نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
اتوبان خودساخته گل‌محمدی برای پرسپولیس/ به دنبال رونالدو در زمین و فضای مجازی!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حواشی حضور رونالدو در ایران کیفیت بد چمن آزادی و غیبت تماشاگران هیچ کدام دلیل خوردن دو گل مشابه نیست

جدال پرسپولیس و النصر یک مسابقه نابرابر بود؛ نام بزرگ ستاره‌های حریف، امکانات حرفه‌ای، مدیریت و برنامه‌ریزی آن ها قابل مقایسه با ما نیست.

حضور کریس رونالدو در تهران حاشیه‌های بزرگی را رقم زد که به طور طبیعی روی بازیکنان پرسپولیس هم تاثیر داشت. همه می‌دانیم بازیکنان ما بیشتر از زمان تمرین و تمرکز در فضای مجازی هستند.

کیفیت بد چمن ورزشگاه آزادی که مایه آبروریزی است، بازی بدون تماشاگر هم که حکم AFC بود. اگرچه اگر این حکم هم نبود ما نه سکویی برای تماشاگر داشتیم و نه زیرساختی برای رعایت قوانین بین‌المللی.

وی‌ای‌آر هم تازگی داشت. بهترین بازیکن پرسپولیس در دقیقه ۱۰ تعویض شد و میلاد سرلک هم در شروع نیمه دوم اخراج، تا همه این‌ها بهانه‌های خوبی باشد برای پذیرش شکست ولی به لحاظ فنی کارشناسان نظر دیگری دارند!

هر دو گل النصر از سمت چپ آن‌ها و دفاع راست پرسپولیس به ثمر رسید. بازیکنان پرسپولیس آن‌قدر محو تماشای رونالدو و مانه بودند که بازیکنان عربستانی را به کل فراموش کردند.

برخی رسانه‌ها گل اول النصر را به نام دانیال اسماعیلی‌فر نوشتند اما حتی اگر او گل‌به‌خودی هم نزده باشد باز ضعیف‌ترین بازیکن میدان بود. به اصطلاح فوتبالی منطقه بازی او اتوبان حریف شده بود! ولی آیا این تازگی دارد؟

یحیی گل‌محمدی بهترین دفاع راست ۱۰ سال اخیر ایران را نخواست. رامین رضاییان به سپاهان رفته و آن‌جا هم مثل تیم ملی موثرترین مهره است. یحیی به جای رامین دست روی شاگرد قدیمی‌اش گذاشت و در تمام این دو فصل دانیال اسماعیلی‌فر ضعیف‌ترین بازیکن پرسپولیس بوده و حتی نیمکت‌نشینی هم جواب نداد تا ثابت شود بضاعت فنی اسماعیلی‌فر همین است که می‌بینیم. رقبا هم با آنالیز پرسپولیس نقطه ضعف این تیم را شناسایی و به‌راحتی از سمت دانیال ضربه می‌زنند. اما یحیی برای این‌که به اشتباه خود در ترجیح دادن اسماعیلی‌فر به رضاییان اعتراف نکرده باشد، به قیمت شکست‌های پرسپولیس پای او ایستاده، کوتاه هم نمی‌آید!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • بغض یایا در پشت فرمان IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
    دلالی که شاخ و دم نداره
    • لوک خوش شانس IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
      به جواد چکش نمیرسه در این زمینه 😂😉
  • سرباز US ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
    بجز اسماعیلی فر ، مرتضی پورعلی گنجی هم مدافع ضعیفی است . اصرار بر عدم استفاده از گولسیانی گه بسیار خونسرد است و برخلاف تمام بازیکنان پرسپولیس که دیروز رسما از نظر روحی واداده بودند حضور گولسیانی می توسنت یک نقطه بسیار مثبت باشد .
  • امید IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
    به غیر دانیال صادقی هم ضعیفه یحیی ثابت کرده پرسپولیس و هوادار اصلا براش مهم نیست این مسئله وقتی مشخص شد که یحیی با وجود اینکه تیم مشکل مهاجم داشت عبدی که انصافا بعد علیپور بهترین مهاجم تیم بود را بخاطر حرف درويش تقدیم تراکتور کرد حداقل تو این شرایط عبدی کمک حال تیم بود شک ندارم عبدی جای زاهدی بازی می‌کرد گل میزد یحیی انقد لجباز و کینه ای تشریف داره که این وسط پرسپولیس و اعتبارش و هواداراش می‌سوزن مهدی شیری ۲ بار اشتباه تاثیر گذار داشت با این حال که بازیکن مفیدی بود یحیی اخراجش کرد ولی دانیال و صادقی که همش اشتباهات کمر شکن دارن و از همون اول عملکرد ضعیفی داشتن کاری باهاشان نداره و همچنان فیکس پرسپولیس هستن ی بازیکن نصف دانیال قد داشت خیلی راحت دانیال سوسک کرد و رفت گل زد دانیال هم مثل درخت وایساد نگاه کرد یحیی از اون بدتر واقعا یحیی جلوی زمین عملکرد ضعیف و اشتباهات پی در پی دانیال و صادقی را نمیبینه خداوکیلی می‌بینه خوبم میدانه هم دانیال هم صادقی ضعیف و بی کیفیت هستن و در حد پرسپولیس نیستن بخدا نامردیه در حق هوادار پولش برای چارتا بازیکن نما بی خاصیت معمولی حرص و جوش باختن برای هوادار
  • ناشناس IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
    دانیال از همون اول که آمد ضعیف بود و همچنین صادقی وپورعلی گنجی هم بازیکن متوسطی می باشد.واقعیت هست اما تلخ.
  • هومن IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
    نه فقط در این بازی بلکه دانیال در اکثر بازیهای داخلی پرسپولیس بدترین و ضعیف ترین بازیکن زمین هست و عملا پرسپولیس همیشه ده نفره بازی میکنه و عجیب تر اینکه اصلا این بازیکن ذخیره هم نداره
  • محمد صادق🚩 IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
    نقد سازنده خوبه ولی شما بشدت مغرضانه نوشتی و سیبل کردن یه بازیکن کار درستی نیست
  • نقی IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
    سمت چپ پرسپولیس که اتوبان تر بود. شماره 2 النصر (سلطان) نعمتی را نابود کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی