نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
خداحافظی تلخ کشتی آزاد ایران با بلگراد/ دست رحمان عموزاد هم به مدال نرسید
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رحمان عموزاد با شکست از حریف روس مدال برنز وزن ۶۵ کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی ۲۰۲۳ جهان را از دست داد.

در روز پایانی رقابتهای کشتی آزاد قهرمانی ۲۰۲۳ جهان در بلگراد صربستان رحمان عموزاد در دیدار رده‌بندی وزن ۶۵ کیلوگرم به مصاف شامیل ممدوف زا روسیه رفت و ۸ بر ۶ شکست خورد تا مدال برنز را از دست دهد. عموزاد در تایم نخست فن ۴ امتیازی خورد و ۶-۲ بازنده شد. عموزاد در وقت دوم ۳ امتیاز را جبران کرد تا نتیجه ۶-۵ شود اما در ۵۰ ثانیه به پایان کشتی‌گیر روس عموزاد را خاک کرد تا ۸ بر ۵ جلو بیفتدو در نهایت این کشتی را برنده شود.

این کشتی‌گیر که سال گذشته در ۲۰ سالگی قهرمان جهان شد، مانند اکثر کشتی‌گیران آزادکار ایران عملکرد رو به عقبی داشت و نتوانست انتظارات را برآورده کند.

عموزاد برای کسب سهمیه المپیک یک مسابقه دیگر با بازنده دیگر دیدار رده‌بندی خواهد داشت.

با این حساب کار کشتی آزاد ایران در مسابقات جهانی ۲۰۲۳ بلگراد با یک مدال طلای امیرحسین زارع در ۱۲۵ کیلوگرم، دو مدال نقره امیرمحمد یزدانی در ۷۰ و حسن یزدانی در ۸۶ کیلوگرم و یک مدال برنز محمد نخودی در ۷۹ کیلوگرم به پایان رسید و تیم ایران پس از آمریکا و بدون احتساب امتیازات روسیه، بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد.

از روز پنجشنبه رقابتهای کشتی فرنگی آغاز می‌شود و شاگردان حسن رنگرز به میدان می‌روند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • فرامرز IR ۲۱:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    باز خدا پدر عموزاد رو بیامرزه که کشتی گرفت و به فکر بیرون بردن پای حریف و امتیاز گرفتن نیفتاد یا ترسو کشتی نگرفت و زیر کتف نزد حریفش هم انصافاً قدر بود پس باید گفت خسته نباشی دلاور خدا قوت قهرمان.روزت نبود این باخت از شایستگی ایشون چیزی رو کم نخواهد کرد به امید قهرمانی در المپیک پاریس 2024
  • محمد IR ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    عملکرد روبه عقبی نداشت برعکس از سال گزشته کم اشتباه تر بود هر کشتی به پل نرفت! پارسال مدعی جدی نبود هرکی هم بود آماده مبودکه رحمان تونست قهرمان بشه
  • شهروز IR ۰۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
    رحمان رحیم !

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی