته شده و....بهترین بازیکن تاریخ فوتبال لیونل مسی دوم پله یا کریستیانو رونالدو ،اما مارادونا با ارفاق فقط بین سالهای 1985 تا 1990 در اوج بود و بعدش حاشیه بود و بس.
    • محمد IR ۰۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
      عزیزم حاشیه تونست قلب کسای رو بدست بیاره که حتی فوتبالی نبودن ولی مسی یا رونالدو زاده طبلیقات هستن درک می کنی؟ اونا باید ته لیست باشن
    • فرامرز IR ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
      در پاسخ محمد .اینجا صحبت از بدست آوردن دل ها نیست حرف از بهترین بازیکن ست عزیزم یعنی نمایش بازیکن در مستطیل سبز نه محبوبیتش
    • آبی رنگ عشقه IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
      آقای فرامرزخان شما اروپا دیده ما بچه شهباز جنوبی شما خدای منطق ما متعصب خشک مغز عقب مانده ولی چه طور همه دنیا گفتند پنالتی آلمان ناحق بود ولی شما ندیدی؟ بله آرژانتین در سال 90 از آلمان و ایتالیا و برزیل خیلی ضعیف تر بود و یک فوتبال سراسر دفاعی داشت که اتفاقا این خود گواه بهترین بودن مارادونا است که البته به همراه آندونی گویی چه گا این تیم ضعیف را به فینال جام رساند.تازه در آن زمان مارادونا بدجوری عملی بود ببین اگر سالم بود چه میکرد . شما که تمام بازیهای مارادونا را دیدی یادت میاید دیده باشی کسی بتواند بدون خطا کردن از پس او بر بیاید؟ یادت هست در هر بازی چند خطای روی او انجام میشد؟ برای مسی 10 نفر از بهترینهای تاریخ جاده صاف میکردند ولی مارادونا جاده صاف کن 10 نفر دیگر بود. چرا مسی محبوبت نتوانست پی اس جی را به فینال اروپا برساند ولی مارادونا تیم در پیت ناپولی را قهرمان یوفا کرد. مارادونا در 2 جام جهانی یک قهرمانی و یک نایب قهرمانی گرفت و اگر در آمریکا محروم نمیشد به احتمال 100 درصد آرزانتین قهرمان بود ولی مسی در 5 جام جهانی یک نایب قهرمانی و یک قهرمانی آنهم به ضرب و زور پنالتی گرفت
    • محمد امین IR ۲۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
      بهترین بازیکن جهان ۱۰۰درصد کریستیانو رنالدو است بی شک
  • فرامرز IR ۱۸:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
    با توجه به سالهای طولانی درخشش تعداد و مرغوبیت جام های گرفته شده و....بهترین بازیکن تاریخ فوتبال لیونل مسی دوم پله یا کریستیانو رونالدو ،اما مارادونا با ارفاق فقط بین سالهای 1985 تا 1990 در اوج بود و بعدش حاشیه بود و بس.
    • داریوش DE ۲۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
      دوست عزیز به احتمال زیاد سن شما کم هستش و فوتبال مارادونا را ندیدی عشق به فوتبال با مارادونا عشق بود وبس
    • آبی رنگ عشقه IR ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
      بچه جان مارادونا خودش تنهایی یک تیم بود نه مثل مسی که بهترین بازیکنهای دنیا را در کنار خود داشت . بارسا همیشه قهرمان بوده ولی تیمی مثل ناپولی شاید هر سی سال یک بار جام بگیرد که آن هم باید کلی بازیکن عالی با هم جمع و هماهنگ شوند در صورتیکه مارادونا تا زمانی که بود این تیم از قدرتهای برتر ایتالیا که آن موقع بهترین لیگ دنیا راداشت ، بود . وقتی هم که رفت تا فصل قبل ناپولی حسرت یک جام را داشت. در جام جهانی هم یکتنه یکبار آرژانتین را قهرمان کرد و یک بار هم در حالیکه حق آرژانتین را در فینال خوردند و در حالیکه معتاد بود تیم را به فینال جام جهانی برد. آن پاس رویایی به کانیگیا هم شاید صد سال بگذرد تا یکی بتواند همچین پاسی بدهد.
    • فرامرز IR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
      من دوره مارادونا رو مستقیماً دیدم چون خارج بودم حتی خیلی از بازی های ناپولی در اسکودتو رو وقتی ایران پخش مستقیم نداشت هفته به هفته دیدم یعنی نوستالژی به من می گه مارادونا اما منطق می گه مسی .اما اون پاس مارادونا به کلاودیو کانیجا که به گل آرژانتین به برزیل منجر شد تنها نقطه درخشان مارادونا در جام جهانی 1990 بود و دیگر هیچ بقیه نمایش مارادونا در 1990 فقط در رسانه بود برای این نوشتم با ارفاق تا 1990 اما این که حق آرژانتین رو خوردند در کجا و در چه بازی ای خوردند؟ تیم آرژانتین در اون جام یک تیم دفاعی بود و خوش شانس که سعی می کرد بازی ها رو به پنالتی بکشونه بشمارید چند تا توپ برزیل در اون بازی به تیر دروازه آرژانتین خورد؟ یا در بازیش با ایتالیا در سمی فینال چند تا گل باید ایتالیا می زد و نزد ؟ آرژانتین حتی یوگسلاوی رو با ضربات پنالتی حذف کرد .یا اگر سن تون قد می ده کیفیت بازیکنان آلمان رو با آرژانتین دونه به دونه مقایسه کنید .این نگاه که همیشه تیم مورد علاقه من حقش خورده می شه و هیچ وقت بد بازی نمی کنه که مستحق باخت باشه نگاه انسان های بازنده ست که منطق ندارند و فقط توجیه می کنند.
    • فرامرز IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
      یا چرا این موضوع رو فراموش کردید که در بازی آرژانتین با شوروی جام 1990 مارادونا چطور توپ رو از دروازه بیرون آورد و فریدریکسون داور سوئدی ندید؟ عشق هر انسانی محترمه اما دلیل عقب افتادگی جهان سوم همینه که همه چیز رو یا با دریچه نفرت و عشق می بینند .مثلاً فرقی نداره تیم مورد علاقه من چه مربی ای با چه نگرش فوتبالی داشته باشه؟ همیشه دست های پشت پرده هستند ؟ همیشه توطئه ای هست که تیم رقیب پیروز بشه یعنی یک مشت کلیشه که انسان خودش برای ذهن خودش ساخته باور کنید همیشه یک مشت انسان دروغگو هستند که با احساسات دیگران بازی می کنند تا ضعف های خودشون رو توجیه کنند و خودشون رو قربانی جلوه بدن خداوکیلی بسه بیایید منطقی باشید و با عقل تون به دنیا نگاه کنید فلان قهرمان باخت چون داور سرشو برید بابا شاید حریفش واقعا بهتر بود شاید تیم مورد علاقه من واقعاً خوب نبود و تیم مقابل بهتر بود و لایق بردن. اینو به عنوان یه هموطن عرض می کنم عقل تون رو بکار ببرید هر حرفی رو چشم بسته قبول نکنید براش چرا بیارید..جنگ هفتاد و دو ملت همه را عذر بنه/ چون ندیدند حقیقت ره افسانه زدند .
  • حمیدخان IR ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
    بدون شک زین الدین زیدان
  • فقط مسی IR ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
    فقط مسی
    • عباس بوعذار به من ری ندهید IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
      مسی
  • Messi IR ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
    اصلا قبول ندارم مسی باید اول باشه به هر افتخار ممکن رسیده رونالدو هیچ آنی نیست
    • محمد IR ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
      جمش کن اصلا بیخود تو ده نفر اولم هست ت نسل های طلایی قبل بود همیشه ذخیره بود رونالدو نازاریا رو باید جای مسی مینوشتن تازه جای زیدان و ماتیوس هم خالیه
    • امیررضا IR ۰۷:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
      مسی ذخیره نسل قبلی بود یعنی چی؟! مسی از ۱۸ - ۱۹ سالگی وارد تیم اصلی بارسلونا و آرژانتین شد و خیلی زود به ستون و مهره اصلی تیم تبدیل شد.
  • خیرالدین AF ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
    فقط رونالدو ((=Just cr7 (( Ronaldo
  • عباس IR ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
    عباس بوعذار...
    • هادی US ۰۶:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
      الان چیه منظورت بگو بدونیم منظورت آقی داییه ک دمش گرم باز فوتبال کشورمونو یکم بخاطر این بزرگوار بین ملتهای خارجی نام آشناس وگرنه کیو داریم که بگیم ماهم بازیکن سرشناس داریم بگو دیگه؟ من با تعصب و قومیت و چیزای دیگه کار ندارم آقای دایی از قوم عزیز ترک زبان هستن و یا رشته ورزشی کشتی آقای یزدانی عزیز فکر کنم شمالی هستن دم همشون گرم. زنده باد ایران، زنده باد قوم عزیزم بختیاری
  • CR7 IR ۲۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
    باید رونالدو اول باشه هوش مصنوعی کارنمیکنه
  • انوشیروان FR ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
    بنظرم پله خدای فوتباله مارادونا فقط اسمش قشنگه مسی رونالدو نازاریورونالدینهوزیدان قابل حترامن
  • ...... IR ۲۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
    رونالدو ۴۵۰ تا نزده بیشتر زده معلوم بوده ایکیوش ۰ بوده
    • امیر IR ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
      نوشته داخله رئال مادرید 450 تا گل زده البته از یه رئالی بیشتر از این هم نمیشه توقع داشت
    • Bl IR ۰۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
      منظورش تو رئال مادرید بود.
    • sam CA ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
      to bashgahe real 450 zade ke behtarin golzane bashgahe dge
  • چرا چرت میگی بابا مسی و رونالدو باید اول یا دوم با IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
    سلام
  • احمدی IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
    آقایان یک بازیکن باید در جام جهانی که عیارداره خودشو نشون بده. هوش مصنوعی درست انتخاب کرده اینا صد سال دیگه هم به گرد پله نمیرسن تو ۱۷ سالگی فینال گل زده هزاران گل زده . مارادونا هم اینطور بوده تقریبا. مسی شد خر پیری تازه جام جهانی درخشید
    • علی CA ۰۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
      معلومه فشششار قهرمانی کینگ هنوز تو وجودت موج میزنه🤣🤣🤣🤣
    • محمد IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
      کاری ندارم که مسی بهترین هست چون معلومه ولی حداقل تو همون خر پیری جام جهانی گرفت رونالدو که ۳ سال بزگ تر هست هنوز رنگ جام جهانی ندیده
  • محسن IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
    وقتی وان بستن می فهمه با 8سال فوتبال 3توپ طلا داره اندازه مارادونا تو این 8سال گل زده جز ده نفر برتر نیست/خدایا ما را دور نینداز خدایا بسه دیگه/
    • اسی IR ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
      فان باستن
  • علی IR ۲۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
    ChatGPT بر اساس اطلاعات تا سال 2021 آموزش دیده است و هنوز نمیدونه که جام جهانی سال پیش چی شده نتیجه اش. پس به عنوان یه طرفدار ChatGPT این سوال درستی نیست که ازش پرسیده شده.
  • عباس IR ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
    بابا جم کنید ماردونا خدایی دسته بازیکن خوبی بود ولی اوجش ۵ سال بود بازیاشم دیدم پله هم فقط جام جهانی ب نظر من رونالدو و مسی بهتر از پلی و مارادونا هستن مارادونا افتخار فوتبالش چیه جام جهانی مسی هم جام جهانی برده ۲ تا شونم یکی دیگه این زده هوش مصنوعی ولی من خودم چت جی بی تی پرسیدم گف بین مسی و رونالدو لیست نداد
  • احمد IR ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
    فقط فقط مسی
  • فرهاد FR ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
    من طرف دار تیم ملی هستم بس ولی قانونی بخواهیم یک فوتبالیست کامل پیدا کنیم باید تمام دوران فوتبالیشو برسی کنیم که چه کارها کرده در چه تیم ها و آقای گل جهان اس خلاص تو هم بازی‌ها گل زیاد زدن مهمه پس رونالدو باید انتخاب بشه چون بهترین بازیکن از همه لحظه مرسی فیفا یوفا رو ول کو
  • فرهاد FR ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
    من طرف دار تیم ملی هستم بس ولی قانونی بخواهیم یک فوتبالیست کامل پیدا کنیم باید تمام دوران فوتبالیشو برسی کنیم که چه کارها کرده در چه تیم ها و آقای گل جهان اس خلاص تو هم بازی‌ها گل زیاد زدن مهمه پس رونالدو باید انتخاب بشه چون بهترین بازیکن از همه لحظه مرسی فیفا یوفا رو ول کو
  • بدون اسطوره IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
    در این لیست جای رونالدو برزیلی خالیه با توجه به اینکه خیلیا معتقدن ایشون برترین بلزی کن تاریخ هم هست چون در دوره ای بهترین بود ک حداقل با ۵بازیکن تراز اول تاریخ مثل زیدان هم دوره بود در صورتیکه رونالدو و مسی تقریبا یک دهه رقیبی نداشتن و افتخارات بین این دو رد و بدل میشد اما در مورد اینکه کدوم بازیکن بهترین هست فک‌کنم بین پله و مارادونا یکی باید اول باشه چون واقعا نمونه دیگه ای مثل اینا وجود نداره
  • امیر IR ۲۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
    5 نفر اول از نظر من 1_مسی 2_مارادونا 3_پله نفر چهار و پنجم کرایف و رونالدو هستن اما ترتیبشون رو نمی‌دونم
  • جعفر IR ۰۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    سلطان علی دایی ‍کو؟
  • ناشناس CA ۰۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    سلطان رونالدینیو.فقط فیلماش ببین
    • رضا م IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
      آفرین. چت جی پی تی از روی آمار می‌ره جلو. تکنیک ، دریبل، گل زدن، مهار توپ و غیره رونالدینهو کجا اینا کجا. همیشه اول Ronaldinho
  • محمد IR ۰۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    وقتی اسم شاعر فوتبال رونالدینیهو تو این لیست نیست تهشو بخونین دیگه چیه، رونالدو کاملترینه مسی بهترین مثل پله ومارادونا ولی رونالدینیهو کاملترین ومحشرترین،وبهترین فوتبالیست دنیا بوده تا بحال،
  • shyls IR ۰۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    بعضیا میگن رونالدو باید اول باشه یا مسی اونجایی که نوشته بود رونالدو۴ مسی ۳ مسی بخاطر توپ طلا بیشتر کفش طلای بیشتر و جام جهانی ۳ شد مسی
  • امین IR ۰۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    فقط علی دایی آقای گل جهان
    • ... FR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
      کجایی تو. رونالدو رکوردشو زد تموم شد رف😐
  • بی نام US ۰۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    واقعا هوش بعضی ها چقدر پایینه ای کیو سن و سال شما گه جواب نمیده خواهشا نظرندید تمام اسامی که هوش مصنوعی گفت درست و کامل و دقیق میباشد اسطوره فوتبال پله بعدش مارادونا و بقیه میباشن 👍👍👍
  • احمد IR ۰۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    از اسمش معلومه «مصنوعی» که چطور انتخاب می‌کنه! اگه کسی غیر از مسی کس دیگری رو انتخاب کنه ، هوش مصنوعی که هیچ هوش طبیعی هم ندارم !
  • نام علی US ۰۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    من قبول ندارم مسی توی یکی از بهترین تیم‌های اروپایی بازی کرده ولی پله توی تیم برزیل بعد تازه گل و پاس گل مسی بیشتر از پله است ولی چت چی پی تی چون تا سال ۲۰۲۱ اطلاعات داره اینارو نمیدونه
  • رونالدو IR ۰۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    من با اینکه طرفدار رونالدو هستم ولی مسی باید اول باشه رونالدو دوم پله و مارادونا هر کدومشون فرق نمیکنه سوم باشن یا چهارم. تازه این هوش مصنوعی چرت و پرت میگه اسم فان باستن و نازاریو رو نوشته بود.
  • ابوالفضل IR ۰۴:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    همتون میدونید که پر افتخار ترین بازیکن جهان مسی هست از نظر من مسی اول باشه رونالدو دوم باشه و.........
  • آریاss IR ۰۵:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    شماره یک فوتبال :بدون شک مارادونا و تمام
  • فولادی IR ۰۶:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    تعدادِ گل بستگی به پاس دهنده هایِ خوب دارد،ولی بازی با توپ،شروع بازی در تیم ملی درچه سنی،چطور بازی کردن،چطور پاس دادن،و معیار دراز مدت عمر فوتبالی خوب مهم است. زندگی حرفه ای هم مهم است،مردم دار بودن،توی قلبِ طرفداران رفتن،نه اینکه الآن میلیاردی پول گرفتن،زن بارگی،اخلاق غیرِ حرفه ای است، بعدش هم،هوش مصنوعی از کی آمده؟
  • دامون IR ۰۶:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    بهترینی وجود نداره. این سوال از اساس مشکل داره و حاصل تعصب تیمی هست و پشتوانه عقلانی نداره. بهترینها واژه مناسب تری هستش.
  • مصطفی IR ۰۷:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    پس تکلیف شاعر چی میشه این وسط!!!!
    • بهنام IR ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
      اصلا لیستی که رونالدینهو توش نباشه نمیتونه درس باشع
  • بارسایی IR ۰۷:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    بهترین بازیکن تاریخ مسی هست بعد مارادونا و بعد رونالدو و پله چون مسی از همه نظر عالی بود دریبل زنی بازیسازی سرعت ضربه ایستگاهی زدن درسته مارادونا خودش می تونه بهترین باشه پیش مسی کم میاره چون مسی دیگه چیزیه که اصلا پیدا نمیشه
  • یزدان IR ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    مارادونا... تا الان مثل مارادونا کسی نبوده و بعید میدانم از این به بعد هم نظیر مارادونا طلوع کند.خدای فوتبال مارادونا
  • یه گیمر ساده IR ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    رونالدو و مسی هردو باید اول باشن چون نمیشه بین این دوتا انتخاب کرد اصلا و ابدا بازیکنی مثل این دوتا نمیاد
  • امیر IR ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    رونالدینیو و کانتونا کاپیتان منچستر یونایتد بهترین بازیکنانی هستند که من میشناسم ولی هیچکس نمی‌تواند فوتبال را محروم و قضاوت کند چون قابل پیش بینی نیست
  • کیان پرسپولیسی&بارسا IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    خدا وکیلی داغان هستین هوش مصنوعی همچین نظری نمیده بازیکن اول مسی 100% دریبل زدنش که خیلی جذاب بود مخصوصا تو اون گل های انفرادیش که همه رو دریبل می کرد بعد دروازه بان رو و پر افتخار ترین بازیکن جهان به نظر من چون همه ی جام ها رو داره بازیکن دوم مارادونا 100% شباهت کامل مسی در تکنیک هنوزم دلم براش میسوزه مخصوصا اون موقع هایی که مستند مارادونا رو میبینم و آخرش هم مرد کریستیانو رونالدو خیلی تو بازیهاش دقت نداشتم چون بارسایم پله زیدان رونالدو اورجینال و...
  • من یو IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    جمع کن بابا هوش مصنوعی رو. مگه با عقل خودمون نمیتونیم بفهمیم کی بهترینه؟ وقتی تعصب رو بذاریم کنار و عملکرد بازیکن رو ببینیم اسم خودش، جلو چشممان پررنگ میشه. نیازی به، به اصطلاح هوش مصنوعی نیست به نظرم این مقاله ها فقط برای تعصب است نه واقعیتها
  • شاهینم IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    درحق مسی ناحقی شده مسی یدون شک مادر فوتباله. رونالدو هم پدرشه🤣
  • CR7 IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    یه نظر من جای دو نفر خالیه تو لیست ۱-شاعر فوتبال(رونالدینیو)۲-رونالدو نازاریو شاید اگه اینارو میزاشتین لیستتون کامل میشد
  • Masoud_bnd IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    عشق فقط یک کلام کینگ لئومسی وسلام💙♥️💙♥️😎
  • ،،طاها IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    به نظر من مارادونا و مسی بهترین هستند
  • arta IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    واقعا همه چیزه لیست اوکی بود جز مسی و رونالدو هر جور فکرشو بکنیم بازم رونالدو یه سرو گردن از مسی سر تره و محبوب تره هیچ جوره نمیشه درکش کرد
  • محمد قائم IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    مسی
  • ... IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    قدرتو اعداد میگن ب من صفرا و اعشار میان همش..🗿 با هر ماشین حسابی بخوای حساب کنی مسی بهترینه تمام افتخاراتی ک میگین مارادونا ی تنه اورده رو مسی الان داره تو امریکا ی تنه میاره و ی جام جهانی هم ی تنه برا مون اورد عزیزم خواهشا اگ بازیکن مورد علاقتون مارادوناس یا هرکس دیگ ای تعصبات رو بزارین کنار و کاملا منطقی فکر و حساب کتاب کنید...
    • ممد IR ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
      حق ترین کامنت
  • اکبرمعراجی IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    مارادونا بی تکرار خواهد بود... سطح بازی مارادونا رو اینا ندارن...
  • احسان شریفی IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    نمیار و امباپه و هالند و طارمی و اینا همه چقندرن ها هوش مصنوعی مشکل دارع
  • علی رضا IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    بهترین بازیکن تاریخ فوتبال پله افسانه ای 💛
  • حسین US ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    دیگو آرماندو مارادونا همه می‌دونن اوله
  • حسین US ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    هر کس خدای فوتبال هست همون اوله
  • اوا US ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    مثل همیشه از خوندن مطالب جذابتون لذت بردم
  • ام... IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    چطوری میگی رونالدو ۴۵۰ گل زده رونالدو با بیش از ۸۰۰ گل بیشترین گل زده در تاریخ فوتباله اسکعللللع
    • رایا CA ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
      باهوش!!!!!! نوشته تو رئال ۴۵۰ تا زده که صدر جدولشه
  • سیدحسین IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    هرجوری بخواید انتخاب کنید رونالدو بالاتراز مسیه
  • علی IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    مسی بهترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان هست بعد کریس رونالدو و روبرتو کارلوس هم سومی هست.
  • امیرارسلان IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    مارادونا شابد خوب بود،ولی اون دست خدا یعنی تقلب کارش رو خراب کرد متاسفانه
  • هادی IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    بهترین فوتبالیست جهان نه پله بود نه رونالدو ومسی اون کسی نیست جز، ابرمردبزرگ علی اکبر استاداسدی
  • علی IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    فقد رونالدینیو تمام دیگه حرف نباشه
  • طبری ریکا IR ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    مارادونا مسی کریس رونالدو قطعا از پله بهتر بودند و رونالدینیو و اوزه بیو هم میتونستند در لیست باشند
  • رونالدینیو IR ۲۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    رونالدینیو صد تای مارادونا هست
  • سعید IR ۲۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    کاملا غلطه پله از طارمی بازیش بهتر نبود چه بسا خیلی پایینتر این کاملا یه نظر شخصیه تابلو
  • سعید IR ۲۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    اسم من پس کو مسی رونالدینهو زیدان بقیه هم بعدش اینو من با هوش واقعی میگم
  • دی KE ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    گلادیاتوری به نام مارادونا که یک جهان علیه اش بود ولی هر کاری در زمین میکرد، اثرگذاری دیگو در فوتبال جهان غیر قابل انکاره، بعید می‌دونم کسی در جهان باشه که نام مارادونا رو نشنیده باشه، جام نود و نود و چهار مال آرژانتین بود تازه اگه هاوه لانژ اون بلا رو سر مارادونا نمی‌آورد اتفاق‌هایی در جهان فوتبال می‌افتاد که به افسانه برای آیندگان تبدیل میشد، هر کسی به رویای مارادونا شدن فوتبالیست شد. میشه تا همیشه راجع به دیگو نوشت ولی خب بگذریم
  • پیمان رضازاده IR ۰۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    خداوکیلی لیست خوبی بود چه از نظر اسامی چه چیدمان. تنها یک تغییر این لیست رو بهترین میکنه. حذف کریس رونالدو و اضافه شدن یاشین.
  • مغیره ابن شعله و اینا US ۰۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    بدون شک مارادونا بعد زیدان بعد مسی
  • مسعود IR ۰۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    مسی کاملترین و بهترین و پرافتخارترینه. از همه لحاظ از همه سرتره.. مسی اول. مارادونا دوم. پله سوم. جای رونالدینهیو هم خالیه
  • مهدی طارمی IR ۰۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    چرا من تو لیست نیستم ؟ مگه طارمی چشه ؟
  • علی IR ۰۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    مارادونا خدای فوتبال بود تمام زیبایی فوتبال را او خلق کرد. کسانی که هم عصر فوتبال او نبودند این مسأله رو درک نمی کنند!
  • جمشید شیرازی IR ۰۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    مارادونا ستاره ای بود از کهکشان تا روزی که جهان هستی وجود دارد همچون مارادونا را بخود نخواهد دید
  • ابراهیم IR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
    اینکه فوتبال مختض آمریکای جنوبی هست شکی درش نیست من که با دیدن فوتبال کشورهای آمریکای اون صلابت فوتبال اوج تکنیک بازی های فردیشون واقعا به وجد میاره هرکسی رو ولی به نقل قول یه بنده خدایی شما هرچه تمرین تلاش بازی کنی تو فوتبال شاید فوتبالیست خوبی بشی ولی هیچ وقت نمیتونی مارادونا بشی واقعا وقتی اسم دیگو آرماندو مارادونا میاد باید به احترامش ایستاد تازه این نظر منی هست که زیاد اهل فوتبال نیستم
  • Mani IR ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۰
    مسی رودوست دارم مارادونا هم دوست دارم و رونالدینیو
  • رضا IR ۲۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۱
    خدای فوتبال از ازل تا ابد فقط ال دیگوی کبیر تمام
  • محسن IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۱
    مسی قهرمانهه
  • شادی IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۱
    مسی بهتره هرچی میخواید بگید
  • احمد نامداری IR ۱۷:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۳
    درود بر هموطنان اصولاً ما ایرانیان در قضاوت تهی هستیم،، با این رویه دویست سال دگر جهان سومی باقی خواهیم ماند اولا از لحاظ فوتبالی نمیشه بگی بهترین کسی ست ک بیشتر جام آورده باشد ،، در اینکه مسی و کریس بهترین بودند شکی نیست اما دیه گو مارادونا یک نابغه بودش،، مارادونا همه ی فوتبال بود
  • آرتین IR ۰۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
    زیاد خواب می بینید داداش مسی بهترین هم از لحاظ جام هم رکورد گینس هم توپ و ... بعدشم رونالدو مارادونا و پله فقط وایمیستادن توپ بیاد بزنن تو گل ولی مسی و رونالدو تلاش کردن
  • مهدی IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
    رونالدو اول چونکه بهترین گلزنه تاالان تو فالوراهم کسی ب گرد پاش نمیرسه مسیم دوم
  • آرام IR ۲۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۶
    خدایی ب جام جهانیو ب جام و کاپو اینا‌نیست هرچند ک افتخاراتن ولی اینا همه جمعین ک با ی تیم 11نفره بدست میاد ونمیشه ضعف ونبوغ ی بازیکنه دیگه دخیل باشه و اگه ب تنهایی و ب ورژن نقاط قوت فوتبالیست ها اشاره کنیم رونالدو واقعا بهترینه تاریخ واقعا تو هیچ چیزی ضعف نداره وحتی تو همه چیز بحثی برا گفتن داره تو سرعت تو قدرت تو ضربه با سر تو تکنیک تو ضربه با سر نو ضربه با پاهاش چپ،راست و حرکاتی ک با توپ درمیاره محشره وهیچ بازکنیم ب اندازه او مشهور،محبوب،وثروت مند نیست اگه غیره اینه با لایک هاتون بگید
  • راستی IR ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۰
    پس استاد اسدی کو؟!!!!
  • Reza IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۱
    به نظر من جز مسی و رونالدو کسی نمیتونه اول باشه مسی تو بازی سازی عالیه و هم گل زن خوبیه و کریسین هم قدرت سر زنی فوق الهاده و گل زن فوق العاده ایه نمیشه گفت کدوم بهتره هر کدوم شرایط خواست خودشون رو دارن ولی به این نتیجه رسیدم توی دنیا بهترینی نیست هر چقدر جلو تر میریم چیز های جدید تر و بروزتری میاد اون قدیم مارادونا و پله بودن امروز کریستین و مسی و فردا امپاپه و هالند ولی بیشترین رقابت ها بین مسی و کریستین بوده
  • {.....} IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
    هرکی یهونفر رو میگه من خودم میگم مارادونا ول هر آخر و اول FIFA میزنه چون از زمانی که فوتبال بوده همه چیو برسی کرده و پله و مارادونا منتخب فیفا کرده(پله رتبه یک مارادونا رتبه دو) توپ طالا هم مسی رکورد داره چون کلا یه رقیب داره که اونم از خودش بزرگ تره پس نگید مسی قوی تر از رونالدو چون مسی کوچیک تره ولی اگه رونالدو برزیلی سه سال مصدوم نبود از همشون جله میزد چون همین برگشتنش علم زیر سوال برد چون اگه کسی مثل رونالدو برزیلی مسدومشه تا آخر عمرش باید با ویلچر راه بره ولی همین مصدومیتش باعث شد کمتر بتونه بازی کنه(و البته چاقی) ولی کلا میگم از روی علاقه انتخواب نکنید چون هرکی تو زمان خودش بهترینه و تنها راه انتخواب اینه که حرف فیفا رو قبول کنیم چون فیفا از اول قوتبال بوده و چند تا ادم نفهم مثل من شما نمیتونن نظر بدن چون کل تاریخ فوتبال رو ندیدیم بیاید همون دعوای قدیمی مسی یا رونالدو رو ادامه بدیم چون از نظر من هیچکس حتا فیفا هم نمیتونه بگه کی بهترین تاریخه
  • propgsw IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    واقعا جای مگوایر خالی با اون عملکرد درخشان باید در صدر قرار می‌گرفت
  • امیر IR ۲۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
    ۱مسی ۲پله ۳ مارادونا ۵ رونادو ۶ بکن باور ۷ کرایف ۸آلفردو که سوپر توپ طلا داره ۹ پوشکاش ۱۰زیدان
  • 2716958 IR ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
    محمد آدم فهمیده ایه فقط (real goat) رونالدو پدر مسی و مارادونا
  • آریا ابراهیم پور IR ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
    از نظر من مسی بهترین بازیکن دنیا است
  • حمید IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
    به ترتیب ازاول به اخروازاخر به اول 1.خودم 2.مارادونا3.پله4.رونالدو.5مسی6.هم خودم
    • م IR ۲۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
      تو چی بلدی
  • امین IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
    بهترین بازیکن تاریخ رونالدینیو هست . رونالدینیو شیرهست و مسی و رونالدو گربه هستن . گربه هرچقدر هم پنجش تیز باشه شیر نمیشه.
    • پرهام IR ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
      خدا وکیلی راست میگی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی