نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
تجارت‌های کریستیانو رونالدو
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

کریستیانو رونالدو در حال حاضر پردرآمدترین ورزشکار جهان است و حداقل پنج کسب و کار را در اختیار دارد یا در آنها سهام دارد.

کریستیانو رونالدو ممکن است با استعداد فوتبالی و شخصیت خاصش نام خود را بر سر زبان‌ها انداخته باشد، اما این مهاجم در بستن قراردادهای تجاری نیز به همان اندازه زیرک است. او به عنوان یکی از بهترین بازیکنان تاریخ شناخته می‌شود و رزومه‌اش گویای همه چیز است. از گل‌هایی که به ثمر رسانده تا جام‌هایی که به دست آورده، واقعاً بحثی در این زمینه وجود ندارد.

با این حال، علیرغم استعداد فوتبالی بی‌نظیرش بخش زیادی از موفقیت‌های اسطوره پرتغالی ناشی از سرمایه‌گذاری‌هایش در خارج از زمین است. فوربس اخیراً رتبه‌بندی ثروتمندترین ورزشکاران جهان در سال جاری منتشر کرده و رونالدو به طور شگفت‌انگیزی در صدر این فهرست قرار دارد.

درآمد این بازیکن ۳۸ ساله در سال ۲۰۲۳ به ۱۳۶ میلیون دلار می‌رسد که ۹۰ میلیون دلار آن از خارج از زمین به دست آمده است. اکنون نگاهی به برخی از مشاغل او می‌اندازیم.

بیشتر بخوانید: درآمد شگفت‌انگیز کریستیانو رونالدو در سال ۲۰۲۳/ CR7 با پول پارو کردن وارد گینس شد!

۱- هتل‌های پستانا

رونالدو در تاریخ ۷ آگوست پستی برای هفتمین سالگرد هتل‌های Pestana CR7 در اینستاگرام به اشتراک گذاشت. این همکاری بین او و گروه هتل‌های پستانا باعث راه‌اندازی چند هتل با نام رونالدو در سراسر جهان شده است.

در این رابطه: خاص‌ترین پست اینستاگرامی رونالدو/ از فونچال تا لیسبون؛ از مادرید تا نیویورک و مراکش...

۲- خط لباس و عطر

حتماً لباس‌های زیر با حروف اول نام رونالدو را دیده‌اید؛ CR7. او شرکتی دارد که لباس‌های زیر مردانه و زنانه تولید می‌کند، همچنین با کمپانی عطر ادن پرفیوم هم همکاری دارد.

در این رابطه: عکس| رونمایی از عطر جدید کریستیانو رونالدو/ قیمت CR7 ORGINS در ایران چند است؟

۳- سالن بدنسازی و مرکز تناسب اندام

مهاجم سابق رئال مادرید در سال ۲۰۲۱ یک باشگاه ورزشی در پورتو  به نام CR7 Fitness by Crunch افتتاح کرد تا مردم بتوانند دقیقاً مانند او تمرین کنند.

۴- رستوران

رونالدو با اسطوره تنیس، رافائل نادال، و گروه Mabel Hospitality شریک شد و آنها با هم چند رستوران در مکان‌های مختلف مانند ایبیزا، بورلی هیلز، دوحه و مادرید افتتاح کردند.

در این رابطه: تصاویر| رونمایی از بیزینس جدید رونالدو در عربستان/ شراکت CR7 با معروف‌ترین تنیسور جهان

۵- کلینیک مو

رونالدو زمانی که برای یوونتوس بازی می‌کرد، یک کلینیک مو در اسپانیا افتتاح کرد تا به مردم کمک کند با کاشت مو اعتماد به نفس خود را افزایش دهند.

مشاغل ستاره النصر به کسب و کارهای ذکر شده محدود نمی‌شود. اعتقاد بر این است که او شرکت خدمات اجاره‌ای برای جت‌های شخصی خود نیز دارد. انتقال او به خاورمیانه در آغاز سال نیز می‌تواند فرصت‌های جدیدی را برای او به وجود بیاورد. او با دستمزد سالانه ۱۷۲ میلیون یورو پردرآمدترین بازیکن جهان است.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی