نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
۴ اکتبر؛ انتشار مستند جذاب دیوید بکام و ویکتوریا بکام/ از درگیری شدید با فرگی تا ملاقات با همسر آینده در پارکینگ!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مستند دیوید بکام در تاریخ ۴ اکتبر توسط کمپانی نتفلیکس منتشر خواهد شد.

تریلر مستند جدید نتفلیکس در مورد زندگی دیوید و ویکتوریا بکام پخش شد. این مستند ۴ قسمتی بر زندگی و حرفه دیوید بکام تمرکز دارد.

بکام ۴۸ ساله عنوان می‌کند که زمانی که شهرت او افزایش یافت و حرفه‌اش در انگلیس برای مدت کوتاهی در اواخر دهه نود دچار افت شد، در حال غرق شدن بود. او می‌افزاید که «احساس آسیب‌پذیری و تنهایی می‌کرد». او همچنین از زمانی که فرگوسن کفشی به سمت او پرت کرد و باعث آسیب به سرش شد حرف زد، اما فرگوسن همواره از این اسطوره تمجید می‌کند و می‌گوید: «چیزی در درون او وجود داشت، نوعی عزم راسخ.»

مستند بکام قرار است در ۴ اکتبر منتشر شود. در بخشی از این مستند دیوید به سال ۱۹۹۸ باز می‌گردد، زمانی که در جام‌جهانی کارت قرمز دریافت کرد و تقصیر شکست انگلیس در بازی حساس مقابل آرژانتین به گردن او افتاده بود. در تریلر، دیوید با ناراحتی می‌گوید: «فکر نمی‌کنم تا به حال در مورد آن صحبت کرده باشم، به این دلیل که نمی‌توانم. غذا نمی‌خوردم، نمی‌خوابیدم، این موضوع تاثیر بدی روی من گذاشته بود و باعث شد که حتی خودم را هم نشناسم.»

سپس ویکتوریا در مورد فشارهایی که شهرت و توجهات رسانه‌ای در طول سال‌ها به این زوج و چهار فرزندشان وارد کرده، صحبت می‌کند. او می‌گوید: «وقتی سیرک به شهر می‌آید واقعاً سرگرم‌کننده است، درست است؟ مگر اینکه شما در داخل سیرک باشید... اما دیوید به راه خود ادامه داد.» بکام می‌افزاید: «من به راحتی تسلیم نمی‌شوم. من تسلیم نمی‌شوم.»

ویکتوریا که دیوید را در سال ۱۹۹۷ پس از شرکت گروه مشهور اسپایس‌گرلز در مسابقه منچستریونایتد ملاقات کرد، از آغاز رابطه صحبت می‌کند. او گفت: «مدیرم مدام می‌گفت: سعی کن این رابطه را مخفی نگه داری، برای همین همیشه در پارکینگ‌ همدیگر را ملاقات می‌کردیم، و آنقدرها هم که به نظر می‌رسد بد نبود.»

مادر دیوید، ساندرا، در مورد اینکه چطور مدلینگ و تبلیغات باعث حواس‌پرتی او شده بود صحبت می‌کند: «ما نگران بودیم تمام تلاش‌هایش از بین برود، چون همیشه فوتبال اولویت بود ولی ناگهان همه چیز عوض شد.»

پدرش، تد، همچنین در مورد اینکه چرا پسرش را تحسین نمی‌کرد صحبت می‌کند، زیرا فکر می‌کرد این کار ممکن است او را از تلاش بازدارد. او می‌گوید: «اگر می‌گفتم چقدر خوب است، دیگر هدفی برایش باقی نمی‌ماند تا بهتر شود.»

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی