نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
سه‌شنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۳
۱ |
۰
کلوب| بعد از چطوری کریس؛ چطوری ضرغامی؟!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم النصر برای برگزاری اولین دیدار خود در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا، روز دوشنبه وارد تهران شد و پس از انجام یک جلسه تمرینی، رونالدو و هم‌تیمی‌هایش سه‌شنبه شب از ساعت ۲۱:۳۰ در ورزشگاه آزادی برابر پرسپولیس قرار می‌گیرند.

طبیعی است که تمام توجه و نگاه‌ها، معطوف به سمت و سوی این بازی باشد؛ اما برخی از اسم رونالدو در این آشفته بازار، سوء‌استفاده کرده و قصد دارند نام خود را سر زبان‌ها بیاندازند!

چهارشنبه هفته گذشته، عزت‌الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، در مصاحبه با خبرنگاران سخنانی بر زبان آورد که در نوع خودش، یک دیالوگ در «کمدی موقعیت» محسوب می‌شود و می‌توان با تداعی آن جمله، تا ساعت‌ها از ته دل خندید!

بدون هیچ تعارفی، امثال این آقایان، چه توانایی فوق‌العاده‌ای در اپلیکیشن‌های ایرانی مشاهده کرده‌اند که آن را به اشخاص معروف و مشهوری همچون رونالدو معرفی می‌کنند؟ آیا اصلا رونالدو به عنوان یک توریست با حساب کاربری و ایمیل‌های خارجی و فرامرزی، می‌تواند از یک برنامه ایرانی استفاده کند؟ جالب این‌جاست توصیه‌ها به رونالدو ختم نشده و جورجینا و فرزندان رونالدو هم برای برقراری ارتباط، مجبورند که ایتا و بله را بر روی گوشی خود نصب کنند!

در شأن و شخصیت سران کشور نیست که برای دیده شدن و به چشم آمدن، دست به هر کاری بزنند و در چنین موقعیتی خودنمایی کنند و روی روح و روان ملت رژه بروند!

هر چند که باید به این نکته اشاره کرد که درباره ورود رونالدو به ایران، حسابی اغراق شده و در یک هفته اخیر، همگی رسانه‌های داخلی، متمرکز بر این موضوع بوده‌اند. قرار نیست با آمدن ستاره‌ای به نام رونالدو، همه‌چیز یک‌شبه عوض شود و تغییر پیدا کند؛ آن هم از نوع مثبت و رو به جلو!

وضعیت ورزش و تمام قهرمانان این مرز و بوم با نهایت محدودیت، به شکل و وضع نامناسبی است؛ اوضاع فوتبال را هم که خودتان بهتر از من اطلاع دارید و در موردش حرف نزنیم، بهتر است! اقتصاد و فرهنگ و سیاست و جامعه که به جای خود و بماند! تقاضا و انتظار داریم که اگر آقایان نمی‌توانند کار مثبتی در جهت پیشرفت کشور انجام دهند، سوهانی بر روح مردم نباشند و آبروداری کنند!

و در آخر این را بدانید که تعریف خوب یا بد از رونالدو، در وجهه بین‌المللی کشوری به اسم «ایران» تأثیر بسزایی دارد. باید دید که واکنش رونالدو پس از خروج از ایران، نسبت به حواشی پیرامون چیست و چگونه است! جای تاسف است که با داشتن چنین فرهنگ غنی از حیث تاریخی، جغرافیایی، اجتماعی و ادبی، نگران مسائلی به این شکل پیشِ‌پاافتاده باشیم!

معین احمدوند| باشگاه خبرنگاران آزاد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • دربی باز IR ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    چه دل خوشی داری ، فکر میکنی مثلا برای ضرغامی مهمه که رونالدو بیرون از ایران چه تعریفی از رفتارهای ما بکند ؟!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی