نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
دوشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰
۱ |
۰
۵ گزینه غیرمنتظره برای جانشینی سانچو در منچستریونایتد
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

نشریه سان از پنج گزینه که می‌توانند به جای جیدون سانچو در تیم حاضر شوند نام برده است.

آینده جیدون سانچو در منچستریونایتد پس از درگیری با سرمربی تیمش اریک تن‌هاخ در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است. این وینگر پس از درگیری لفظی با تن‌هاخ از تیم اصلی اخراج شد و مجبور به تمرین با تیم آکادمی شد. پس از اینکه مربی گفته بود که او به دلیل عملکردهایش در تمرین در ترکیب اصلی تیم حضور نداشت، سانچو در رسانه‌های اجتماعی نوشت که از او به عنوان «گوشت قربانی» استفاده می‌کنند.

سانچو هنوز به تیم بازنگشته و مشخص نیست که آیا قادر خواهد بود به تیم برگردد یا خیر. نشریه «سان» به ۵ گزینه‌ای که می‌توانند بدون هزینه جایگزین سانچو شود نگاهی می‌اندازد.

جسی لینگارد

لینگارد به بازیکن ثابت در ترکیب اصلی تبدیل شد، اما افت کرد و در سال ۲۰۲۱ به وستهام قرض داده شد و سال بعد آزاد شد. او در حال حاضر باشگاهی ندارد و با وستهام تمرین می‌کند اما اگر به یونایتد برگردد بازگشتی رویایی خواهد داشت.

ادن آزار

این بازیکن بلژیکی در طول هفت سال حضورش در غرب لندن به اسطوره چلسی تبدیل شد، اما ثابت کرد که پیوستن به رئال‌مادرید در سال ۲۰۱۹ اشتباه بوده است و به دنبال مصدومیت‌های پیاپی در ابتدای فصل مرخص شد. آزار هنوز یک بازیکن آزاد است و حتی شایعه شده که به فکر بازنشستگی است، اما انتقال شوکه‌کننده به یونایتد می‌تواند شروعی تازه در دوران حرفه‌ای او باشد.

انور الغازی

بازیکن سابق استون‌ویلا پس از تنها یک فصل با رضایت دوجانبه از آیندهوون هلند جدا شد و یونایتد اکنون به جذب این ملی‌پوش هلندی پیوند خورده است. الغازی که دو بازی را به صورت قرضی در اورتون گذراند تجربه لیگ برتر را دارد و جذب او می‌تواند حرکتی زیرکانه باشد.

پاپو گومس

قرارداد این بازیکن آرژانتینی در ابتدای فصل توسط سویا فسخ شد و او تبدیل به بازیکن آزاد شد. او نام خود را با آتالانتا در ایتالیا به همه شناساند اما بازگشت به سری آ بعید به نظر می‌رسد. یونایتد می‌تواند در را برای این مهاجم همه‌کاره باز کند.

آندره آیو

آیو در پایان فصل گذشته ناتینگهام فارست را پس از تنها یک سال حضور ترک کرد. این وینگر کهنه‌کار در اوایل دوران حرفه‌ای خود با سوانسی و وستهام بازی کرده اما اگر یونایتد بخواهد آیو را به خدمت بگیرد باید سریعاً اقدام کند زیرا این بازیکن به فاتح کاراگومروک ترکیه نزدیک شده است.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی