یکشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۹
۲۱ |
۱
استقلال از شکایت علیه پرسپولیس منصرف شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه استقلال از شکایت علیه باشگاه پرسپولیس به دلیل عبور از سقف قرارداد منصرف شد و پرونده تیم تهرانی تنها با شکایت باشگاه آلومینیوم اراک مورد بررسی قرار می‌گیرد.

باشگاه استقلال یکی از شاکیان پرونده تیم سپاهان بود. به این سبب که با تیم سپاهان بازی کرد و یک بر صفر در شرایطی بازنده شد که داور به جای اعلام پنالتی به سود تیم سپاهان باید خطا به سود استقلال اعلام می‌کرد. با این حال بعد از بحث‌هایی که در برنامه فوتبال برتر مطرح شد، این خبر به گوش ما رسید، استقلال همانند سپاهان از رقیب دیرینه هم به دلیل عبور از سقف قرارداد شکایت خواهد کرد اما خبرهای رسیده حاکی از آن است که شکایتی علیه تیم پرسپولیس از سوی باشگاه استقلال تنظیم نشده است. بنابراین کمیته انضباطی پرونده تیم پرسپولیس را تنها با شکایت باشگاه آلومینیوم اراک مورد بررسی قرار می‌دهد. البته ممکن است تیم سپاهان هم به شاکیان تیم پرسپولیس اضافه شود.

تیم پرسپولیس به تازگی بعد از ثبت قرارداد مهاجم سوئدی اعلام کرد با وجود ثبت این قرارداد هنوز به سقف قرارداد نرسیده است.

مجری برنامه فوتبال برتر مدعی شد بازیکنان تیم پرسپولیس یکی از تماشاگران متمول پول دریافت می‌کنند اما به طور حتم برای سازمان لیگ و کمیته انضباطی مهم قراردادهایی است که در سازمان لیگ ثبت می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۷
  • مهمان IR ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
    برای همینه که اگه مالک دو تا تیم یک نفر باشه قانونی نیست احتمالا ملاک تیم این اجازه رو به استقلال نداده
    • کیسه حموم حکومتی IR ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
      نه داداش کیسه زیرش بدجوری خیسه والا مضایقه نمیکردن و شکایت میکردن ایکاش شکایت میکردن تا گند کارهای خودشون دربیاد
    • سپاهان قهرمان IR ۲۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
      نه جناب کیسه کش.کیسه و لنگ از هم آتو دارند.اگر کیسه از لنگ شکایت کنه .لنگ هم از کیسه شکایت میکنه و دست هر دو برای همه رو میشه.برای همین ترجیح میدن همدیگر را لو ندن.هم کیسه از سقف قرارداد عبور کرده و هم لنگ و باید به تخلفات هر دو رسیدگی بشه.
    • شیش۶ IR ۰۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
      هیچ ربطی به مالکیت نداره .خود کیسه کشا فهمیدن مدیریت پرسپولیس خلافی نکرده و نخواستن بیش از این ضایع شن.اگه فقط یک درصد به ثابت کردن شکایتشون اعتماد داشتن یک ثانیه هم معطل نمیکردند.حالا الومینیم هم دو راه بیشتر نداره .یا مثل کیصه منصرف شه یا مسخره ی خاص و عام شه.مطمئن باشید ائتلاف تاس اگه مطمئن بودن میتونن به این طریق ضربه ای به پرسپولیس بزنن لحظه ای درنگ نمیکردند .کسانی که برای ضربه زدن به پرسپولیس حتی با اعراب سعودی هم همدستی و همفکری کردند ولی خب مثل همیشه روسیاهی و ناکامی نصیبشون شد.
    • رضایاک اصلی۶ IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
      کیسه موقعی که میبینه تخلفاتی که کرده و باید بکنه چند برابر سرورش پرسپولیسه برای همین فقط هوچیگری میکنن و بعد میشینن سر جاشون
  • جاناتان IR ۲۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
    استقلال از سپاهان شکایت کرد امتیاز و سودش نصیب پرسپولیس شد حالا اگر از خود پرسپولیس شکایت کند مطمئنا سه چهار امتیاز از استقلال کم میکنند پس بهتره فعلا درگیری با مافیای سرخ فوتبال را به وقت دیگری موکول کنیم !!!
  • آریا US ۰۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    آخه کیسه میدونه که اگر بی دلیل شکایت کنه؛ پرسپولیس هم قطعا اینکارو میکنه یا ادعای شرف خواهد کرد! به همین دلیل منصرف شد! باز هم میگم که درویش پاک ترین و ساده ترین مدیر ۱ دهه ی اخیر پرسپولیس هست؛ تا جایی که فصل گذشته اومد قرارداد یحیی رو افشا کرد😂😂
  • بیماری سرخک حقیر معیشتی بگیر RO ۰۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    وزارت ورزش لونگی نمیزاره هر چند همشون یکی هستن
  • عدالت خواه IR ۰۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    مجبورش کردن
  • پرسپولیس کبیر IR ۰۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    ترسید پرسپولیس بزرگ شکایتش کنه همینم که هست ازدست بره
  • سینا IR ۰۱:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    خدا کنه یه آدم متمول و پولدار به پرسپولیس و استقلال کمک مالی کنه یا کرده باشه.. تورو سننه.. پول خودشه.. دوست داره آتیش بزنه.. مثل گل گهر. سپاهان.. آلومینیوم اراک که پول بیت المال و سهامداران نیست که اونجوری حیف و میل میکنند.. بازیکن 5میلیاردی 100میلیارد میگیره.. روزی که زیاد دیر نیست ساکت و بقیه مدیران تیمهای صعنتی و خصولتی باید جوابگو باشند و مطمئن باشند.. علاوه بر زندان توقیف اموال خواهند داشت حتی اگه مهر زنشون کرده باشند..
  • علی IR ۰۷:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    لنگ‌هر جور‌میخواد علیه استقلال اقدام می کنه.توی پرونده گل گهر که نه سر پیاز بود نه ته پیاز تا آخر علیه استقلال اقدام می کرد و حتی وکیل باشگاهش رو مسئول پیگیری حق گل گهر کرده بود .الان هم هر اسپانسری میخواد با استقلال قرارداد برنده مدیر عامل بی سواد لنگ جلوی قراردادشان رو میگیره بعد خطیر جرأت کوچکترین اقدام علیه لنگ برای احقاق حق استقلال رو نداره.واقعا برای خطیر و آنهایی که این شخص را برای تضعیف استقلال به مدیریت باشگاه منصوب کرده اند باید تاسف خورد.
  • کیسه کش بدبختن IR ۰۹:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    نکونام رحمتی قلعه نویی عنایتی فقط به مصاحبه هاشون دقت کنید فقط فقط ارث پدریشون رو از فدراسیون طلب دارن این ها کار کردن باهاشون مثل دور زدن تمام قوانین عرف فوتباله فقط دنبال زر زدن و توقع داشتن هستند و هیچ فهم و شعوری از هیچ چیزی ندارن فقط دنبال تبانی فساد و بیچاره کردن حریفان از راه غیر انسانی هستند
  • هوادار IR ۰۵:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    اونی که میگه هوادار متوول به پرسپلیس کمک کرده پول خودشه به شما چه ربطی داره ما رو یاد حرف اکبر طبری میندازه که می‌گفت دوستم بهم ویلا داده چون منو دوست داره کل لواسونم بخوان بهم میده دقیقا همین کار رو پرسپلیس کرده و دقیقا مدیر عاملش و هوادارانش همین حرفو میزنند دقیقا به همچین فساد بزرگی پشت پرسپلیس هست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی