سه‌شنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۷
۱۱ |
۰
معروف‌ترین هتل‌های کیش را بشناسید
زمان مطالعه: ۵ دقیقه

آیا شما نیز جزو آن دسته از افرادی هستید که قبل از سفر و رسیدن به مقصد مورد نظر به فکر رزرو اقامتگاه و سوئیت برای خود هستید؟ یا این‌که بعد از پیاده شدن از هواپیما به دنبال مکانی برای استراحت می‌گردید؟

برای این که بتوانید از سفر پیش رو لذت کافی را ببرید باید از چند روز قبل مهمانسراها و مسافرخانه‌های مقصد را با توجه به موقعیت مکانی و امکاناتی که ارائه می‌دهند بشناسید.

شهر کیش به دلیل جاذبه‌های بی‌نظیری که دارد از جمله مقصدهای پرطرفدار است که هر ساله افراد زیادی را برای گذراندن تعطیلات به خود جذب می‌کند. در این شهر زیبا هتل و اقامتگاه‌های متنوعی وجود دارد و هر فرد می‌تواند با توجه به شرایط خود یک انتخاب منحصربه‌فرد را برای اقامت در کیش انجام دهد.

ما در این مقاله چند نمونه از معروف‌ترین اقامتگاه‌های کیش را به شما معرفی خواهیم کرد تا با مطالعه آن بتوانید بهترین را انتخاب کنید.

بهترین اقامتگاه‌های کیش کدامند؟

همان‌گونه که گفته شد شهر کیش از جمله مقاصدی است که دارای مکان‌های زیادی برای استراحت است؛ اما برای اینکه بدانیم بهترین مکان برای انتخاب کدام است باید به فاکتورهایی نظیر محل قرارگیری، معماری، طراحی و امکانات ویژه آن را در نظر داشته باشیم.

در حال حاضر مکان‌هایی مانند ترنج، داریوش، پارمیس، شایان، شایگان، پالاس، ویدا، فلامینگو، امیرکبیر و ... از جمله مطرح‌ترین اقامتگاه‌های موجود در این شهر هستند. در ادامه به‌طور خلاصه در مورد ویژگی‌های بعضی از آن ها بحث خواهیم کرد.

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش یکی از بزرگترین و زیباترین استراحتگاه‌های موجود در کیش است، یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فردی که می‌توان برای این مکان در نظر گرفت معماری فوق‌العاده زیبای آن که از بنای تاریخی تخت جمشید که نمادی از تمدن و فرهنگ این مرز و بوم است الهام گرفته است.

در این مکان دو رستوران به نام‌های آپادانا و پاسارگاد وجود دارد که با غذاهای فرنگی و لذیذ ایرانی از افراد پذیرایی می‌کنند. قیمت انواع مختلف سوئیت‌های هتل داریوش کیش با توجه به امکانات رفاهی و موقعیتی که دارند متغیر است.

برای مثال قیمت سوئیت‌های دو نفره رو به باغ با قیمت سوئیت‌های دو نفره رو به دریا فرق می‌کند. برای اقامت در این مکان رویایی می‌توانید به سایت اسنپ تریپ وارد شده و با مقایسه قیمت اتاق‌های موجود در این اقامتگاه بهترین مورد را برای خود رزرو کنید.

هتل مارینا پارک کیش

هتل مارینا پارک کیش

اگر قصدتان برای مسافرت به شهر شگفت‌انگیز کیش لذت بردن از تفریحات کنار دریا است، اقامت در هتل مارینا پارک کیش  را حتما تجربه کنید. این مکان یکی از لوکس‌ترین هتل‌های موجود در شهر کیش است که ۷۵۰ ساحل اختصاصی دارد و دارای امکانات تفریحی پیشرفته‌ای مانند غواصی، پارک آبی، کلوپ ورزشی و جت اسکی است.

از جمله امکاناتی که هتل مارینا پارک کیش به مشتریان خود ارائه می‌دهد خودپرداز، سونا، اسکله، سالن ورزشی، رستوران فضای باز، استخر، اینترنت در لابی، آسانسور، تاکسی سرویس و ... هستند. رستوران شاندیز و پارک دولفین‌ها از مکان‌هایی هستند که به این اقامتگاه نزدیک هستند.

شما با هر سلیقه‌ای می‌توانید از بین هتل‌های ارائه شده در سایت اسنپ تریپ، اقامتگاهی عالی و دنج را انتخاب کنید. این مجموعه سعی دارد تا بهترین هتل‌ها را با مناسب‌ترین قیمت به گردشگران معرفی نماید تا سفری کم هزینه را تجربه کنند.

هتل ترنج

مهمانسرای ۵ ستاره ترنج در قسمت شمال غربی جزیره کیش واقع شده است. این مکان به دلیل دارا بودن موقعیت بی‌نظیر، خدمات و امکانات ویژه‌ای که ارائه می‌دهد و همچنین طراحی خاصی که دارد هر ساله در فصل‌های پاییز و زمستان گردشگران بی‌شماری را به خود جذب می‌کند.

رستوران ساحلی، فست فود ساحلی، کافی شاپ، رستورانی بزرگ بر روی آب با کف شیشه‌ای، سالن ورزشی، مزون، خانه بازی کودک، سالن اسپا، رستوران فرنگی روی دریا، سالن بیلیارد، تفریحات مهیج و غیره از جمله امکانات رفاهی اقامتگاه دوست داشتنی ترنج است که به میهمانان خود ارائه می‌دهند.

افراد زیادی همه ساله از این خدمات این هتل استفاده می‌کنند و میزان رضایت از آن بسیار بالا است. شما نیز می‌توانید روی آب‌های خلیج فارس اقامتی به‌یادماندنی را در این مجموعه تجربه کنید.

هتل شایگان

این مسافرخانه در نوار سیاحتی شهر کیش قرار گرفته است. به دلیل معماری بی‌نظیری که این مکان دارد آب‌های نیلگون خلیج همیشه فارس را می‌توان از تمامی اتاق‌های آن مشاهده کرد. این اقامتگاه به دلیل دارا بودن کلوپ بازی ویژه کودکان می‌تواند انتخاب بسیار مناسبی برای اکثر خانواده‌ها باشد.

یکی از امکانات منحصربه‌فرد هتل خارق‌العاده شایگان، وجود رستوران دریایی شانی است که برای مسافران این امکان را به وجود می‌آورد که در کنار موسیقی زیبا و گشت دریایی، لحظات به یاد ماندنی را تجربه کنند.

هتل شایگان

هتل سورینت مریم

اقامتگاه چهار ستاره سورینت مریم دارای مساحتی بالغ بر ۷ هزار متر مربع است و در سال ۱۳۸۳ بازگشایی و در اختیار عموم قرار گرفته است. معماری این مکان به سبک اروپای باروک طراحی شده است و دارای ۳۳ طبقه است. از ویژگی‌های این مسافرخانه می‌توان به دسترسی آسان آن به اسکله تفریحی جزیره کیش و ساحل و همچنین مراکز بزرگ خرید از جمله مرکز خرید پردیس ۱ و ۲  و مروارید اشاره کرد.

هتل کوروش

مهمان‌سرای ۵ ستاره کوروش از جمله مجلل‌ترین استراحتگاه‌های موجود در جزیره کیش بوده که در سال ۱۳۹۷ افتتاح شد. این مکان دارای ۱۶ طبقه و ۱۹۸ سوئیت و اتاق با امکانات ویژه است. مهمانسرای کوروش یکی از نخستین هتل‌های موجود در خاورمیانه است که برای مصارف خود از انرژی خورشیدی استفاده می‌کند.

سونا، استخر،اینترنت رایگان، کافی شاپ، رستوران، اتاق چمدان، سالن همایش و غیره از امکانات بسیار عالی رفاهی و تفریحی است که برای  گردشگران در این مکان وجود دارد.

تمامی هتل‌های معرفی شده در بین برترین اقامتگاه‌های کیش قرار دارند و شما با انتخاب هر یک قطعا سفری راحت خواهید داشت. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت و دیگر خدمات می‌توانید از پشتیبانی اسنپ تریپ کمک بگیرید.

جمع بندی

کیش از جمله شهرهای بزرگ ایران محسوب می‌شود که به دلیل جاذبه‌های گردشگری و مکان‌های دیدنی بی‌شماری که دارد به یکی از قطب‌های گردشگری ایران تبدیل شده است. پیدا کردن برترین مکان‌های اقامتی در این شهر بی‌نظیر برای گردشگران بسیار آسان به‌نظر می رسد.

زیرا در دو دهه اخیر برای رفاه هر چه بیشتر میهمانان پیشرفت‌های چشم‌گیری در آن صورت پذیرفته است. ما در این مقاله سعی کردیم نگاهی گذرا به بعضی از اقامتگاه‌های شهر کیش داشته باشیم . امروزه برای رزرو کردن مسافرخانه‌ها نیاز نیست مسافت طولانی را طی کنیم؛ بلکه به صورت آنلاین و از طریق اینترنت می‌توانیم به‌راحتی به سایت‌های مطرح و فعال در این زمینه مراجعه کرده و ظرف کوتاه‌ترین زمان ممکن، هتل مورد نظر خود را انتخاب کنیم.

اسنپ تریپ این امکان را برای شما فراهم کرده است و می‌توانید با مراجعه به سایت آن، از مهمانسراها و قیمت رزرو آن‌ها دیدن کرده و مکان مورد دلخواه‌تان را با امکانات ویژه و مطابق با هزینه‌های خود، انتخاب کنید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • بینام IR ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
    بله کیش خوبه شمال خوبه سفر خوبه بوعلی سینا فرمود بسیار باید سفر کرد تا پخته شود خامی بله ولی با کدام پول با کدام حقوق ۵ درصد امت پول دارند ۹۵ درصد ملت آسو پاس بدرود،،،
  • احمدرضا IR ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
    سلام به نظر من هتل شباویز حس بسیار خوبی داره یه هتل ۳ ستاره خودمونی همراه با آرامش و البته پرسنل دوست داشتنی. حس غریبی نداره آدم نزدیک به دریا بودن هم از حسن های این هتل است.
  • احمدرضا IR ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
    سلام به نظر من هتل شباویز حس بسیار خوبی داره یه هتل ۳ ستاره خودمونی همراه با آرامش و البته پرسنل دوست داشتنی. حس غریبی نداره آدم نزدیک به دریا بودن هم از حسن های این هتل است.
  • احمدرضا IR ۲۳:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
    سلام به نظر من هتل شباویز حس بسیار خوبی داره یه هتل ۳ ستاره خودمونی همراه با آرامش و البته پرسنل دوست داشتنی. حس غریبی نداره آدم نزدیک به دریا بودن هم از حسن های این هتل است.
  • مریم IR ۰۶:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۰
    قیمت تورهای باید ارزانتر شود
  • احمد IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۰
    حسن یزدانی بایدیک وزن پایین بره تاطلابگیره من نمی‌دانم چرادوست داره ازتیلورمرتب شکست بخوره حقارت تاکی
    • هموطن IR ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۰
      تو دیگه کی هستی باباااااااااااااااااااااااا!
  • آرس IR ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۰
    بی شک هتل پانوراما از لحاظ موقعیت و کیفیت بی نظیرترین هتل 5ستاره در جزیره هست.
  • علیرضا IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
    بنظرم منظورتان هتل شایان بوده نه شایگان!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی