نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
مورد عجیب ترکیب پرسپولیس مقابل النصر/ فقط دو نفر ماندند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فقط دو بازیکن از تیم فعلی پرسپولیس در آخرین تقابل با النصر حضور داشتند.

خیلی‌ها معتقدند یکی از دلایل موفقیت پرسپولیس در سال‌های اخیر، ثبات در بین نفرات این تیم بوده است. با این حال هر سال بازیکنان زیادی هم از این تیم جدا شدند و به تیم‌های دیگر رفتند. پرسپولیس درحالی فردا اولین بازی خود را در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا مقابل النصر عربستان برگزار خواهد کرد که ۳ فصل قبل این دو تیم در مرحله نیمه نهایی به مصاف هم رفته بودند.

بازی که حواشی زیادی هم در بر داشت. قبل از بازی ای‌اف‌سی عیسی آل‌کثیر را به دلیل شادی جنجالی اش در بازی مقابل پاختاکور محروم کرد و شوک عجیبی به پرسپولیس وارد شد.با این وجود نماینده ایران در آن بازی بعد از کسب نتیجه تساوی در پایان ۱۲۰ دقیقه، موفق شد در ضربات پنالتی النصر را شکست دهد و به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسد.

پرسپولیس در آن بازی با ترکیب حامد لک، سعید آقایی، سیامک نعمتی، محمد حسین کنعانی‌زادگان، شجاع خلیل‌زاده، احمد نوراللهی، کمال کامیابی‌نیا، احسان پهلوان، مهدی عبدی، بشار رسن و وحید امیری به میدان رفت. وقتی به ترکیب پرسپولیس مقابل  النصر در آن بازی نگاه می‌کنیم و تیم فعلی پرسپولیس را می‌بینیم، متوجه می‌شویم که تنها ۲ بازیکن از نفراتی که در آن بازی در ترکیب ابتدایی قرار گرفته بودند، در تیم فعلی پرسپولیس حضور دارند.

تنها ۳ سال از آن بازی گذشته ولی ۹ بازیکن از ترکیب اصلی آن روز پرسپولیس، دیگر در این تیم نیستند و فوتبالشان را در تیم‌های دیگری دنبال می‌کنند. نکته‌ای که نشان می‌دهد برخلاف صحبت‌هایی که می‌شود، پرسپولیس هم ثبات نداشته و خیلی از بازیکنان این تیم در سال‌های اخیر جدا شدند. از ترکیب آخرین بازی پرسپولیس مقابل النصر، فقط وحید امیری و محمد حسین کنعانی‌زادگان در تیم فعلی پرسپولیس حضور دارند. البته خود کنعانی‌زادگان هم بعد از دو سال دوری دوباره در تابستان امسال به پرسپولیس برگشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی