نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
مهاجم پرسپولیس بیشتر دنبال پیراهن رونالدو بود تا گلزنی!/ این بازیکن بچگی کرد/ این بازی چمن زشت و بی‌کیفیت استادیوم آزادی را به جهان نشان داد
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

ستاره اسبق پرسپولیس معتقد است زوم کردن روی کریستیانو رونالدو، تمرکز تیم و بچه‌های این تیم را گرفت.

تیم‌های فوتبال پرسپولیس ایران و النصر عربستان در چارچوب هفته اول مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۴-۲۰۲۳ و در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۲ بر صفر نماینده سعودی خاتمه یافت.

مرتضی کرمانی مقدم در این ارتباط به خبرورزشی گفت: به نظر من اولین ضربه را پرسپولیس از زوم کردن و زوم شدن روی کریستیانو رونالدو خورد! این اتفاق تمرکز را از کل تیم و بازیکنان گرفت و همه ما دیدیم که پیش از شروع مسابقه همه دنبال فوق ستاره پرتغالی بودند! این درحالی بود که رونالدو به عنوان رقیب تیم ما وارد ایران شده بود و باید یک مقدار حرفه‌ای‌تر با این موضوع برخورد می‌کردیم.

وی ادامه داد: شهاب زاهدی مهاجم تیم پرسپولیس که یکی دو فرصت خیلی خوب را برای گلزنی از دست داد، پس از شکست تیم دنبال رونالدو رفت تا پیراهنش را بگیرد! من متوجه این موضوع نشدم چون پرسپولیس باخته بود و بازیکنان باید حرفه‌ای‌تر برخورد می‌کردند اما به نظر می‌رسید مهاجم تیم ما بیشتر از گلزنی دنبال گرفتن پیراهن یادگاری از رونالدو بود و این به نظر من جالب نبود.

ستاره پیشین پرسپولیس افزود: اینکه ستاره‌ای مثل رونالدو یا سادیو مانه به ایران می‌آیند خوب است اما نباید حواسمان را پرت می‌کرد! پرسش من این است که آیا در بازی برگشت تیم میزبان هم این قدر برای پرسپولیس مهمان نوازی می‌کند؟ از قدیم و زمان ما تا امروز همیشه ما برای بازی در عربستان مشکل داشتیم و حالا بعد چند سال با موافقت کنفدراسیون فوتبال آسیا میزبان یک تیم عربستانی بودیم. این اتفاق خاصی نبود و میزبانی حق مسلم هر تیمی است. باید از میزبانی خود استفاده می‌کردیم اما این طور نبود.

مهاجم پرسپولیس بیشتر دنبال پیراهن رونالدو بود تا گلزنی!/ این بازیکن بچگی کرد/ این بازی چمن زشت و بی‌کیفیت استادیوم آزادی را به جهان نشان داد

وی تصریح کرد: اخراج میلاد سرلک هم خیلی بچگانه بود و این بازیکن نباید این طوری دو کارت زرد می‌گرفت. به نظرم داور لطف کرد که مسعود ریگی را اخراج نکرد چون خطایی که در نیمه دوم انجام داد کارت زرد داشت و با دریافت کارت زرد دوم اخراج می‌شد اما داور ازبک نخواست پرسپولیس را ۱۰ نفره کند. هافبک‌های دفاعی پرسپولیس در دیدار با النصر اصلا تمرکز نداشتند و نتوانستند نمایش مطلوبی ارائه دهند و مرکز زمین را هم به حریف دادند چون موفق به بازی تخریبی نشدند.

کرمانی مقدم ضمن اشاره به وضعیت چمن ورزشگاه آزادی یادآور شد: زمین چمن که واقعا افتضاح بود و اجازه نداد هر دو تیم بازی زیبا و روی زمینی بازی کنند. هر چند این وضعیت برای هر دو تیم بود و خیلی هم قشنگ نبود چنین زمینی برای میزبانی تدارک دیده شود. استادیوم آزادی یک ورزشگاه ملی است و خیلی زشت است که چمن بی کیفیتی داشته باشد. ما در کشورمان زمین‌های چمن بسیار خوبی هم داریم اما الان این بازی چمن زشت و بی‌کیفیت استادیوم آزادی را به آسیا و احتمالا دنیا نشان داد. مسئولان ورزشگاه آزادی باید هرچه زودتر چمن این استادیوم را ترمیم کنند. تجهیز استادیوم فقط رنگ کاری یا پارچه‌های رنگارنگ و قشنگ گذاشتن روی سکوها نیست و بهتر بود قبل از هر چیز چمن ترمیم می‌شد.

مهاجم پرسپولیس بیشتر دنبال پیراهن رونالدو بود تا گلزنی!/ این بازیکن بچگی کرد/ این بازی چمن زشت و بی‌کیفیت استادیوم آزادی را به جهان نشان داد

وی همچنین خاطرنشان کرد: نکته دیگر که بدجوری توی ذوق زد خالی بودن ورزشگاه آزادی بود. به یک دلیل واقعا مسخره، پرسپولیس از حضور تماشاگرانش محروم شد و همین موضوع به تیم حریف کمک کرد. مطمئن هستم اگر این بازی تماشاگر داشت تیم پرسپولیس نمایش بهتری ارائه می‌داد و چه بسا با تشویق‌های هواداران تیم النصر هم دچار مشکل می‌شد. واقعا جای تماشاگران خالی بود که از دیدن بازی تیم محبوب خود محروم شدند. به نظرم اگر ما در کنفدراسیون فوتبال آسیا نفوذ داشتیم به خاطر یک مطلب در اینستاگرام از حضور تماشاگران خود محروم نمی‌شدیم. مطمئن باشید اگر جای پرسپولیس یک تیم عربستانی بود به این دلیل تماشاگرانش را محروم نمی‌کردند. فوتبال بدون تماشاگر به ویژه برای تیم‌های پرطرفدار هیچ معنا و مفهومی ندارد. فوتبال تماشاگر می‌خواهد و امیدوارم در دیدارهای بعدی لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر شاهد حضور مجدد تماشاگران در ورزشگاه باشیم.

کرمانی مقدم در پایان گفت: به هر حال این بازی تمام شد و به تاریخ پیوست. پرسپولیس باید این شکست را فراموش کند و به فکر بازی‌های بعدی باشد. این تیم هنوز شانس اول قهرمانی است و بچه‌ها باید حرفه‌ای فکر کرده و از این باخت درس بگیرند. شاید مهم ترین درس این باشد که یک رقیب همیشه رقیب است و فرقی نمی‌کند رونالدو باشد یا یک بازیکن معمولی و باید با تمرکز و بی توجه به اسم و رسم رقیبان وارد زمین شد و بازی کرد. انشالله با شناختی که از یحیی گل محمدی و بزرگ ترهای پرسپولیس دارم مطمئن هستم، این تیم دوباره جمع شده و برای موفقیت در آسیا و لیگ برتر استارت خواهد زد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • علیرضا IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
    خطای ریگی صددرصد کارت داشت و انوقت تیم ۹ نفره میشد نه ۱۰نفره.از اینها گذشته وقتی ترابی مصدوم شد رو چه حسابی زاهدی باید جایش رو پر کنه! بازیکنی که اصلا در حد پرسپولیس نیست و کلا بدرد پست مهاجم نمیخوره .بیشتر از اینی که فکر مسابقه و تیم باشه در فکر گرفتن پیراهن رونالدو بود!وقتی تیمت باخته اونم با این شرایط و در حالی که میدونی این بازیکن رو نیمکته و با سابقه ی گذشته اش ادمی نیست که به هرکسی پیراهن بده چرا باید اینگونه با ابروی تیم و ارزش پرسپولیس بازی کنی! یعنی پیراهن رونالدو برای زاهدی مهمتر از باخت تیمش بود!بجای ترابی که مصدوم شد سروش اومده بود و امیری رفته بود مهاجم نوک حداقل یه مساوی گرفته بودیم .هرچند کل تیم ترسیده و جوگیر شده بودن بغیر از یکی دو بازیکن مثل علی بیرو و امیری .
  • زیگزاگ IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
    ما کلا اینطوری هستیم.یا دوست دوست، یا دشمن دشمن.حد وسط نداریم.در هر دو صورت مایه ی عذاب خودمون و دیگرانیم.
  • 6000302193 IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
    خخخخخخخخخخخخخخخخ شما اول صعود کنید بعد درفکر قهرمانی باشید
  • diako IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
    شانس اول قهرمانیشو ' خوب اومدی ''' سوژه خنده امروزمونم جور شد ' 😅😅😅
  • رضایاک IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
    وقتی حق استقلال را می خوری میری اسیا نتیجه اش این ابروریزیه
  • سمانه IR ۱۸:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
    شما از کجا میدونید که دنبال پیراهن بودالکی حرف درنیارید
  • احمد IR ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
    بابا اینا واقعا چی میزنن اینقدر دچار توهم میشن ب قول دوستمون شما اول از گروهت بالا برو بعد بفکر قهرمانی باش
  • محمد IR ۲۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
    کلاً ما ایرانی ها ملتی خوش استقبال و بد بدرقه ای هستیم ، ای کاش طارمی با آن سابقه بازی در لیگ ملت های اروپا بگوید تیم ها این چنین از یکدیگر استقبال و آبروریزی می کنند ، اگر رئال مادرید یا منچستر می آمد ایران اینه دیگر چکار می کردند ، آبروریزی چمن ورزشگاه هم یک طرف قضیه ، تعویض های کادر فنی هم نشان از عدم تمرکز دارد ، تیم ۱۰ نفره شده بجای اضافه کردن هافبک دفاعی و دفاعی مثل گورگی که حداقل خلاء مهاجم را برای شما پر می کرد تعویض های درستی انجام نشد ، به هر حال از مدیریتی گرفته تا فنی قافیه را باختیم ، بقول نقی معمولی : باختیم بد هم باختیم .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی