نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
جنجالی‌ترین بازیکن سال‌های اخیر به میدان برگشت/ ریکاوری بعد از اتهام بزرگ توسط چندین زن!
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکن سابق منچسترسیتی که از اتهامات تجاوز به چند زن تبرئه شد، بعد از بیش از ۲ سال فوتبال بازی کرد.

بنژامن مندی پس از پاک شدن از اتهامات تجاوز جنسی به فوتبال بازگشت. مندی در مدت زمانی که برای منچسترسیتی بازی می‌کرد متهم به حمله و تجاوز به چند زن در عمارتش واقع در چشایر شده و برای بیش از دو سال از بازی محروم شده بود.

مندی ۲۹ ساله در ماه جولای پس از سه ساعت بررسی هیئت منصفه، از یک مورد تجاوز و یک مورد تلاش برای تجاوز تبرئه شد. پیش از این هم در ماه ژانویه از ۶ مورد تجاوز و یک مورد تلاش برای تجاوز تبرئه شده بود. این حکم‌ها راه را برای بازگشت او به فوتبال با تیم لوریان در لیگ ۱ هموار کرد. و این مدافع کناری اولین بازی خود را بعد از ظهر یکشنبه مقابل آ اس موناکو انجام داد.

مندی به عنوان بازیکن تعویضی نیمه دوم به زمین آمد و جایگزین وینسنت لوگاف شد. لوریان ۲-۱ عقب بود اما با گل تساوی دقیقه ۹۸ رومن فایور، بازیکن قرضی از بورنموث، توانستند یک امتیاز کسب کنند.

این حضور کوتاه‌مدت، اولین حضور مندی بعد از ۲۵ ماه در مسابقه فوتبال بود و آخرین بار در شکست ۱-۰ منچسترسیتی مقابل تاتنهام در آگوست ۲۰۲۱ وارد میدان شده بود. او ۱۱ روز پس از متهم شدن به تجاوز توسط باشگاه تعلیق شد. مندی پنج روز پس از تبرئه شدنش و اشک ریختن در مقابل دادگاه، به لوریان پیوست. و در بیانیه‌ای از طریق وکیل خود متعهد شد که زندگی خود را از نو بسازد.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی