نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
سادیو مانه مثل مهدی قایدی است!/ تاکتیک تکراری سرمربی پرسپولیس برای مهار یکی از برترین‌های فوتبال جهان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کادرفنی پرسپولیس برای مهار سادیو مانه ستاره سنگالی النصر از یک شیوه امتحان پس داده در مورد مهدی قایدی استفاده کرده است!

پیش از دربی برگشت فصل گذشته همه از روش‌های گلزنی مهدی قایدی به پرسپولیس صحبت می‌کردند. ستاره تکنیکی و غیرقابل مهار استقلال که طی دیدارهای اخیر این تیم تا قبل از دربی و جدال با پرسپولیس به ستاره‌ای تاثیرگذار تبدیل شده بود که کابوس هر خط دفاعی محسوب می‌شد. قایدی که پیش از این نیز سابقه گلزنی به پرسپولیس را تجربه کرده بود، یکی از مهره‌هایی محسوب می‌شد که به پشتوانه آن، هواداران استقلال بازار کری‌خوانی را برای دربی حسابی داغ کرده بودند. اما در دربی اتفاقات متفاوتی رقم خورد؛ دانیال اسماعیلی فر با مهارت ویژه خود یک روز سخت و غیرقابل عبور را برای ستاره تکنیکی استقلال رقم زد و کار تا جایی پیش رفت که قایدی در چند مرحله مجبور به تغییر پست و عقب‌نشینی تا میانه زمین نیز شد و در نهایت مدافع راست سرخ‌ها به این شکل تاثیرگذاری خود در دربی را به نمایش بگذارد و بیش از گذشته به بازیکن محبوب هواداران و کادرفنی این تیم تبدیل شود.

خود دانیال اسماعیلی‌فر در برنامه فوتبال برتر در این رابطه گفت: «خیلی فیلم از مهدی قایدی و استقلال دیده بودیم، آنالیزور تیم ۱۱ فیلم حدودا ۲۵ دقیقه‌ای از مهدی قایدی را به من نشان داد، حتی بیشتر از خود قایدی فیلم‌هایش را دیدم». تماشای ۱۱ فیلم حدودا ۲۵ دقیقه‌ای و مرور تمام حرکات ستاره بوشهری استقلال باعث شده بود تا مدافع پرسپولیس شناخت کاملی از قایدی داشته باشد و به همین دلیل قایدی اسیر آنالیز پرسپولیسی‌ها شد و نتوانست عملکردی که از او انتظار می رفت را داشته باشد.

البته مدافع راست پرسپولیس به نکته دیگری هم اشاره و اعلام کرد که در تیم پرسپولیس هم بازیکنانی هستند مثل سروش رفیعی، مهدی ترابی، محمد عمری و سعید صادقی که تکنیک و سرعت و توانایی دیوانه‌کننده‌تری از قائدی دارند!

در همین ارتباط خبردار شدیم آنالیزورهای پرسپولیس فیلم ۱۰ بازی سادیو مانه در النصر، بایرن و لیورپول را برای دانیال اسماعیلی‌فر به نمایش گذاشته و راه‌های مهار این ستاره سنگالی را به او نشان داده‌اند.

البته سادیو مانه نسبت به آن ستاره بی‌بدیل تیم لیورپول نزول کرده و این موضوع از سوی یحیی گل‌محمدی به دانیال اسماعیلی‌فر یادآوری شد تا با روحیه بهتری جلوی او بازی کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • س IR ۱۸:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    مانه رو با کی مقایسه میکنی
    • کیسه سوززز IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
      با همونی که نفسشو گرفت 😉

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی