نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
شعارهای «گرین‌وود بمیر» محکوم شد/ اوساسونا به خاطر رفتار هوادارانش تنبیه می‌شود
منبع: Goal
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اوساسونا در پی شعارهای ناپسند هوادارانش در مورد میسون گرین‌وود، با مجازاتی از سوی لالیگا روبروست.

میسون گرین‌وود، بازیکن قرضی ختافه، در پیروزی ۳-۲ یکشنبه مقابل اوساسونا در نیمه دوم به عنوان بازیکن تعویضی وارد میدان شد و مورد آزار برخی از هواداران تیم مهمان قرار گرفت. نشریه اتلتیک ادعا می‌کند که ناظر رسمی لالیگا فریادهای «گرین‌وود بمیر» را شنیده است و قرار است روند قانونی و انضباطی پیگیری شود. نشریه از یوگوبا آراساته سرمربی اوساسونا خواست تا در این مورد نظر دهد، و او گفت: «شعرهای «لعنت بر اوساسونا» بسیار بد بود و شعارهای علیه گرین‌وود نیز بسیار بد بود. در مورد این بازیکن سیستم قضایی تصمیم گرفته. او بازیکن خوبی است. اما اگر در مورد شعارها حرف می‌زنید باید تمام شعارها را در نظر بگیرید.»

گرین‌وود در گل پیروزی بازی نقش داشت و ضربه‌اش توسط بازیکن حریف مهار شد و به کرنر رفت و نمانیا ماکسیموویچ گل پیروزی ۳-۲ را به ثمر رساند. این اولین باری بود که این بازیکن پس از محرومیت توسط شیاطین سرخ در ژانویه ۲۰۲۲ فوتبال رسمی بازی می‌کرد. باشگاه منچستریونایتد روند تحقیقات در مورد پرونده تجاوز و تعرض میسون گرین‌وود را آغاز کرد و در نهایت این اتهامات در فوریه ۲۰۲۳ کنار گذاشته شد.

منچستریونایتد از گرین‌وود خواست که در جای دیگری فوتبالش را پیش بگیرد، و در نتیجه این بازیکن در تاریخ ۱ سپتامبر به صورت قرضی به ختافه پیوست.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • reza IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    یونایتد کثیف

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی