نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
عجیب‌ترین گزینه برای ریاست رئال‌مادرید/ نادال: فکر کنم دوست دارم رئیس کهکشانی‌ها شوم!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مادریدیستای مادام‌العمر و اسطوره تنیس در صحبت با مووی‌استار فاش کرد که می‌تواند در آینده نامزد ریاست باشگاه رئال‌مادرید باشد.

اینکه اسطوره تنیس «رافا نادال» رئیس رئال‌مادرید باشد سال‌های سال است که آرزوی بسیاری از هواداران کهکشانی‌ها بوده است، اما همیشه به نظر می‌رسید که اتفاقی دور از تصور و محال باشد.

اما نادال شب گذشته در مصاحبه‌ای با مووی‌استار پلاس گفت که شاید این ایده چندان هم دور از واقعیت نباشد. «اطمینان می‌دهم چنین چیزی رویا یا هدف همیشگی من نبوده. اما اگر از من بپرسید که آیا دوست دارم رئیس رئال مادرید شوم، باید بگویم که بله دوست دارم. اما ما بهترین رئیس را در حال حاضر داریم. علاوه بر آن، احساسی که امروز دارم ممکن است فردا تغییر کند. و من همچنین احساس می‌کنم که شما (روزنامه‌نگاران) دوست دارید تیتر بسازید (می‌خندد).»

این پاسخی غیرمنتظره از سوی نادال بود. اگرچه او در پاسخ دادن کاملا محتاطانه عمل کرد اما به نظر می‌رسد که چنین مسیر شغلی را برای خود در نظر گرفته یا مایل است که در آینده به سراغ چنین کاری برود. او در ادامه توضیح داد که ممکن است برای این شغل مناسب نباشد.

نادال اضافه کرد: «باید بدانید که آیا توانایی انجام این نوع کارها را دارید یا خیر. من با خودم کاملا صادق هستم، کم و بیش محدودیت‌هایم را می‌شناسم. نمی‌دانم توانایی انجام آن کار را دارم یا نه. به هر حال زمان مشخص خواهد کرد.»

صحبت‌های نادال باعث امیدواری و خوشحالی طرفداران رئال‌مادرید شده، زیرا هنوز کسی نمی‌داند که بعد از فلورنتینو پرس چه کسی جایگزین می‌شود. ممکن است نادال در چند سال آینده نه علاقه‌مند به این کار باشد و نه آمادگی‌اش را داشته باشد، اما شاید بتواند تا دهه آینده رئیس باشگاه رئال مادرید شود.

بیشتر بخوانید: زندگی مجلل رافائل نادال/ حضور در مسابقات با جت اختصاصی و زندگی در عمارت چشم‌نواز/ تصاویر عروسی، جت و کشتی نادال را ببینید

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی